Duyuru

Collapse
No announcement yet.

offfffffffffffffffff

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • offfffffffffffffffff

    askerim ve kafayı yiyecem çok bunalıyorum

  • #2
    bende sivilim ve kafayı yiyecem cok bunalıyorum

    Yorum


    • #3
      ben de öğrenciyim ve kafayı yiyecem cok bunalıyorum

      Yorum


      • #4
        vallahi şu kafa muhabbetinizle güldürdünüz beni yemegin arkadaşlar ne kafası akıllı düşünün boş düşünmeyin kafanızda yerinde dursun

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: sev_beni
          bende sivilim ve kafayı yiyecem cok bunalıyorum
          Allah seni hep güldürsün çok komik ve neşeli biri olarak görüyorum esprilide.


          sayılı günler çabuk geçer üzülme.
          Eğer sen istersen o bir hayal değil.

          Yorum


          • #6
            Canım sıkılıyor. ellerimi yiyecem.
            <div>------------SEMAVER DE HAKLI--------------</div><br />

            Yorum


            • #7
              burnumu ısırmak istiyorum ama yetişemiyorum
              <em>dnzmanson ..</em>

              Yorum


              • #8
                :lol: ...

                Yorum


                • #9
                  Hayırlı teskereler..

                  Kafaya dikkat ..
                  Düşlemek bilmekten daha önemlidir.

                  Yorum


                  • #10
                    asker kardes üzülme ve kendinle gurur duy bir türk askeri olarak!!! Cünki bu herkese nasip olmayacak bisey...

                    Sizlere minnettariz.. Ne mutlu Türküm Diyene

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X