Giriş Yap yada Kaydol
Log in with
Facebook
Sadece başlıkları ara
Sadece Dertlerinizi Paylaşın da ara
Ara
Gelişmiş Arama
Forums
Bloglar
Makaleler
Gruplar
Psikopatoloji
Genel Psikoloji
Gelisim Psikolojisi
Sosyal Psikoloji
Bilişsel Psikoloji
Ereğli Cogito Danışmanlık
Son Mesajlar
Üyeler
Çevrimiçi Olanlar
Rehberlik
Psikoloji Forumu
Bugünkü Mesajlar
Calendar
Psikoloji Portalı 20 Yaşında
Ana Sayfa
Forum
Genel Konular
Dertlerinizi Paylaşın
Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen
kayıt olun
. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için
SSS
bölümümüzü ziyaret edin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
offfffffffffffffffff
Collapse
X
Collapse
Gönderiler
SON FAALİYETLER
Ara
Sayfa
/
1
Filtrele
Zaman
Tüm Zamanlar
Bugün
Geçen Hafta
Geçen Ay
Göster
Hepsi
Sadece Tartışmalar
Sadece Fotoğraflar
Sadece Videolar
Sadece Linkler
Sadece Anketler
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Önceki
template
Sonraki
sonsuzz
Yeni Üyemiz>
Katılım:
Sep 2008
Gönderiler:
3
Share
Tweet
#1
offfffffffffffffffff
31-01-2009, 12:51 PM
askerim ve kafayı yiyecem çok bunalıyorum
Share
Tweet
#2
31-01-2009, 01:25 PM
bende sivilim ve kafayı yiyecem cok bunalıyorum
Yorum
Gönder
İptal
labrador
Yeni Üyemiz>
Katılım:
Mar 2008
Gönderiler:
5
Share
Tweet
#3
02-02-2009, 02:18 AM
ben de öğrenciyim ve kafayı yiyecem cok bunalıyorum
Yorum
Gönder
İptal
asena22
Üyemiz
Katılım:
Feb 2009
Gönderiler:
95
Share
Tweet
#4
02-02-2009, 02:26 AM
vallahi şu kafa muhabbetinizle güldürdünüz beni yemegin arkadaşlar ne kafası akıllı düşünün boş düşünmeyin kafanızda yerinde dursun
Yorum
Gönder
İptal
privatewoman
Üyemiz
Katılım:
Aug 2008
Gönderiler:
95
Share
Tweet
#5
02-02-2009, 08:23 AM
Orjinal yazı sahibi:
sev_beni
bende sivilim ve kafayı yiyecem cok bunalıyorum
Allah seni hep güldürsün çok komik ve neşeli biri olarak görüyorum esprilide.
sayılı günler çabuk geçer üzülme.
Eğer sen istersen o bir hayal değil.
Yorum
Gönder
İptal
semaver
Üyemiz
Katılım:
Dec 2006
Gönderiler:
155
Share
Tweet
#6
02-02-2009, 12:10 PM
Canım sıkılıyor. ellerimi yiyecem.
<div>------------SEMAVER DE HAKLI--------------</div><br />
Yorum
Gönder
İptal
dnzmanson
Üyemiz
Katılım:
Jul 2008
Gönderiler:
64
Share
Tweet
#7
02-02-2009, 12:49 PM
burnumu ısırmak istiyorum ama yetişemiyorum
<em>dnzmanson ..</em>
Yorum
Gönder
İptal
asena22
Üyemiz
Katılım:
Feb 2009
Gönderiler:
95
Share
Tweet
#8
02-02-2009, 01:38 PM
:lol:
...
Yorum
Gönder
İptal
sonkartal
Profesyonel Üyemiz
Katılım:
Oct 2007
Gönderiler:
1268
Share
Tweet
#9
02-02-2009, 01:41 PM
Hayırlı teskereler..
Kafaya dikkat ..
Düşlemek bilmekten daha önemlidir.
Yorum
Gönder
İptal
papatyam__
Yeni Üyemiz>
Katılım:
Jan 2009
Gönderiler:
9
Share
Tweet
#10
02-02-2009, 06:28 PM
asker kardes üzülme ve kendinle gurur duy bir türk askeri olarak!!! Cünki bu herkese nasip olmayacak bisey...
Sizlere minnettariz.. Ne mutlu Türküm Diyene
Yorum
Gönder
İptal
Önceki
template
Sonraki
İşleniyor...
Evet
Hayır
Tamam
Tamam
İptal
X
Yorum