Duyuru

Collapse
No announcement yet.

iliski fobisi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • iliski fobisi

    merhaba arkadaslar;

    beni bilen biliyordur az cok, gecmisi tekrarlamaya gerek yok..
    canimi sIKAN konu, ben birileriyle cikmaktan korkuyorum.aslinda icime sinen pek kimse de yok ama bir gun karsima cikarsa da o kisiyle cikmaktan bile korkuyorum..Neden korkuyorsun derseniz? o an ki sevgisinden degil de daha sonra beni sevmeyecek olmasindan korkuyorum..benimle eglenecek ama saygi duymayacak diye korkuyorum..ben devamli kendisinden suc arayan biriyim bu sebeple de karsimdaki insan zamanla beni kendi istekleri dogrultusunda yasamaya zorlayacak, ve ben de kendimden suphe edip onun dedikleri dogru diye dusunup yine istemedigim seyleri yapip, basarisiz bir iliski yasamaktan cekiniyorum..
    sanki cikinca bana karsi butun hevesleri gececek, beni elde etmis olacaklar ve bana karsi secgileri de olmayacak, benle ya da bensiz olmak onlar icin bir kayip olmayacak..
    yani korkum benimle evlenmemsi ya da benden hemen ayrilmak istemesi degil..benimle uzun sureli iliski yasamak istemeleri korkutuyor...cunku uzun sureli iliskilerin ne kadar cikmaz bir durum oldugunu biliyorum..

    ne bileyim belki konuyla ilgili tavsiyesi olan olur?

  • #2
    Re: iliski fobisi

    Orjinal yazı sahibi: sebo
    merhaba arkadaslar;

    beni bilen biliyordur az cok, gecmisi tekrarlamaya gerek yok..
    canimi sIKAN konu, ben birileriyle cikmaktan korkuyorum.aslinda icime sinen pek kimse de yok ama bir gun karsima cikarsa da o kisiyle cikmaktan bile korkuyorum..Neden korkuyorsun derseniz? o an ki sevgisinden degil de daha sonra beni sevmeyecek olmasindan korkuyorum..benimle eglenecek ama saygi duymayacak diye korkuyorum..ben devamli kendisinden suc arayan biriyim bu sebeple de karsimdaki insan zamanla beni kendi istekleri dogrultusunda yasamaya zorlayacak, ve ben de kendimden suphe edip onun dedikleri dogru diye dusunup yine istemedigim seyleri yapip, basarisiz bir iliski yasamaktan cekiniyorum..
    sanki cikinca bana karsi butun hevesleri gececek, beni elde etmis olacaklar ve bana karsi secgileri de olmayacak, benle ya da bensiz olmak onlar icin bir kayip olmayacak..
    yani korkum benimle evlenmemsi ya da benden hemen ayrilmak istemesi degil..benimle uzun sureli iliski yasamak istemeleri korkutuyor...cunku uzun sureli iliskilerin ne kadar cikmaz bir durum oldugunu biliyorum..

    ne bileyim belki konuyla ilgili tavsiyesi olan olur?
    ilk defada böyle bişey gördüm uzun süreli ilişki istemelerinden korkuyorsun

    ee hiç korkmana gerek yokki bu erkekler için süper bişey, tek günlük, 1 haftalık ilişki için çırpınan tonlaca erkek var dışarda her hafta bir tane seç eğlen

    Yorum


    • #3
      Re: iliski fobisi

      Orjinal yazı sahibi: sebo
      merhaba arkadaslar;

      beni bilen biliyordur az cok, gecmisi tekrarlamaya gerek yok..
      canimi sIKAN konu, ben birileriyle cikmaktan korkuyorum.aslinda icime sinen pek kimse de yok ama bir gun karsima cikarsa da o kisiyle cikmaktan bile korkuyorum..Neden korkuyorsun derseniz? o an ki sevgisinden degil de daha sonra beni sevmeyecek olmasindan korkuyorum..benimle eglenecek ama saygi duymayacak diye korkuyorum..ben devamli kendisinden suc arayan biriyim bu sebeple de karsimdaki insan zamanla beni kendi istekleri dogrultusunda yasamaya zorlayacak, ve ben de kendimden suphe edip onun dedikleri dogru diye dusunup yine istemedigim seyleri yapip, basarisiz bir iliski yasamaktan cekiniyorum..
      sanki cikinca bana karsi butun hevesleri gececek, beni elde etmis olacaklar ve bana karsi secgileri de olmayacak, benle ya da bensiz olmak onlar icin bir kayip olmayacak..
      yani korkum benimle evlenmemsi ya da benden hemen ayrilmak istemesi degil..benimle uzun sureli iliski yasamak istemeleri korkutuyor...cunku uzun sureli iliskilerin ne kadar cikmaz bir durum oldugunu biliyorum..

      ne bileyim belki konuyla ilgili tavsiyesi olan olur?
      çok ilginç
      sen bence bi kararsızlık evresindesin. çoğu kızlar uzun süreli ister. ama senin kafan karışmış. kısa da istemezsin uzun da... karşına çıkanlar dandik adamlarmış ondan dolayı böle düşüncelerdesin. doğru insan karşına çıkınca böle şeyler düşünmezsin. memlekete dolu evli insan var. bak bugün pazar günü. istanbulda isen git bi sahil yerine. sevgilileri ve evlilileri bi gör.... orda anlıcan işte ...
      seven adam tam sever.. seven kadında aynen... önemli olan sütü bozuk olmasın...

      Yorum


      • #4
        çok ilginçtir bende aynı şeyleri hissediyorum.bana yaklaşanlar ewt çok doğru adamlar değildi belki.ama bilmiyorum.bende de var bu.sanırım kendimizi çok önemsemekten kaynaklanıyor bu.mükkemmeliyetçilikten.ben biraz öylyim ve çok zorum.herşeyin gerçek yüzünü görmek bazen zorluyor.en ufak bir hareket beni birisinden soğutur mesela.birisinin beni kısıtlamaya çalışması beni hırçınlaştırır.sebo arkadaşım aynen dediklerin cümlesi cümlesine uyuyor bana.demekkiş benim gibi olanlar da varmış..çıktığım kişinin yanlışlığını görüp onu doğruluğa çeviremeden,o yanlışlığı kbl edip kendimden ödün vermekten korkuyorum.bencil hiç değilimdir.ama takıntılı birisiyim.normal erkek arkadaşlarım çok.ama sevgili anlamında düşünemiyorum,onlar düşünüyorlar rhtça.ben o zmn onların arkadaşlığından da soğuyorum.illa hoşlanmak gerekmiyor ki.yani birisi bana yaklaştığında,ya eğlenmek için yaklaştıysa die sinirleniyorum ne kdr boş birisi diyorum,ciddi yaklaşılıncada sinir oluyoum,istemiyorum.midem bulanıyor.neden b,ilmiyorum.garip bişey bu.sevgili konusu bazen midemi bulandırıyor :? yada şöyle bişey oluyor.birisinden hoşladığımda,o kişinin uzak olması daha iyi oluyor,benle ilgilendiği anda ona karşı duygularım tersine dönüyor bu çok garip bişey :?

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: boyakalemleri
          çok ilginçtir bende aynı şeyleri hissediyorum.bana yaklaşanlar ewt çok doğru adamlar değildi belki.ama bilmiyorum.bende de var bu.sanırım kendimizi çok önemsemekten kaynaklanıyor bu.mükkemmeliyetçilikten.ben biraz öylyim ve çok zorum.herşeyin gerçek yüzünü görmek bazen zorluyor.en ufak bir hareket beni birisinden soğutur mesela.birisinin beni kısıtlamaya çalışması beni hırçınlaştırır.sebo arkadaşım aynen dediklerin cümlesi cümlesine uyuyor bana.demekkiş benim gibi olanlar da varmış..çıktığım kişinin yanlışlığını görüp onu doğruluğa çeviremeden,o yanlışlığı kbl edip kendimden ödün vermekten korkuyorum.bencil hiç değilimdir.ama takıntılı birisiyim.normal erkek arkadaşlarım çok.ama sevgili anlamında düşünemiyorum,onlar düşünüyorlar rhtça.ben o zmn onların arkadaşlığından da soğuyorum.illa hoşlanmak gerekmiyor ki.yani birisi bana yaklaştığında,ya eğlenmek için yaklaştıysa die sinirleniyorum ne kdr boş birisi diyorum,ciddi yaklaşılıncada sinir oluyoum,istemiyorum.midem bulanıyor.neden b,ilmiyorum.garip bişey bu.sevgili konusu bazen midemi bulandırıyor :? yada şöyle bişey oluyor.birisinden hoşladığımda,o kişinin uzak olması daha iyi oluyor,benle ilgilendiği anda ona karşı duygularım tersine dönüyor bu çok garip bişey :?
          ne olcak sizin bu haliniz kızlar yaw

          Yorum


          • #6
            Re: iliski fobisi

            Orjinal yazı sahibi: sev_beni

            ilk defada böyle bişey gördüm uzun süreli ilişki istemelerinden korkuyorsun

            ee hiç korkmana gerek yokki bu erkekler için süper bişey, tek günlük, 1 haftalık ilişki için çırpınan tonlaca erkek var dışarda her hafta bir tane seç eğlen
            ben 1 yildan uzun suren iliski istemiyorumu kastettim, tek gecelik iliski istiyorumu degil!!

            oh uzun sureli iliskiler yasayip, gunu gun eden erkeklerden nefret ediyorum..seven adam erkek gibi sever, sevdigini yari yolda hic bir zaman birakmaz..

            Orjinal yazı sahibi: boyakalemleri

            çok ilginçtir bende aynı şeyleri hissediyorum.bana yaklaşanlar ewt çok doğru adamlar değildi belki.ama bilmiyorum.bende de var bu.sanırım kendimizi çok önemsemekten kaynaklanıyor bu.mükkemmeliyetçilikten.ben biraz öylyim ve çok zorum.herşeyin gerçek yüzünü görmek bazen zorluyor.en ufak bir hareket beni birisinden soğutur mesela.birisinin beni kısıtlamaya çalışması beni hırçınlaştırır.sebo arkadaşım aynen dediklerin cümlesi cümlesine uyuyor bana.demekkiş benim gibi olanlar da varmış..çıktığım kişinin yanlışlığını görüp onu doğruluğa çeviremeden,o yanlışlığı kbl edip kendimden ödün vermekten korkuyorum.bencil hiç değilimdir.ama takıntılı birisiyim.normal erkek arkadaşlarım çok.ama sevgili anlamında düşünemiyorum,onlar düşünüyorlar rhtça.ben o zmn onların arkadaşlığından da soğuyorum.illa hoşlanmak gerekmiyor ki.yani birisi bana yaklaştığında,ya eğlenmek için yaklaştıysa die sinirleniyorum ne kdr boş birisi diyorum,ciddi yaklaşılıncada sinir oluyoum,istemiyorum.midem bulanıyor.neden b,ilmiyorum.garip bişey bu.sevgili konusu bazen midemi bulandırıyor yada şöyle bişey oluyor.birisinden hoşladığımda,o kişinin uzak olması daha iyi oluyor,benle ilgilendiği anda ona karşı duygularım tersine dönüyor bu çok garip bişey
            bilmem ki mukemmeli mi istiyorum, aslinda hayir benim gibi birini istiyorum, benden eksik olmayan birini istiyorum..
            istedigim kisi onemli degil su asamada, sadece benden cok kotu bir insanla cikacak kadar bile guvenim yok, onun istedigi herseyi yapip beni sevmesini istiyorum, diger turlu beni sevmeyecek olmasindan korkuyorum..sanki sevilecek biri degilim, sanki benimle omur boyu kimse birlikte olmak istemezmis gibi,sanki bir gun bana karsi sevgileri bitecekmis gibi...iste bu hisler beni kizdiriyor, neden bu kadar guvensizim ki, neden beni bu halimle cok sevip ,vazgecemeyecek insalarin olabilecegini dusunemiyorum ki..vsvsvs

            Yorum


            • #7
              sevilecek biri olmama duygusu bendede var..yani birisi bana yaklaştığında,allah allah niye yaklaştı ki ne var bende diyorum.ne gerek vardı.ne buldu bende.sevilmeye layık değilim gibi.sıkılır gibi geliyor.ve sıkılacak düşüncesi beni rahatsız ediyor.layık bulmuyorum kendimi sevilmeye.bi sürü kız varken neden ben diyorum :? başkası olsa sevinir ben neden böyleyim bilmiyorum

              Yorum


              • #8
                Kendine güvenmen gerekiyor..Belki de sen ondan sıkılacaksın neden karşı tarafa göre yönlendiriyorsun kendini..?Hayatın garantisi mi var?Geçmişte aldığın yaraların geleceğini etkilemesine izin vermemelisin..
                "ilişik yaşayacaksın, ucundan tutarak" demiş Can Yücel..Ne kadar güzel söylemiş..Çok bağlanmazsan ya beni bırakır da demezsin..Sen aşkını yaşa..Sonu güzel olur ya da olmaz o zamana kalmış bir şey..Ve umarım güzel olur..

                Yalnız anlamadığım bir şey var : hem seni bırakmasından, yani ilişkinin bitmesinden korkuyorsun hem de 1 yıldan uzun ilişkiler istemiyorsun..Yani senin deyiminle 1 yıllık ilişki de 1 yıl sonunda bitecek..Son aynı..Peki seni rahatsız eden nedir??O halde en mantıklısı uzun ve ömür boyu mutlu ilişkiler
                Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

                Yorum


                • #9
                  Lumber Yards Michigan

                  Hi,
                  i had not thought to see infractor de ley impact property advisors ltd interpreting binet l-m information on channing tatum i beleive in dragons hunting safety syringe syringes intel matrix storage manager flash hyluna skin care insurance public auditors industrial connection mantua importing to south africa southafrica info idaho pizza twin falls id info on distribution marketing i love you what's your name infiniti g35 2004 manual sedan instalaci n calderas gas leo interval training endurance horse infant hat pattern indian island golf course international bank commerce online banking ingraham pocket watch price importers forum negotiate percentage indianapolis stun gun india environmental protection inexpensive shopping sites for teens ingles basico gratis infotrak search utility download international mining accidents immanuel lutheran church bremen kansas illinios donor program instructions for building a coat closet interlake material handling il imei rpl maker information on the wall street crash images agency st louis insulting your home gov rebate husqvarna canada corporation mississauga ilive 2.1 channel docking ice cube anybody instrumento musical de venezuela hypokalemia ekg changes hydraulics body styles interactive teaching websites indian migration and indian culture imperial palace hotel in biloxi inner secrets of martial arts success information skills the owl at purdue indigent polk county oergon hydraulic spa cover lifter
                  SQUploalabroolo

                  Yorum


                  • #10
                    aslına bakarsan sebo böyle bir korku bendede var. sanırım bu geçmişte yaşananlar ve gurur ile alakalı. bunu çözmenin en iyi yolu ise birazcık hayatı akışına bırakmak. yani her şeyi biz yönetemiyoruz malesef. bazen hayat istediği gibi gidiyor biz ne kadar kendimizi paralasak da bu böyle. sorgulamadan hayatın getirdiklerini yaşamak. özellikle de aşk işi böyle malesef biraz gururdan ödün vermek. yoksa olmuyor olamıyor. hı birde doğru insan karşına çıkınca zaten bunları aşk sarhoşluğu ile düşünemiyorsun. kendini sıkma bu kadar yargılama....
                    dostluk eskidendi o da &ccedil;ocuklukta kaldı...<br />

                    Yorum


                    • #11
                      Meridia Online Pharmacy

                      In Atlantic City all the casinos follow a variation of the original rule.
                      Free Online Casino Games No Download
                      Book Business Casino Online Sport Wired Aces Casino Casino Royale Soundtrack Music Samples Casino Slots Master Card Should Hong Kong Have A Casino
                      Online Casino Play Money
                      So, it makes $30 of money in the beginning of the fourth unit of the game.
                      Jackson Rancharia Casino And Hotel Online Slots Payment Methods Us Players Biggest Casino In World Casinos Boulder Co Million Dollar Elm Casino Ponca City
                      Online Casino Free Bonus

                      The free casino games online provide a platform for new player as well as provide expertise to an older player.
                      Where Are Indian Reservation Casinos Located Hotel Near Hard Rock Casino American Top Online Casinos Halifax News Casino Casino Casinomobile Winmoney Keywords
                      Casino Play For Free
                      Environment is the major dissimilarity between online casino slots and in a land-based casino.
                      Casino Stay Free Gaming Specials Casino Wiki Bookmakeronline Keywords Caymans Casino Casino Ex-z60 Ex-z775 Colorado Casino Smoking
                      Online Casino Bonuses
                      You should always play and gamble on those games which have less than three percent of casino benefit.
                      Casino Resort On Red River Us Land-based Casino Ranking System Gols Strike Casino Ms Clearwater Resort And Casino Poulsbo Casino Supply Warehouses
                      No Deposit Casino Free Play
                      So, you would have to be habituate with noise of the gambling floor, and after that you would feel better.
                      Wholesale Carpet Casino Juegos De Casinos On-line Nearest Indian Casino To Mangum Ok Cherokee Casino And Resort And Oklahoma South Florida Casino
                      Free Online Casino Games

                      All you need is a computer and an internet connection and you are off to go.

                      Yorum


                      • #12
                        Llama Sale Wisconsin

                        Campground Madison Wisconsin - roof on fire mp3 , Wisconsin Metal Pole Buildings , royal oak wood charcoal for sale , Arrowhead School District Wisconsin , san jose sharks emblem , Gifted And Talented Wisconsin , rusk texas real estate agents , Chocolate Fest Burlington Wisconsin , rubber dicks demo , Accommodation Dell Wisconsin , rwin window latency speed tweaking raise , Marshfield Clinic Wausau Wisconsin , router quick lift 350p , Neurology Green Bay Wisconsin , round of hungry , Wisconsin Badger Football Recruits , scan to sd cards , Swimming Pool Janesville Wisconsin , sandy beaches cruises , Ownership Resort Vacation Wisconsin ,rosewood caterers philadelphia , Waukesha School District Wisconsin schools of pacific salmon , Homestead Wisconsin Tax , round top mountian , Wisconsin Cabin Real Estate

                        Yorum


                        • #13
                          bence kendine haksızlık ediyorsun kendini değersiz hissetmemelisin bu ilişkilerin doğasında var bilemezsin ama sonradan olacaklar için korkmak bana gereksiz geliyor o zaman devreye doğru insan kavramı giriyor

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X