merhaba arkadaslar;
beni bilen biliyordur az cok, gecmisi tekrarlamaya gerek yok..
canimi sIKAN konu, ben birileriyle cikmaktan korkuyorum.aslinda icime sinen pek kimse de yok ama bir gun karsima cikarsa da o kisiyle cikmaktan bile korkuyorum..Neden korkuyorsun derseniz? o an ki sevgisinden degil de daha sonra beni sevmeyecek olmasindan korkuyorum..benimle eglenecek ama saygi duymayacak diye korkuyorum..ben devamli kendisinden suc arayan biriyim bu sebeple de karsimdaki insan zamanla beni kendi istekleri dogrultusunda yasamaya zorlayacak, ve ben de kendimden suphe edip onun dedikleri dogru diye dusunup yine istemedigim seyleri yapip, basarisiz bir iliski yasamaktan cekiniyorum..
sanki cikinca bana karsi butun hevesleri gececek, beni elde etmis olacaklar ve bana karsi secgileri de olmayacak, benle ya da bensiz olmak onlar icin bir kayip olmayacak..
yani korkum benimle evlenmemsi ya da benden hemen ayrilmak istemesi degil..benimle uzun sureli iliski yasamak istemeleri korkutuyor...cunku uzun sureli iliskilerin ne kadar cikmaz bir durum oldugunu biliyorum..
ne bileyim belki konuyla ilgili tavsiyesi olan olur?
beni bilen biliyordur az cok, gecmisi tekrarlamaya gerek yok..
canimi sIKAN konu, ben birileriyle cikmaktan korkuyorum.aslinda icime sinen pek kimse de yok ama bir gun karsima cikarsa da o kisiyle cikmaktan bile korkuyorum..Neden korkuyorsun derseniz? o an ki sevgisinden degil de daha sonra beni sevmeyecek olmasindan korkuyorum..benimle eglenecek ama saygi duymayacak diye korkuyorum..ben devamli kendisinden suc arayan biriyim bu sebeple de karsimdaki insan zamanla beni kendi istekleri dogrultusunda yasamaya zorlayacak, ve ben de kendimden suphe edip onun dedikleri dogru diye dusunup yine istemedigim seyleri yapip, basarisiz bir iliski yasamaktan cekiniyorum..
sanki cikinca bana karsi butun hevesleri gececek, beni elde etmis olacaklar ve bana karsi secgileri de olmayacak, benle ya da bensiz olmak onlar icin bir kayip olmayacak..
yani korkum benimle evlenmemsi ya da benden hemen ayrilmak istemesi degil..benimle uzun sureli iliski yasamak istemeleri korkutuyor...cunku uzun sureli iliskilerin ne kadar cikmaz bir durum oldugunu biliyorum..
ne bileyim belki konuyla ilgili tavsiyesi olan olur?

Yorum