Duyuru

Collapse
No announcement yet.

yardımm lütfennn....

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • yardımm lütfennn....

    merhabalar

    lisedeki arkadaşlarımızla tekrar görüşmye karar verdik benim ilk buluşmalarda işim vardı gidememiştim ..bi arkadaşın evinde buluşma haberi geldi gittim sonra diğerine ve en son bi başkasına ... en son gittiğimiz arkadaşın evi şehire biraz uzak arabayla gitmiştik o gün bir arkadaşımın parası çalındı benim olmadığım bir buluşmdada parası çalınmış orda kendi ve 2 arkadaş varmış.. eve dönüş yolunda ( akşam dönyoruz 9 10 gibi ) sağımda oturan arkadaşın çanta karıştırdığını gördüm kendi çantası açık kahveydi elindeki çanta siyahtı ( elinde telefon vardı ışığından gördüm siyah olduğunu ) önce ben yanlış görmüşüm demek kahverengi olan onun değilmiş diye düşündüm arkdaşım evime bıraktı beni yarım saat sonra aradı beni ve ikidir parasının çalındığını bunun X kişisi olduğunu söyledi bende çanta karıştırırken gördüğümü elindeki çantanın siyah olduğunu söyledim ve X onu gördüğümü de gördü savunması da o an telefonuma bakıyorum unutmuşmuyum diye kontrol ediyorum dedi .. nese dün de bana geldiler ve 3 arkadaşım gelebildi parası çalınan X ve bir arkadaş konuyu açtı şuan da burda o kişi burcunun evi olmazsa onu burdan kovarım vb şeyler söyledi bi daha görüşmek istemediğini söyledi o kişi ile ... gece de msjlaşmışlar ben yapmadım diyo.. dün konuşma anlarında sürekli tırnaklarını yiyordu ve yorum yapmadan dinliyordu şimdide inkar ediyor iş polise kadar ulşaıyor parmak izlerimizi vercez ... şimdilerde de kendimi çok kötü hissediyorum bizim söylemekte ki amacımız aslında bir özür dilenir ve onu kazanmaya çalışırız belki bunu bi daha yapmaz düşüncesiydi ....

  • #2
    ee ne yardımı bekliyorsun çalınan parayı aramızda topalyıp verelimmi?

    gidin polise bavurun adalet işi çözsün adli bir vaka bu

    Yorum


    • #3
      arkadaşım bu ayıbı yapan kimseden öncelikle itiraf beklemeniz bence mantıksız.Hırsız çaldım dermi hiç?polise başvurmakta gecikmişsiniz hatta!!!

      Yorum


      • #4
        arkadaşımız dedik rezil olmasın dedik hata yaptık para boyutunda değiliz arkadaşına nasıl yapar olayındayız ve kendinden çok emin konuşyo ben çok üzüldüm sadece ve üzüntümden doğru karar veremiyorum dışardan birileri daha mantıklı yollar gösterebilir

        Yorum


        • #5
          madem rezil olmasını istemiyorsunuz arkadaşlığınızı kesin olsun bitsin

          Yorum

          İşleniyor...
          X