Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bende unutamadim :(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bende unutamadim :(

    Yapamiyorummm bende unutamiyorum aylar oldu biteli ama kafamda takinti haline getirdim zamanla unutucam biliyo rum da ya unutamazsam? derdimi dökmeye çalisiyorum ama sanki herkes konusuyorda susuyor gibi geliyor.Kimse anlamiyor gibi..Isin kotu yani oda ozluyor benide lanet olasi gurur.Ozlemedim diyorum ozlemedim diyor napicam ya yardim edin ve onla gelecegimin olmayacaginida dusunuyorum..Buyuk bi ikilemdeyim

  • #2
    zaman kendıne zaman ver


    ilk başlarda böyle oluyor unutamam dıyor ınsan hemde asla

    boşlukta asılı kalıyor gıbı nereye savrulacağını bilemeden

    ama dedimya zaman tanı kendıne

    insan nelere alışmıyorki :roll:

    Yorum


    • #3
      insallah ama ne demisler

      zaman herşeyi çözer şu beklemek olmasa

      :roll:

      Yorum


      • #4
        nutmak kolay mı? ” deme,
        Unutursun Mihriban’ım.
        Oğlun, kızın olsun hele
        Unutursun Mihriban’ım.

        Zaman erir kelep kelep..
        Meyve dalında kalmaz hep.
        Unutturur birçok sebep,
        Unutursun Mihriban’ım.

        Yıllar sinene yaslanır;
        Hâtıraların paslanır.
        Bu deli gönlün uslanır...
        Unutursun Mihriban’ım.

        Süt emerdin gündüz-gece
        Unuttun ya, büyüyünce...
        Ha işte tıpkı öylece
        Unutursun Mihriban’ım.

        Gün geçer, azalır sevgi;
        Değişir herşeyin rengi
        Bugün değil, yarın belki
        Unutursun Mihriban’ım.

        Düzen böyle bu gemide;
        Eskiler yiter yenide.
        Beni değil, sen seni de
        Unutursun Mihriban’ım.

        Yorum


        • #5
          Geleceğinin olmadığını düşündüğün biri için 1 saat bile düşünme..
          Ne yoruyon kafanı sonradan daha çok üzülürsün boşa zaman kaybı boooşveer..

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: sev_beni
            nutmak kolay mı? ” deme,
            Unutursun Mihriban’ım.
            Oğlun, kızın olsun hele
            Unutursun Mihriban’ım.

            Zaman erir kelep kelep..
            Meyve dalında kalmaz hep.
            Unutturur birçok sebep,
            Unutursun Mihriban’ım.

            Yıllar sinene yaslanır;
            Hâtıraların paslanır.
            Bu deli gönlün uslanır...
            Unutursun Mihriban’ım.

            Süt emerdin gündüz-gece
            Unuttun ya, büyüyünce...
            Ha işte tıpkı öylece
            Unutursun Mihriban’ım.

            Gün geçer, azalır sevgi;
            Değişir herşeyin rengi
            Bugün değil, yarın belki
            Unutursun Mihriban’ım.

            Düzen böyle bu gemide;
            Eskiler yiter yenide.
            Beni değil, sen seni de
            Unutursun Mihriban’ım.
            abdurrahim karakoç

            Yorum


            • #7
              Enderin sorular insanın kendi içindedir cevaplarda öyle deger veriliyorsa sevgine ve gerçekten sevilyorsan mücadele etmek güzeldir yok degersizlikler varsa sevilmiyorsan bence hiç yorma kendini basamaklardan çıkmak zordur ama birde yuvarlanmak vardır sen yuvarlanmadan geri dönüş yap kendine deger ver ve kendini sev derim bence..giden gitmiştir gittigi gibide bitmiştir arkadaşım....

              Yorum


              • #8
                Bende oyle diyorum kendime bazen neden kafami yoruyorum diye..Ama onlayken kullandigim parfumun kokusu burnuma geldiginde sonra onla içtigim bir içecegi içtigimde sonra onla geçtigimiz yollari gordukçe..Gonul dinlemiyor ki..Unutursun Mihriban'im unuturum yillar sonra guzel bir hatira diye hatirlarim..Acisi harbi aci be yiyip bitiriyo sanki..sanki ruhun yok bedenin oyl ece ya$iyor gibi..Tesekkurler arkadaslar[/i]

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: elifce
                  Orjinal yazı sahibi: sev_beni
                  nutmak kolay mı? ” deme,
                  Unutursun Mihriban’ım.
                  Oğlun, kızın olsun hele
                  Unutursun Mihriban’ım.

                  Zaman erir kelep kelep..
                  Meyve dalında kalmaz hep.
                  Unutturur birçok sebep,
                  Unutursun Mihriban’ım.

                  Yıllar sinene yaslanır;
                  Hâtıraların paslanır.
                  Bu deli gönlün uslanır...
                  Unutursun Mihriban’ım.

                  Süt emerdin gündüz-gece
                  Unuttun ya, büyüyünce...
                  Ha işte tıpkı öylece
                  Unutursun Mihriban’ım.

                  Gün geçer, azalır sevgi;
                  Değişir herşeyin rengi
                  Bugün değil, yarın belki
                  Unutursun Mihriban’ım.

                  Düzen böyle bu gemide;
                  Eskiler yiter yenide.
                  Beni değil, sen seni de
                  Unutursun Mihriban’ım.
                  abdurrahim karakoç
                  evet tebrik ederim. hoşuma giden bir şiir arkadaş unutamıyorum deyince aklıma ilk gelen bu oldu

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: asena22
                    Enderin sorular insanın kendi içindedir cevaplarda öyle deger veriliyorsa sevgine ve gerçekten sevilyorsan mücadele etmek güzeldir yok degersizlikler varsa sevilmiyorsan bence hiç yorma kendini basamaklardan çıkmak zordur ama birde yuvarlanmak vardır sen yuvarlanmadan geri dönüş yap kendine deger ver ve kendini sev derim bence..giden gitmiştir gittigi gibide bitmiştir arkadaşım....
                    Aslinda psikolojimle oynuyr birden çikiyor ozledim diye sonra ben kirgin oldugum için yarali oldugum için koruma kalkanimi giyiyorum hayatimdan kovuyorum tekrar onu ve o bu sefer canimi yakmaya çalisiyor canimi yaktikça canini yakiyor oynuyor psikolojimle resmen..ne gidiyor ne geliyor..Kaçiyorum ama kendini unutturmuyor

                    Yorum


                    • #11
                      yardimci olmaya çalismaniz inanin duygulandirdi cunku bilmiyorum bi garipim bu gunlerde dengem bozuldu zannedersem..

                      ^$imdi gidip ona seni ozledim desem dogru olur mu acaba?Pisman olacagimi biliyorum ama içimdede tutmakta zorlaniyorum..

                      Yorum


                      • #12
                        deger bilmeyene özledim demek bile degersizliktir tabiki yüreginde hangi fırtına esiyor kaç yagmur damlaları akıtıyorsun ama ben sana derimki arkadaşım ne kadar seviliyorsun nekadar özlenensin onun için bu degerler varsa git şimdi sevgini haykır özledimde yok degersizliklerle eziliyorsan üzülüyorsan yorma yüregini degmez üzme kendini...

                        Yorum


                        • #13
                          böyle durumlarda bir arkadasinin arkandan tutup gitme sakin degmez demesi gerçekten lazim oluyor..Yutkuna yutkuna durdurmaya çalisiyorum kendimi basariyorum galiba..evet susmaliyim..beklemeliyim

                          Yorum


                          • #14
                            hayatımıza girmiş birini unutmamız için hafızamızı kaybetmemiz lazım..unutmayalım da zaten..sık hatırlamayalım yeter..yeni birşeyler sokarsak hayatımıza herhangi bir anlamda unutamadıklarımızı hafızamız arkaya atar zaten..

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: Yaz
                              yardimci olmaya çalismaniz inanin duygulandirdi cunku bilmiyorum bi garipim bu gunlerde dengem bozuldu zannedersem..

                              ^$imdi gidip ona seni ozledim desem dogru olur mu acaba?Pisman olacagimi biliyorum ama içimdede tutmakta zorlaniyorum..

                              bence de özlediğini içinden geldiği gibi davran

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X