Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bende unutamadim :(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: Yaz
    Bende oyle diyorum kendime bazen neden kafami yoruyorum diye..Ama onlayken kullandigim parfumun kokusu burnuma geldiginde sonra onla içtigim bir içecegi içtigimde sonra onla geçtigimiz yollari gordukçe..Gonul dinlemiyor ki..Unutursun Mihriban'im unuturum yillar sonra guzel bir hatira diye hatirlarim..Acisi harbi aci be yiyip bitiriyo sanki..sanki ruhun yok bedenin oyl ece ya$iyor gibi..Tesekkurler arkadaslar[/i]
    yaa beni anlatmışsın arkadaşım aynı şeyleri yaşıyormuşuz.Birtek ben üzüLüyorum sanıyodum güç verdin bana saol!Üzülme dicem olmicak bana da diyolar aynı şeyi çünkü biliyorum..zamana bıraktım ben!:/

    Yorum


    • #17
      yaz yaz...süleyman bilmezse yemliha bilir.

      Yorum


      • #18
        aşka hudut çizilmiyor mihriban.

        Yorum


        • #19
          Unutmanın en kolay yolu onu bir daha görmemek, onunla konuşmamak ve hatta ona dair ne varsa yok etmektir Yaz..Resimlerini, mail adresini, maillerini, tel numarasını her şeyini yok etmektir.."Özlemedim diyor" diyorsun yani hala görüşüyor musun onunla merak ettim...Böyleyse unutman çok daha zorlaşır..Bir arkadaşım sevgilisinden aylar önce ayrıldı ama hala telefonda görüşüyorlar, yani ayrılık sancısını hafifletmek için..ama inanki bu onun için daha büyük eziyet oluyor..Çünkü belirsizlikle riçinde yüzüyor..Ne seninle ne sensiz durumunu yaşıyor ve konuşuyorlar ama aralrında bir şey yok..Bittiği an görüşmeyi kesseydim çoktan unuturdum diyor..Görüşmeyi kesmeyi de göze alamıyor..Yani senin anlayacağın bir kısır döngü bu..Bu yüzden karar vermelisin ve onu her şeyiyle bitirmelisin..Ona dair her şeyi yok edersen geriye sadece duyguların kalır..O da zamanla azalır ve kaybolur belki..Hem karşına başka biri de çıkabilir..Eskisinin yasını tutarak gelecek güzellikleri göremiyor olabilirsin..Hayat çok kısa......
          Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

          Yorum


          • #20
            azerbaycan burda galiba.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: dert
              azerbaycan burda galiba.
              Senin cevaplarını anlamakta güçlük çekiyorum Mesela bu sözle ne alatmak istediniz söyleyebilir misiniz sayın dert
              Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: MaLTtTt
                Unutmanın en kolay yolu onu bir daha görmemek, onunla konuşmamak ve hatta ona dair ne varsa yok etmektir Yaz..Resimlerini, mail adresini, maillerini, tel numarasını her şeyini yok etmektir.."Özlemedim diyor" diyorsun yani hala görüşüyor musun onunla merak ettim...Böyleyse unutman çok daha zorlaşır..Bir arkadaşım sevgilisinden aylar önce ayrıldı ama hala telefonda görüşüyorlar, yani ayrılık sancısını hafifletmek için..ama inanki bu onun için daha büyük eziyet oluyor..Çünkü belirsizlikle riçinde yüzüyor..Ne seninle ne sensiz durumunu yaşıyor ve konuşuyorlar ama aralrında bir şey yok..Bittiği an görüşmeyi kesseydim çoktan unuturdum diyor..Görüşmeyi kesmeyi de göze alamıyor..Yani senin anlayacağın bir kısır döngü bu..Bu yüzden karar vermelisin ve onu her şeyiyle bitirmelisin..Ona dair her şeyi yok edersen geriye sadece duyguların kalır..O da zamanla azalır ve kaybolur belki..Hem karşına başka biri de çıkabilir..Eskisinin yasını tutarak gelecek güzellikleri göremiyor olabilirsin..Hayat çok kısa......
                Gôrusmuyorum sildim onu ama o beni silmiyor.Arada hortluyor soruyor beni arkadaslarima gorusmuyorum ama çok fazla ortak arkadasimiz var.. onlarla arayi soguttumda benim yakin arkadaslarima tekrar varligini hatirlatiyor moralim bozuluyor..

                Farkli birsey aslinda bizimkisi öfke var..Karsilikli kiriyoruz birbirimizi..O beni kirdiginda bende onu kirarak intikam almis oluyorum oda öyle..

                Ama arkadaslar bu sancili dönemde zaten herkesin kafasi dumanli olur dedigin gibi silerek unutmaya calisiyorum bende denedim onun varligiyla onu unutmayi silmeyerek ama silince daha kolay oluyormus unutmasi..yani galiba.. :?

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: ChaLa
                  Orjinal yazı sahibi: Yaz
                  Bende oyle diyorum kendime bazen neden kafami yoruyorum diye..Ama onlayken kullandigim parfumun kokusu burnuma geldiginde sonra onla içtigim bir içecegi içtigimde sonra onla geçtigimiz yollari gordukçe..Gonul dinlemiyor ki..Unutursun Mihriban'im unuturum yillar sonra guzel bir hatira diye hatirlarim..Acisi harbi aci be yiyip bitiriyo sanki..sanki ruhun yok bedenin oyl ece ya$iyor gibi..Tesekkurler arkadaslar[/i]
                  yaa beni anlatmışsın arkadaşım aynı şeyleri yaşıyormuşuz.Birtek ben üzüLüyorum sanıyodum güç verdin bana saol!Üzülme dicem olmicak bana da diyolar aynı şeyi çünkü biliyorum..zamana bıraktım ben!:/
                  Cok zor bir durum :roll: seni anliyorum bende ama gogusun deki basinci aciyi sen çekersin..Etrafinda çok kisi vardir ama yalnizsindir..Kolay gelsin zaman dedigin gibi zaman :?

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: Yaz
                    Orjinal yazı sahibi: ChaLa
                    Orjinal yazı sahibi: Yaz
                    Bende oyle diyorum kendime bazen neden kafami yoruyorum diye..Ama onlayken kullandigim parfumun kokusu burnuma geldiginde sonra onla içtigim bir içecegi içtigimde sonra onla geçtigimiz yollari gordukçe..Gonul dinlemiyor ki..Unutursun Mihriban'im unuturum yillar sonra guzel bir hatira diye hatirlarim..Acisi harbi aci be yiyip bitiriyo sanki..sanki ruhun yok bedenin oyl ece ya$iyor gibi..Tesekkurler arkadaslar[/i]
                    yaa beni anlatmışsın arkadaşım aynı şeyleri yaşıyormuşuz.Birtek ben üzüLüyorum sanıyodum güç verdin bana saol!Üzülme dicem olmicak bana da diyolar aynı şeyi çünkü biliyorum..zamana bıraktım ben!:/
                    Cok zor bir durum :roll: seni anliyorum bende ama gogusun deki basinci aciyi sen çekersin..Etrafinda çok kisi vardir ama yalnizsindir..Kolay gelsin zaman dedigin gibi zaman :?
                    eft arkadaşm yha okdr kişi war kalabalık içinde yaLnızm sanki kimse anlamıo bni...bi benm yaşadğm hisleri anlayanLarı görünce kendimi yalnz hissetmiorm öyle arklarmla konuşmak istiorm hep ne bilim...Bu zor durumu atlatabilmemiz dileğiyLe HoşçakaL...

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X