Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İÇİMDEKİ HÜZÜN....

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İÇİMDEKİ HÜZÜN....

    İçimde ağlayan çocuk

    İçimde küçük bir çocuk var
    Hep suskun, hep gözü yaşlı
    Kavuşmak istediğine kavuşamayan ve hep yollarını gözleyen,
    dudaklarını büküp yarınlarını düşünen gözyaşlarını hep içine akıtan
    sevdiğinin sevgisini hiç bilmeyen sonsuz a kadar onu seveceğini düşünen
    ve sonsuzluğunun sevdiğinin dudaklarının arasında kalan.............?

  • #2
    sevdiğinin sevgisini hiç bilmeyen

    Cok iyi çok derin..Paylasim için tesekkurler

    Yorum


    • #3
      Genelde insanlar kendisinden çok başkasını sevdiğinde acı çeker. Keşke önce kendimizi sevmeyi öğrensek...

      Bana kalırsa karşılıksız sevginin hiçbir değeri yoktur. Sevmek, mutluğu getirir. Siz mutlu değilsiniz. O da sizi sevmiyorsa, sizin onu sevmenizin bence hiçbir anlamı yok. Gerçi tercih sizin. Nasıl mutlu olacaksanız öyle düşünün.

      Şunu da unutmayın, siz bu dünyaya veda ederken sizi tatmin edecek şeyler yalnızca mutlu anlarınız olacak.
      Cevizin kabuğunu kırıp ozune inmeyen, cevizin hepsini kabuk zanneder.(Gazali)

      Yorum


      • #4
        teşekkür ederim arkadaşlar düşünceleriniz için seven ve sevmeyi bilen kalp bana göre 2 ayrılır biri palanmış karanlıktır ışık vermez geceyide aydınlatan aydır ama gizemli sevgiler sevdalar vardır aynı ayın geceyi aydınlatması gibidir.ikincisi olan kalp sevgi doludur güven verendir sevmeyi bilendir aynı gündüz gibi güneş gibidir işte sevgilerde böyledir.kimi güneş gibi ay gibi kimide dipsiz kuyu paslanmış karanlıktır ....tercih yine bizlerindir.. :?:

        Yorum


        • #5
          Tercih bizlerindir çünkü sevgiyi şekillendiren biziz.
          Cevizin kabuğunu kırıp ozune inmeyen, cevizin hepsini kabuk zanneder.(Gazali)

          Yorum


          • #6
            kesinlikle katılıyorum renklerin dili gibidir sevmeler.

            Yorum

            İşleniyor...
            X