Duyuru

Collapse
No announcement yet.

unut..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • unut..

    http://www.imeem.com/people/82_Qh2/m...ver_buda_geer/

    tum unutamayanlara gelsin :cry:

  • #2
    Şarkı için sağol.

    Unuttum desede unutmuyor insan...
    KİŞİYİ NASIL BİLİRSİN? KENDİN GİBİ...

    Yorum


    • #3
      şarkının sonuna armağan ettiğin kişiyi yazamıssın

      yada o kendini biliyor diye yazsaydın

      çoluk çocuk doldu burası satanstoyu arar oldum valla :lol:

      Yorum


      • #4
        Sağol şarkı için...unut onu gitsin diyor ya!keşke bunu yapabilsek...off:/

        Yorum


        • #5
          hayy allahım nereye vursam su deposu...

          Yorum


          • #6
            her taraf iş olunca iş kalmıyor mu diyorsunuz.tadı kaçıyormu diyorsunuz.varya bu yemlihadaki sevgi....

            Yorum


            • #7
              bi mahzun vardı orda ama.karlitonun yoluna katabilirmiyiz acaba.böyle bakarsanız oyuna döner.tabi iş.yemliha bir kenarda dursun.ey yemliha bu zehir.karlitonun yoluna değil mi.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: sev_beni
                şarkının sonuna armağan ettiğin kişiyi yazamıssın

                yada o kendini biliyor diye yazsaydın

                çoluk çocuk doldu burası satanstoyu arar oldum valla :lol:
                Sana ne?

                Yorum


                • #9
                  güzel şarkı
                  unutmak zordur. kolaylıkla birşeylerin değişecebileceğini beklememek lazım.

                  let me go

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X