Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bugün başıma gelenler

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bugün başıma gelenler

    Arkadaşlar sizi çok yakın gördüğümden ötürü aynen anlatıyorum olayı:şimdi benim bir usbim var.onu bir arkadaşa vermiştim.bir başka arkadaş onun bana ait olduğunu bildiği halde ben ordayken usbyi verdiğim arkadaşdan istedi.beni hiç yerine koydu.çok kötü durumdayım.bunalıyorum.çok kötü hissediyorum.neden ben neden?naptın ben onlara.insanlardan nefret ediyorum.
    içimde kendi hayatımı yaşamadığım kanaati var.Daha samimi olayım ister misiniz?bu yaşadığım hayat o kadar benim değil ki herhangi bir saatimde biri gelip bana "haydi kalk , sıran geldi,kendin ol!"diye bağırsa sanki böyle bir şey mümkünmüş gibi inanıp koşacağım.bu his bende o kadar kuvvetli.herhangi bir kalabalıkta kendimden başka herkes olmaya razıyım..

  • #2
    ağlıyorum.
    içimde kendi hayatımı yaşamadığım kanaati var.Daha samimi olayım ister misiniz?bu yaşadığım hayat o kadar benim değil ki herhangi bir saatimde biri gelip bana "haydi kalk , sıran geldi,kendin ol!"diye bağırsa sanki böyle bir şey mümkünmüş gibi inanıp koşacağım.bu his bende o kadar kuvvetli.herhangi bir kalabalıkta kendimden başka herkes olmaya razıyım..

    Yorum


    • #3
      Sende USB ni geri alsaydin
      hic böyle seylere takilip kalma
      yani bugün hatta su anda bir cok insanin basina kim bilir neler gelmistir ve geliyordur
      yani bunlari düsününce insan dert ettigi seyler biraz garip öyle degilmi.
      Bütün insanlardan nefret edilecek bir durumda degil.
      ayrica pekte kibar olmayan arkadaslarina o mesafeyi vermemelisin yoksa tepene...
      artik ayni kisilere olan yaklasimini degistirmelisin belkide.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: misyonix View Post
        ağlıyorum.
        Kıyamam ağlama .Ne diyeyim,boş ver.USB ne ki.Hayatta sana sormadan nelerini almaya çalışacaklar.İzin verme senden bir şey almalarına.

        Yorum


        • #5
          neden cevap verememiş olabilirsin? bir beklentin olabilir mi onlardan? cevap verseydin ne olurdu?
          Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

          Yorum


          • #6
            Yahu kardeşim, işiniz mi yok yahu? Bu mudur sorun yani?..

            Üçünüze de birer USB ben vereyim, herkes rahata ersin bari...

            Yorum


            • #7
              Mehmet bu bir depresyon belirtisi, adam akıllı bir doktora git ilaçları onlar belirlesin kullan.
              Her şey güzel olacak...

              Yorum


              • #8
                Bu tür şeyleri takma derim bu tür insanlar düşüncesiz mesafeni koru usb ni geri al tafranı koy derim bana kalırsa daha büyük sorunlar var bunlar ufak tefek şeyler senin arkadaşın düşüncesiz ne kadar aranız iyidir bilemem arkadaşlığını kes diyemem ama mesafeyi korumalısın

                Yorum

                İşleniyor...
                X