Duyuru

Collapse
No announcement yet.

unutulmuyorsun

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • unutulmuyorsun

    o nu unutamıyorum sanki takını oldu, herşey bana o nu hatırlatıyor, nasıl yapıcamda kurtulucam ben bu dertten. kimseleri yerine koyamıyorum. içten içe kızıyorum ona nasıl yaptı bana bunu ve hergün lanet okuyorum o na hayallerimle, duygularımla oynadı.


    yapamıyorum arkadaşlar unutamıyorum o nu nasıl bi acıymış bu. bukadar kolaymı ya çekip gitmek umarım hayat boyu mutsuz olur. kimseye demediğim sözleri o nasarfediyorum.

  • #2
    kötü şeyler değilde iyi şeyler temenni et bence.zaman herşeyin ilacıdır emin ol unutursun.ne acılar oluyor insanların hayatında hepsi geçiyor.sabırlı ol biraz.

    Yorum


    • #3
      kötü şeyler değilde iyi şeyler temenni et bence.zaman herşeyin ilacıdır emin ol unutursun.ne acılar oluyor insanların hayatında hepsi geçiyor.sabırlı ol biraz.

      Yorum


      • #4
        İnanın hiç kimseye böyle sözler sarfetmiş bi insan değilim ama sakinleştiriciler olmadan ayakta duramıyorum ben bu durumu yaşamak zorundamıydım. ya ne bileyim belki bi şekilde bana belli etseydi olcakları ama 2 gün önce evlemekten bahsedipte beni aldatıp terkedip gitmesi. bütün insanlara olan güvenimi yitirdim bu kadar kolaymı ya

        Yorum


        • #5
          işe yaramaz,aldatıp giden insanın arkasında mutluluklar dileyen azdır sen olması gereken gibi davranmıssın. hem evlendikten sonramı terk etmesini isterdin bak evlenmeden gerçek yüzünü görmüssün ve daha az sıyrıklarla kurtulmussun ama yılmak yok bedduaya devam hem stressi azaltır

          :lol:

          Yorum


          • #6
            sENIN durumun benden kotuymus arkadasim..ne desek bos ne yapsak bos..Anca seni dinler teselli olmaya çalisirim..Degmez diyemicem cunku acin o kadar zor ki bogucu ki ..Anlayabiliyorum seni.. Allah yardimcin olsun

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Yaz
              sENIN durumun benden kotuymus arkadasim..ne desek bos ne yapsak bos..Anca seni dinler teselli olmaya çalisirim..Degmez diyemicem cunku acin o kadar zor ki bogucu ki ..Anlayabiliyorum seni.. Allah yardimcin olsun
              bak siz birbirinizin adresini alın buluşun. derdiniz aynı sizi birbirinden başka kimse anlamaz

              oturur bi sen anlatırsın bi o

              ikinizde sizi bırakıp gidene küfreder durursunuz arada değişiklik olsun diyede o seninkine küfretsin sende onunkine

              Yorum


              • #8
                sev- beni tavsiyelerin için teşekkürler.

                Yorum


                • #9
                  her kışın bir yazı vardır bence unut gitsin degmez bakın kolay degildir ama kime akıtıcaksın göz yaşını degmeyen biri için kimin için yanacak yüregin degmeyen biri için oyüzden en güzel ilaç unutmak herkezin başından geçmiştir bunlar sonuçta elde kalan verilen degerler bizi üzen sadece bunlar ozaman fazla üzme kendini arkadaşım daha ne sevdalara yelken açar bu yüregin inşallah deger vereni bulursun hayat iyisiyle kötüsüyle devam ediyo önemli olan nasıl nefes alabildigimizdir...

                  Yorum


                  • #10
                    Sevgi,sevdiğinin mutluluğunu istemektir.....Onun mutlu olduğunu bilmek seni üzüyorsa sen ondan çok kendini düşünüyorsun demektir.....Önemli olan onun senin sevgini hak edip hak etmediği değil senin onu severken hissettiğin sıcaklıktır....Sen böyle yaparsan ben sevginin egoist bir duygu olduğunu anlarım....Hekes sevdiğine kendini sevmediği için beddua etsin o zaman....
                    <div>Sen gıt ben gelemem bu yurekle,ya da kal eylul yagmurlarını bekle.</div>

                    Yorum


                    • #11
                      unutamıyorsanız, aşk izdırabı çekiyorsanız bununda tadını çıkarmasını bilin,
                      takın slow parçalar açın önünüze içeceğinizi, sigaranızı karşınıza birde o şahısla çekilmiş fotoları koydunmu ohhhh herşey süper. içmeye, sigaraya 10 numara bahane olur

                      bu dediklerimi 2 aşk acısı çeken insan birlikte yaparsa dahada güzel olur

                      hep şen şakrak olacak değil ya dertlenmekte güzel

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X