Kendimi yanlız hissediyorum bu akşam sanırım kabuguma çekilme noktasındayım bir yengeç gibi :?:
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bir yengeç gibi...
Collapse
X
-
Ya bu ne men'em burçtur ki aslan burcunun ilk günü doğmuş olmama rağmen aslanlığımı unutturuyor bana. Ne biçim bir duygusallıktır o ya. Nasıl bir içe kapanma, nasıl bir bağlılık. Üzerimdeki bu derin etkisinden kurtulmaya çabalıyorum vesselam. Benim istediğim aydınlık bir ruh, kasvetli değil.<div>Yasam cok zalim bir ogretmendir; once sinav yapar, sonra dersi verir. Andre Gide</div><br />
Yorum

evet haklısın bende bir yengeç burcuyum nedense bu akşam bir yanlızlık var içimde suskunluk şimdi deniz kenarında olmak vardı birde slov bir müzik birde yakomoz aaaahhhh :roll:
Yorum