Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bir yengeç gibi...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bir yengeç gibi...

    Kendimi yanlız hissediyorum bu akşam sanırım kabuguma çekilme noktasındayım bir yengeç gibi :?:

  • #2
    evet haklısın bende bir yengeç burcuyum nedense bu akşam bir yanlızlık var içimde suskunluk şimdi deniz kenarında olmak vardı birde slov bir müzik birde yakomoz aaaahhhh :roll:

    Yorum


    • #3
      Oğlak burcuyum aynı şeyleri hissediyorum bu nasıl iş? :roll:
      Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: MaLTtTt
        Oğlak burcuyum aynı şeyleri hissediyorum bu nasıl iş? :roll:
        ben de yengeç burcuyum MaLTtTt ve ama aynı şeyleri hissetmiyorum,
        bu gibi bir şey

        Yorum


        • #5
          bende yengecim..

          Yorum


          • #6
            Konuyu dağıttık iyice ama fikriniz merak ettim..Burçlar karakterleri yansıtır mı sizce??

            asena22 konuyu dağıttın dersen sorumu geri alabilirim hemen
            Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

            Yorum


            • #7
              Ya bu ne men'em burçtur ki aslan burcunun ilk günü doğmuş olmama rağmen aslanlığımı unutturuyor bana. Ne biçim bir duygusallıktır o ya. Nasıl bir içe kapanma, nasıl bir bağlılık. Üzerimdeki bu derin etkisinden kurtulmaya çabalıyorum vesselam. Benim istediğim aydınlık bir ruh, kasvetli değil.
              <div>Yasam cok zalim bir ogretmendir; once sinav yapar, sonra dersi verir. Andre Gide</div><br />

              Yorum


              • #8
                konuyu dagıtmadın MaLTtTt istedigin gibi yorumunu yaparsın arkadaşım her burcun anormel durumu oldugu gibi güzel taraflarıda vardır

                Yorum


                • #9
                  bonnie madem ilgileniyorsun burçlarla oğlak burcu için duygusal olduğunu söyleyebilir misin nasıl bilirdiniz onu
                  Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

                  Yorum


                  • #10
                    Olabilir, normaldir. Herkesin kendisini yalnız hissettiği zamanlar vardır. Bu site de bu anlar için var zaten

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X