Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yalnızlık

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yalnızlık

    Bazen kendimi çok yalnız hissediyorum.
    Hayatımın hiç bi döneminde bu kadar (fiziki anlamda) yalnız olmamiştim.
    Daha önceleri hep çevremde birileri olur ama ben kendimi ruhen yalnız ve terk eidlmiş insanların beni anlamadiğini düşünürdüm.
    Ama buraya geldiğimden beri çevremde de çok az insanın olduğu nur topu gibi bir yalnızlığım oldu.
    Evde bi arkadaşım daha var.Beraber kalıyoruz.Onunla iyi anlaşıyoruz şükür.
    Ama o da hafta sonlarını istisnasız erkek ark.nın yanında geçiriyor.
    Burası da yabancı bir yer tek tanıdığım innsanlar okuldakilerden ibaret.
    Onların da bir kısmıyla anlaşamıyoruz.Anlaştığımız bi kaç kişiyle görüşüyoruz bazen hepsi o.
    Hafta sonları evde yalnız kalıyorum.vsvs
    Aileme,arkadaşlarıma da bu sorunumu anlatamıyorum.İyi gidiyor,güzel gidiyor deyip geçiştiriyorum.
    Sanırım benm için üzülüp bana acımalarını istemiyorum.
    Kimseye anlatıp içimi dökemediğim için de daha bunalıyorum.
    Bi de bizim çekirdek ailemiz bile çok kalabalıktır.
    Evimizde kimse olmadiği bi gün bile en az 3,4 kiş vardır.
    Hiç alışık olmaidğim bir durum
    Cenab-ı Hak Hz.Yakub'a sual eyledi

    "-Sana Yusuf'u niçin geri verdiğimi biliyor musun?"


    ''-Bilmiyorum Ya Rabbi'' dedi Hz.Yakub

    Ve Allah (cc) buyurdu:

    "ÇÜNKÜ SEN BÜTÜN ÜMİDİNİ BANA BAĞLADIN!"

  • #2
    sözlerin tamamı Charles Bukowski den alıntıdır..

    Bazı insanları acı büyütür ve yaşatır. Acı çekmeden; daha doğrusu yeterince acı çekmeden, yitirmeden, o korkunç yalnızlığı tatmadan kendisi olamaz bazı insanlar. Ne zaman ki en sevdikleriniz yan çizer,ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini, ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfederseniz, o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya...

    Mutlu bir yalnızlık, mutsuz bir beraberlikten iyidir dostlarım

    Anladım ki; Hayatında birinin olmaması değil, birinin hayatında olamamakmış yalnızlık

    Sevmeyi falan değil, yalnızlığı öğren! -Çünkü en çok ona ihtiyacın olacak...
    Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

    Yorum


    • #3
      Neyse yakında tatile gireceksin evine döner arkadaşlarınla özlem giderirsin.
      Her şey güzel olacak...

      Yorum


      • #4
        Aslına bakarsanız o kadar da kötü değildir yalnızlık...

        Tek başınızayken yapabileceğiniz şeyler oluşturun. Özellikle yalnız kaldığınızda yapabileceğiniz ve yapmaktan zevk alacağınız şeyler bulun. Ayrıca anladığım kadarıyla içinde buılunduğunuz ortama yeni girdiniz. Yani yabancı olduğunu söylediğiniz bu yere yeni girmiş olmalısınız. Zamanla bu hissi üstünüzden kesinlikle atarsınız.

        Yorum


        • #5
          Recep; işte sorunda orda ya okuldaki arkadaşlar falan var da okuldaki ortam çok tatsız,gergin.Herkes birbirini boğazlayacak.
          Bugün sene sonu kurul toplantımız yapıldı misal.Herkes birbirine girdi resmen,kavgalar,arbedeler...
          Okulda oturup kalktığımız 2,3 kişi falan var.
          Tam manasıyla frekansımızın tuttuğu bi ev ark.im var işte o da hafta sonları olmuor.
          Burda iyimser bakarsak en az 2 yıl daha görev yapacağım belki daha fazla tabi.
          Son soruna gelince de erkek ark.im var ama o da uzakta buraya gelmesi 20 saati geçior.
          Sık görüşemiyoruz haliyle ve sorunlu bi ilişkimiz var.

          Buğra ;gerçekten saol tavsiyelerin için.keşke senin dediğin gibi imkanlarım olsaydı.Ama işte burası küçük bi ilçe sinema falan hayal.
          tek başına yapılacak bi etkinlik yok hiç nerdeyse.Yani sokakta tek başıma yürümek bile ızdırap insanların bakışları çok rahatsız edici.

          Çok zor her şey.Şu an sabretmekten başka yol yok.
          Ama üzüldüğüm zamanımın boşa geçmesi.
          Kendimi geliştirmek adına,yeni bi şeyler öğrenmek adına,hayatıma bi şeyler katmak adına yapabileceğim hiç bi şey yok.
          Burda bi kaç yıl daha zaman israfı yaşayacağım gibi görünüyor beni üzen bu.Kalitesiz,kendini bilmez insanlarla muhatap olup yıpranmak da cabası..
          Cenab-ı Hak Hz.Yakub'a sual eyledi

          "-Sana Yusuf'u niçin geri verdiğimi biliyor musun?"


          ''-Bilmiyorum Ya Rabbi'' dedi Hz.Yakub

          Ve Allah (cc) buyurdu:

          "ÇÜNKÜ SEN BÜTÜN ÜMİDİNİ BANA BAĞLADIN!"

          Yorum

          İşleniyor...
          X