Ne diyim ki sabah bir uyanıyorum aynı olay hep yalnız. Bir sürü arkadaşım var çok çok iyi dostlarım var.Ama ben her sabah kalktığımında bana günaydın mesajı atan bir sevgili istiyorum artık. 17 yaşına geldim 2 sevgilim oldu bu zamana kadar.Son 2 3 aydır bir kıza aşık bekliyorum.Kızın sevgilisi olmasına rağmen benimle sinemaya geldi sarılıp film izledik hiç çekinmedi hatta bir ara gaza geldim -ki yüz yüze konuşurken eli ayağı titreyen ben,onun yanında iki cümleyi bir araya getiremeyen ben- yanağına bir öpücük kondurdum,hiç çekinmedi sarılarak film izlemeye devam ettik.Baktım böyle olmuyacak dedim ki muhabbeti kesiyim yanlış yapıyoruz. Efendim aradan 1 ay geçti bir şenlikte karşıma çıktı. -neden geldin bana selam verdin be kızım- Ne yapacağımı bilemedim suratım kıpkırmızı,bana demesin mi niye kestin muhabbeti. Kekeleye kekeleye dedim ki sms falan bitti yazamadım.(bahaneler bahaneler).Dedim yeni sms yaptım tekrar yazarım.Tekrar konuşmaya başladık. Geçenlerde ben sana aşığım diye bir cümle kurdum(gaza geldim heralde
. Farkındayım falan dedi. Devam ettim işte istersen benimle konuşma bir daha rahatsız etmem seni dedim. Saçmalama bu beni daha kötü yapar dedi. bu kadar anlattım biraz daha devam ediyim.Tek sorun sevgilin mi? diye sordum evet 1 yıllık bir sevgilim var dedi.Bende uzatmadım.Tekrar konuşmaya devam ediyoruz.Arkadaşlarım konuşmaya devam et dedi,sevgilisinden ayrılınca çıkarsınız belki bekle diyorlar.Birde lisede bir kız arkadaşım oldu.Dost terimi vardır ya o olay ikimize cuk diye oturdu.Herşeyi birbirimizle paylaşıyoruz aynı dershaneye gidiyoruz herşeyimizi biliyoruz.Ben çok kıskanıyorum onu.Yanında başka erkekler görünce deliriyorum.İnsan sevdiğini kimseyle paylaşmak istemez ya ben hiç istemiyorum.Kıskandığımı o da biliyor.Söylüyorum zaten yanlış bir hareketi olunca kızıyorum.Sabah benimde tanıdığım bir çocukla rapor almaya gitmişler kafayı yedim. Çocuk yanlış yapmaz biliyorum ama yinede içerden bir takım sesler kafayı yemem için duygular gönderiyor bana sanki.Bilmiyorum ya...
Benden bu kadar okursanız sevinirim okumazsanız canınız sağolsun.Buraya yazınca bir rahatlama geliyor.Yorumlarınıza ihtiyacım var
. Farkındayım falan dedi. Devam ettim işte istersen benimle konuşma bir daha rahatsız etmem seni dedim. Saçmalama bu beni daha kötü yapar dedi. bu kadar anlattım biraz daha devam ediyim.Tek sorun sevgilin mi? diye sordum evet 1 yıllık bir sevgilim var dedi.Bende uzatmadım.Tekrar konuşmaya devam ediyoruz.Arkadaşlarım konuşmaya devam et dedi,sevgilisinden ayrılınca çıkarsınız belki bekle diyorlar.Birde lisede bir kız arkadaşım oldu.Dost terimi vardır ya o olay ikimize cuk diye oturdu.Herşeyi birbirimizle paylaşıyoruz aynı dershaneye gidiyoruz herşeyimizi biliyoruz.Ben çok kıskanıyorum onu.Yanında başka erkekler görünce deliriyorum.İnsan sevdiğini kimseyle paylaşmak istemez ya ben hiç istemiyorum.Kıskandığımı o da biliyor.Söylüyorum zaten yanlış bir hareketi olunca kızıyorum.Sabah benimde tanıdığım bir çocukla rapor almaya gitmişler kafayı yedim. Çocuk yanlış yapmaz biliyorum ama yinede içerden bir takım sesler kafayı yemem için duygular gönderiyor bana sanki.Bilmiyorum ya...Benden bu kadar okursanız sevinirim okumazsanız canınız sağolsun.Buraya yazınca bir rahatlama geliyor.Yorumlarınıza ihtiyacım var


Yorum