Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1 saat hiç durmadan yazabilirim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • 1 saat hiç durmadan yazabilirim

    Ne diyim ki sabah bir uyanıyorum aynı olay hep yalnız. Bir sürü arkadaşım var çok çok iyi dostlarım var.Ama ben her sabah kalktığımında bana günaydın mesajı atan bir sevgili istiyorum artık. 17 yaşına geldim 2 sevgilim oldu bu zamana kadar.Son 2 3 aydır bir kıza aşık bekliyorum.Kızın sevgilisi olmasına rağmen benimle sinemaya geldi sarılıp film izledik hiç çekinmedi hatta bir ara gaza geldim -ki yüz yüze konuşurken eli ayağı titreyen ben,onun yanında iki cümleyi bir araya getiremeyen ben- yanağına bir öpücük kondurdum,hiç çekinmedi sarılarak film izlemeye devam ettik.Baktım böyle olmuyacak dedim ki muhabbeti kesiyim yanlış yapıyoruz. Efendim aradan 1 ay geçti bir şenlikte karşıma çıktı. -neden geldin bana selam verdin be kızım- Ne yapacağımı bilemedim suratım kıpkırmızı,bana demesin mi niye kestin muhabbeti. Kekeleye kekeleye dedim ki sms falan bitti yazamadım.(bahaneler bahaneler).Dedim yeni sms yaptım tekrar yazarım.Tekrar konuşmaya başladık. Geçenlerde ben sana aşığım diye bir cümle kurdum(gaza geldim heralde . Farkındayım falan dedi. Devam ettim işte istersen benimle konuşma bir daha rahatsız etmem seni dedim. Saçmalama bu beni daha kötü yapar dedi. bu kadar anlattım biraz daha devam ediyim.Tek sorun sevgilin mi? diye sordum evet 1 yıllık bir sevgilim var dedi.Bende uzatmadım.Tekrar konuşmaya devam ediyoruz.Arkadaşlarım konuşmaya devam et dedi,sevgilisinden ayrılınca çıkarsınız belki bekle diyorlar.Birde lisede bir kız arkadaşım oldu.Dost terimi vardır ya o olay ikimize cuk diye oturdu.Herşeyi birbirimizle paylaşıyoruz aynı dershaneye gidiyoruz herşeyimizi biliyoruz.Ben çok kıskanıyorum onu.Yanında başka erkekler görünce deliriyorum.İnsan sevdiğini kimseyle paylaşmak istemez ya ben hiç istemiyorum.Kıskandığımı o da biliyor.Söylüyorum zaten yanlış bir hareketi olunca kızıyorum.Sabah benimde tanıdığım bir çocukla rapor almaya gitmişler kafayı yedim. Çocuk yanlış yapmaz biliyorum ama yinede içerden bir takım sesler kafayı yemem için duygular gönderiyor bana sanki.Bilmiyorum ya...
    Benden bu kadar okursanız sevinirim okumazsanız canınız sağolsun.Buraya yazınca bir rahatlama geliyor.Yorumlarınıza ihtiyacım var

  • #2
    Yanlış yapıyorsun ama seviyorsun ya biz ne desek boş, yine de çok samimi olma sonuçta sevgilisi var sadece bekle.Ve ben o kızın sevgilisi olsam durumu ögrensem seni bir güzel benzetirdim Samsunluyum, Samsunda bunlar çok hassas konulardır.Arkadaşın sevdiği bir kız vardı, bir çocuk onu konsere davet etti diye üstümde bıçakla çocugu kaç km takip ettiğimizi hatırlıyorum.Amaç sadece gözdagıydı tabi ama bu tür olaylar çevremde çok oluyor.Bana soracak olursan degmez, dediğim gibi aranız iyi olsun ama samimiyet için erken oldugunu düşünüyorum.Eger o kız sevgilisi oldugu halde senin yanına geliyorsa sana karsı boş degildir elbet, tabi bir ihtimal daha var belki ikinizden de vazgeçemiyordur.Hangisi oldugundan emin olmalısın öncelikle

    Ha dersanedeki arkadaşına gelince öyle hissetmenin sebebi onunla birçok seyi paylaşıyor olman.Bu zamana kadar çok kız tanıdım emin ol hiç beklemediğin insanlar seni ne kadar da yanıltıyor farkında bile olmazsın.Biraz yüreginle biraz da mantıgınla hareket edersen dogru yolu bulursun
    Last edited by kirlicorap; 30-05-2012, 01:31 PM.
    ALL COPS ARE BASTARDS !

    Yorum


    • #3
      bence o kızın sevgilisi varken seninle dolaşması doğru diğil
      Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
      sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

      Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

      Yorum


      • #4
        Dertli yumurcak seni.Daha ne sular seller akacak üzerinden, ne fırtınalar göreceksin.Hormonlarının esaretinde bir süre daha mahpus kalacaksın ve zamanla herşeye alışacaksın.

        Yorum


        • #5
          Sen sevgilisi olan kızı değil dersanede gördüğün kızı seviyorsunn çünkü kıskançlık sebebin bu ama ilk kız sadece yalnızlığın için çözüm olarak kendini avuttuğun kız bu kendi görüşümm
          şimdi bu pinokyo burnum uzayacak derse ve burnu uzamazsa yalan söylemiş olur ve burnu uzar ama burnu uzayınca da doğruyu söylemiş olur

          Yorum


          • #6
            çok teşekkürler. Bazı arkadaşlar dersane arkadaşını seviyorsun falan diyor ama öyle değil burda tam aktaramadım heralde.yorumlar için tekrar teşekkürler.

            Yorum


            • #7
              bu mesaj silinmiştir.
              Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

              Yorum

              İşleniyor...
              X