20 yaşında bir erkeğim. maddi durumumda , ailemle ilgili sorunum yok yada kendimi böyle kandırıyorum. ailemin ikili kavgalarından sıkıldım yine beraberler ama beni yıpratmaya başladı. okul hayatımda başarısız oldum sürekli kendimi kandırıyorum. dışarıdan bakan herkes çok mutlu , umursamaz görüyor ama sürekli içime atıp kendi kendime çözmeye çalışıyorum. bir sağlık problemim yok, maddi sıkıntılar çekmiyoruz ama sanki yaşamayı istediğim hayat bu değil herkes istediğini elde etmek ister bunun uğrunda çabalar ama ben çabalamayı erken kesiyorum ve hayatımı sorgulamama neden oluyor. muğla üniversitesine gittim yarı dönemde bıraktım. ege üniversitesine gittim deniz ve liman işlt müh. yarı dönemde bıraktım. şuanda tekrar sınavlara giricem ama sürekli kendimi kandırarak bundan kaçmaya çalışıyorum. okulun , isteklerimin , hayatımın bir anda avcuma düşmesini bekliyorum. öğretmenlerimin , arkadaşlarım gülen adam derler ama ne biliyim sanki onların olmak istedikleri adam oluyorum bir kaç haftadır intihar etsem ne olurdu diyorum ama korkuyorum. aslında korkuda değil ama yaşamak hoşuma gidiyor sanki. bir çanta yapayım herşeyi bırakıp terkedeyim ailemi , arkadaşlarımı gezeyim türkiyeyi diyorum ama zor geliyor yapamıyacağımı biliyorum. yine korktuğum için psikoloğa gitmek istemiyorum. insanlara içini dökebilen birisi değilim sorunlarımı anlatırken bile yalan söylerim. o yüzden yönlendirici mesajlarınızı bekliyorum. kendi sorunumun çözümünü kendim biliyorum ama onuda kabullenmek istemiyorum. son iki yıldır aşırı karamsarım ve karamsar olmaktan , sürekli negatif düşünen insanlardan nefret ederim ama kendime baktığımda nefret ettiğim insanlara birebir benzediğimi görüyorum bu da kendimden nefret etmemi sağlıyor . sizden yeterli cevabı alabilirsem kendimi kandırmayı bırakıp bir psikoloğa görünmek istiyorum. teşekkürler ..
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İntihar etmek istemiyorum
Collapse
X
-
sorumluluk almak istemiyorsun hayatın her alanında ondan olabilirmi ? kendini kandırman bu yüzden. başkalarına yalan söylersin tamam ama kendini kandırmaya çalışman bir gün kendini kandırmayacak hale getirmene sebep olabilir.bu iyi birşey değil bence bir psikoloğa görünmelisin.
KuzuZadeDerdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZadeBEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !
-
Türkiyedeki eğitim sistemiyle aile ve çvre şartları birçok kişiyi bunlara sürekleyebiliypor, yalnız değilsin bu konuda.. Uzmana gitmeden fayda var, ilaç +terapi işe yarıyabilir bence..3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.
When you lose small mind, you free your life..
Yorum
-
varoluşunu sorgularken insan dünyada kendine bir amaç arar. varlığını anlamlı hale getirmek için arar. ben kimim, niye dünyadayım, dünyada yerim ne, hayatımda neleri barındırmalıyım? şeklinde bir sorgulama yaşar kendi içinde insan. sorgulama sırasında bir bunalım yaşar. çünkü anlamlar flu dur o sırada, depresif duygular yaşar. sorguladıkça varoluşunu anlamlara ulaşır insan. anlamlara ulaştıkça amaçlar edinir kendine ve dünyayı daha anlamlı yaşamak için kendine kapı aralar.Orjinal yazı sahibi: sidewinder View Post20 yaşında bir erkeğim. maddi durumumda , ailemle ilgili sorunum yok yada kendimi böyle kandırıyorum. ailemin ikili kavgalarından sıkıldım yine beraberler ama beni yıpratmaya başladı. okul hayatımda başarısız oldum sürekli kendimi kandırıyorum. dışarıdan bakan herkes çok mutlu , umursamaz görüyor ama sürekli içime atıp kendi kendime çözmeye çalışıyorum. bir sağlık problemim yok, maddi sıkıntılar çekmiyoruz ama sanki yaşamayı istediğim hayat bu değil herkes istediğini elde etmek ister bunun uğrunda çabalar ama ben çabalamayı erken kesiyorum ve hayatımı sorgulamama neden oluyor. muğla üniversitesine gittim yarı dönemde bıraktım. ege üniversitesine gittim deniz ve liman işlt müh. yarı dönemde bıraktım. şuanda tekrar sınavlara giricem ama sürekli kendimi kandırarak bundan kaçmaya çalışıyorum. okulun , isteklerimin , hayatımın bir anda avcuma düşmesini bekliyorum. öğretmenlerimin , arkadaşlarım gülen adam derler ama ne biliyim sanki onların olmak istedikleri adam oluyorum bir kaç haftadır intihar etsem ne olurdu diyorum ama korkuyorum. aslında korkuda değil ama yaşamak hoşuma gidiyor sanki. bir çanta yapayım herşeyi bırakıp terkedeyim ailemi , arkadaşlarımı gezeyim türkiyeyi diyorum ama zor geliyor yapamıyacağımı biliyorum. yine korktuğum için psikoloğa gitmek istemiyorum. insanlara içini dökebilen birisi değilim sorunlarımı anlatırken bile yalan söylerim. o yüzden yönlendirici mesajlarınızı bekliyorum. kendi sorunumun çözümünü kendim biliyorum ama onuda kabullenmek istemiyorum. son iki yıldır aşırı karamsarım ve karamsar olmaktan , sürekli negatif düşünen insanlardan nefret ederim ama kendime baktığımda nefret ettiğim insanlara birebir benzediğimi görüyorum bu da kendimden nefret etmemi sağlıyor . sizden yeterli cevabı alabilirsem kendimi kandırmayı bırakıp bir psikoloğa görünmek istiyorum. teşekkürler ..... ve ruhunun ilhamını dinledi insan. Sonuçlara razı olmak şartı ile istediğini seçmekte ve şeçtiğini yapmakta özgürsün....
Yorum
-
bazen ben de senin düşündüğün gibi düşünüyorum. inancli olduğum için tutuyorum kendimi. neyse ne, Allah yaşamamızı istiyorsa bir şekilde yaşarız. en güzel şekilde yaşamaya çalış. hobiler edin, hayatına biraz daha renk gelir belki. mutlu olmak için yaşa dostum.Hayat Güzel..
Yorum

Yorum