Herkese merhaba arkadaşlar;
Yurt meselemi buraya yazdım mı bilmiyorum.Ben o kdar uğraştım şimdiki yurduma geçtim.İşte gittim hasan albayrağın yanına ondan öncesinde de çok uğraşmıştım bu yurda geçmek için.İşte diordum iki kişilik oda tuvaleti banyosu içinde.Odalamelek sesirda masalar var.Ders çalışmammız için,tv var.Yani fiziki şartları çok iyi olduğu için geçmek istedim.Önce beni hiç beklemediğim halde 4 kişiliğe verdiler.Ben iki kişiilik diye geldiğim için istemedim ama boiş yer yok dediler.2 hafta sonra işte çağırdı memure beni 2 ikişilik odaya geçiyosun dedi.(daha önceden müdireyle konuşmuştum) geçtim 2 kişiliğe.Oda arkadaşımla ilk önce ilşkimiz normaldi en azındano daya gleince selam sabah veriyordu.Şimdi onun da yapmıyor.Gürltü yapmadığım halde sanki ses yapıyormuşum gibi sabah uyanmış 'sesiz olur musun biraz' diyor ulan ses yapmıyorum ki sessiz olayım.Ben de dedim ben bu kdar sessiz olabiliyorum uçayım mı dedim.Daha sonra işte yatağımda sessizce oturmuş sınavıma çalışıyorudm sadece ağzım oynuyor ses yapmıyorum biraz sessiz olur musun böyle fıs fıs sesler geliyor diyor böyle 5-6 hareketi oldu bana bu şekilde.Gıcıklığına yapıyor diye düşünmedim hiçbir zaman ama şimdi bu hareketlerini gözden geçridiğimde öyle yaptığını anladım.Ve bana yalancısın dedi.Öyle olmamamma rağmen ve kasıtlı olarak ses yapıyormuşum ona yalan söylediğim için ses yapmamaya çalışıyorum elimden geldiğince dikkat ediyorum dememe inanmıyormuş.Ses yapıyormuşum hergün uyanıyormuş ALlahım ses yapsam uyansa hadi neyse ses yok ortada ses yapıyor.Aslında hata bende o bu lafları söylediğinde ben tamam dikkat ederim değil ses yapmıyorum beğenmiyorsan odanı değiştirirsin demeliydim sma o anda bu laflar aklıma gelmiyor ben zaten elimden geleni yapıyprum dedim bir tek bu kız benim yüzümü yumuşak buldu ondan böyle yapıyor sert birisi olsam yapabilecek mi bakalım o zaman sıkardı ama işte sinirli biri nsan deilim rahatım yumuşağım onun gibi küçük şelyere takmıyorum bunu bildiği için öyle davranıyor olabilir.Avantajları bu arkadaşın odaya fazla uğramaz akşam 6-7 gibi gelir.Uyurken ,selam sabah ıyoses yapmaz,tvyi kapat dersen kapatır.Ama soğuktur,konuşmaz merhabası,selamı sabahı yoktur.Bir örnek:Yatağımda outuryodum.Sen öyle otururken ben işimi göremiyorum dedi.İşte böyle küçük şelyeri söyler insana insanı rahatsız eder laflarıyla.Ya o oda benim de odam ben odama gelince rahat olmak istiyorum o rahatsı olacak diye sağıma soluma bakmıyorum odada ya kafamı öne eğiyorum hareketlerimi kısıtllıyorum o odadayken ister istemez beynime yerleşmiş midir nedir anlamadım.günaydın dmeez,ketumdur.Ben oda arkadaşımın yanında rahat edemiyorum.İçime korku işlemiş.Zeynep gelir korkusu bişey der korkusu.Arkadaşlar sene sonu geldi.Aslına bunu biraz da ben abartıyorum ya da abartmıyorum kızın hareketlerimi kötü bülmiyorum.Önümde seçenekler var:
1)2 kişilik başka bi odaya geçmek(ya yanıma daha kötü biri çıkarsa diye düşünüyorum)
2)3 kişilik odaya geçmek
3)tek kişilik odaya geçmek(çok küçük bir ihtimal)
5)aynı odada kalmak
4)eski yurduma geri dönmek
Arkadaşlar yazacağınız cevaplar benim için çok önemli o kadar kararsız bir durumdayım ki.
Yurt meselemi buraya yazdım mı bilmiyorum.Ben o kdar uğraştım şimdiki yurduma geçtim.İşte gittim hasan albayrağın yanına ondan öncesinde de çok uğraşmıştım bu yurda geçmek için.İşte diordum iki kişilik oda tuvaleti banyosu içinde.Odalamelek sesirda masalar var.Ders çalışmammız için,tv var.Yani fiziki şartları çok iyi olduğu için geçmek istedim.Önce beni hiç beklemediğim halde 4 kişiliğe verdiler.Ben iki kişiilik diye geldiğim için istemedim ama boiş yer yok dediler.2 hafta sonra işte çağırdı memure beni 2 ikişilik odaya geçiyosun dedi.(daha önceden müdireyle konuşmuştum) geçtim 2 kişiliğe.Oda arkadaşımla ilk önce ilşkimiz normaldi en azındano daya gleince selam sabah veriyordu.Şimdi onun da yapmıyor.Gürltü yapmadığım halde sanki ses yapıyormuşum gibi sabah uyanmış 'sesiz olur musun biraz' diyor ulan ses yapmıyorum ki sessiz olayım.Ben de dedim ben bu kdar sessiz olabiliyorum uçayım mı dedim.Daha sonra işte yatağımda sessizce oturmuş sınavıma çalışıyorudm sadece ağzım oynuyor ses yapmıyorum biraz sessiz olur musun böyle fıs fıs sesler geliyor diyor böyle 5-6 hareketi oldu bana bu şekilde.Gıcıklığına yapıyor diye düşünmedim hiçbir zaman ama şimdi bu hareketlerini gözden geçridiğimde öyle yaptığını anladım.Ve bana yalancısın dedi.Öyle olmamamma rağmen ve kasıtlı olarak ses yapıyormuşum ona yalan söylediğim için ses yapmamaya çalışıyorum elimden geldiğince dikkat ediyorum dememe inanmıyormuş.Ses yapıyormuşum hergün uyanıyormuş ALlahım ses yapsam uyansa hadi neyse ses yok ortada ses yapıyor.Aslında hata bende o bu lafları söylediğinde ben tamam dikkat ederim değil ses yapmıyorum beğenmiyorsan odanı değiştirirsin demeliydim sma o anda bu laflar aklıma gelmiyor ben zaten elimden geleni yapıyprum dedim bir tek bu kız benim yüzümü yumuşak buldu ondan böyle yapıyor sert birisi olsam yapabilecek mi bakalım o zaman sıkardı ama işte sinirli biri nsan deilim rahatım yumuşağım onun gibi küçük şelyere takmıyorum bunu bildiği için öyle davranıyor olabilir.Avantajları bu arkadaşın odaya fazla uğramaz akşam 6-7 gibi gelir.Uyurken ,selam sabah ıyoses yapmaz,tvyi kapat dersen kapatır.Ama soğuktur,konuşmaz merhabası,selamı sabahı yoktur.Bir örnek:Yatağımda outuryodum.Sen öyle otururken ben işimi göremiyorum dedi.İşte böyle küçük şelyeri söyler insana insanı rahatsız eder laflarıyla.Ya o oda benim de odam ben odama gelince rahat olmak istiyorum o rahatsı olacak diye sağıma soluma bakmıyorum odada ya kafamı öne eğiyorum hareketlerimi kısıtllıyorum o odadayken ister istemez beynime yerleşmiş midir nedir anlamadım.günaydın dmeez,ketumdur.Ben oda arkadaşımın yanında rahat edemiyorum.İçime korku işlemiş.Zeynep gelir korkusu bişey der korkusu.Arkadaşlar sene sonu geldi.Aslına bunu biraz da ben abartıyorum ya da abartmıyorum kızın hareketlerimi kötü bülmiyorum.Önümde seçenekler var:
1)2 kişilik başka bi odaya geçmek(ya yanıma daha kötü biri çıkarsa diye düşünüyorum)
2)3 kişilik odaya geçmek
3)tek kişilik odaya geçmek(çok küçük bir ihtimal)
5)aynı odada kalmak
4)eski yurduma geri dönmek
Arkadaşlar yazacağınız cevaplar benim için çok önemli o kadar kararsız bir durumdayım ki.


Hazırlıktayken benim odamda da senin Zeynep i aratmayacak türden 2 kız kalıyordu ama başka odaya geçme fikrine sıcak bakmadım ve sonunda onlar gitti.Çünkü dediğin gibi diğer odalardada bunlardan bi dolu olabilir.Biraz daha dene ve eğer olmazsa başka 2 kişilik bir odaya geçersin.Ne kadar kalabalık o kadar zor..Bir de oda arkadaşınla yakın olmak zorunda değilsin ,kızın bazı avantajları da var bence onu böyle kabul et belki zamanla o da saçmalamaktan vazgeçer.
Yorum