Duyuru

Collapse
No announcement yet.

karar veremiyorum ne yapacağımı bilmiyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • karar veremiyorum ne yapacağımı bilmiyorum

    Herkese merhaba arkadaşlar;
    Yurt meselemi buraya yazdım mı bilmiyorum.Ben o kdar uğraştım şimdiki yurduma geçtim.İşte gittim hasan albayrağın yanına ondan öncesinde de çok uğraşmıştım bu yurda geçmek için.İşte diordum iki kişilik oda tuvaleti banyosu içinde.Odalamelek sesirda masalar var.Ders çalışmammız için,tv var.Yani fiziki şartları çok iyi olduğu için geçmek istedim.Önce beni hiç beklemediğim halde 4 kişiliğe verdiler.Ben iki kişiilik diye geldiğim için istemedim ama boiş yer yok dediler.2 hafta sonra işte çağırdı memure beni 2 ikişilik odaya geçiyosun dedi.(daha önceden müdireyle konuşmuştum) geçtim 2 kişiliğe.Oda arkadaşımla ilk önce ilşkimiz normaldi en azındano daya gleince selam sabah veriyordu.Şimdi onun da yapmıyor.Gürltü yapmadığım halde sanki ses yapıyormuşum gibi sabah uyanmış 'sesiz olur musun biraz' diyor ulan ses yapmıyorum ki sessiz olayım.Ben de dedim ben bu kdar sessiz olabiliyorum uçayım mı dedim.Daha sonra işte yatağımda sessizce oturmuş sınavıma çalışıyorudm sadece ağzım oynuyor ses yapmıyorum biraz sessiz olur musun böyle fıs fıs sesler geliyor diyor böyle 5-6 hareketi oldu bana bu şekilde.Gıcıklığına yapıyor diye düşünmedim hiçbir zaman ama şimdi bu hareketlerini gözden geçridiğimde öyle yaptığını anladım.Ve bana yalancısın dedi.Öyle olmamamma rağmen ve kasıtlı olarak ses yapıyormuşum ona yalan söylediğim için ses yapmamaya çalışıyorum elimden geldiğince dikkat ediyorum dememe inanmıyormuş.Ses yapıyormuşum hergün uyanıyormuş ALlahım ses yapsam uyansa hadi neyse ses yok ortada ses yapıyor.Aslında hata bende o bu lafları söylediğinde ben tamam dikkat ederim değil ses yapmıyorum beğenmiyorsan odanı değiştirirsin demeliydim sma o anda bu laflar aklıma gelmiyor ben zaten elimden geleni yapıyprum dedim bir tek bu kız benim yüzümü yumuşak buldu ondan böyle yapıyor sert birisi olsam yapabilecek mi bakalım o zaman sıkardı ama işte sinirli biri nsan deilim rahatım yumuşağım onun gibi küçük şelyere takmıyorum bunu bildiği için öyle davranıyor olabilir.Avantajları bu arkadaşın odaya fazla uğramaz akşam 6-7 gibi gelir.Uyurken ,selam sabah ıyoses yapmaz,tvyi kapat dersen kapatır.Ama soğuktur,konuşmaz merhabası,selamı sabahı yoktur.Bir örnek:Yatağımda outuryodum.Sen öyle otururken ben işimi göremiyorum dedi.İşte böyle küçük şelyeri söyler insana insanı rahatsız eder laflarıyla.Ya o oda benim de odam ben odama gelince rahat olmak istiyorum o rahatsı olacak diye sağıma soluma bakmıyorum odada ya kafamı öne eğiyorum hareketlerimi kısıtllıyorum o odadayken ister istemez beynime yerleşmiş midir nedir anlamadım.günaydın dmeez,ketumdur.Ben oda arkadaşımın yanında rahat edemiyorum.İçime korku işlemiş.Zeynep gelir korkusu bişey der korkusu.Arkadaşlar sene sonu geldi.Aslına bunu biraz da ben abartıyorum ya da abartmıyorum kızın hareketlerimi kötü bülmiyorum.Önümde seçenekler var:
    1)2 kişilik başka bi odaya geçmek(ya yanıma daha kötü biri çıkarsa diye düşünüyorum)
    2)3 kişilik odaya geçmek
    3)tek kişilik odaya geçmek(çok küçük bir ihtimal)
    5)aynı odada kalmak
    4)eski yurduma geri dönmek
    Arkadaşlar yazacağınız cevaplar benim için çok önemli o kadar kararsız bir durumdayım ki.

  • #2
    Muhakkak birinizden birinizin gitmesi lazım.Öyle yaşanmaz.Bırak gitmiyorsa sen git.Ne hali varsa görsün.Senle aynı durumdayım.İşyerimde aynı odada olduğum kişiyle konuşmuyoruz.Selam sabah yok.Gerçekten rahatsız edici ve gerici bir durum.Zaten belli ki oda arkadaşın beş para etmez.Başka odaya geçtiğinde kötü biri çıkarsa diye endişelenmene gerek yok.Bence bu kızdan iyidir en kötü ihtimalle.Eğitim hayatında başarılar.Dostlarını özenle seç.Kimse vazgeçilmez değildir.Kimseye mecbur değilsin.Kimseyi memnun etmek zorunda değilsin.

    Yorum


    • #3
      İyi dostluklar böyle başlar genelde. Sabır.

      Yorum


      • #4
        damarı yakalamanız lazım siz aranızda ki duvarı yıkmamışsınız senin geri çekilmemen lazım samimiyeti yakalasanız bunlar sorun olarak gözükmez ...

        KuzuZade
        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

        Yorum


        • #5
          hep birileri sus dedikce odamı değiştireceksin.
          madem fısıltıdan bile rahatsız oluyor o zmn oda değiştirmesi gereken o.
          Sussak ölüm, konuşsak intihar...

          Yorum


          • #6
            benimde evde aynı durum var hiç anlaşamıyorum evdekilerle bu sorunlar her yerde var bence genel olarak..ama işte yapacak bir şey yok,sadece karşıdaki kişiye o odada sizin de hakkınız oldugunu belli edin kimsenin özel mülkü değil orası..siz sessiz kaldıkça daha çok şey yapacaktır emin olun,bende sessiz kaldım ama sonra patladım artık şimdi ortalık savaş alanı gibi olsa da evde en azından sessiz kalmadıgımı gördüler.

            Yorum


            • #7
              Kyaseride mi okuyorsun.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: happygirl View Post
                Herkese merhaba arkadaşlar;
                Yurt meselemi buraya yazdım mı bilmiyorum.Ben o kdar uğraştım şimdiki yurduma geçtim.İşte gittim hasan albayrağın yanına ondan öncesinde de çok uğraşmıştım bu yurda geçmek için.İşte diordum iki kişilik oda tuvaleti banyosu içinde.Odalamelek sesirda masalar var.Ders çalışmammız için,tv var.Yani fiziki şartları çok iyi olduğu için geçmek istedim.Önce beni hiç beklemediğim halde 4 kişiliğe verdiler.Ben iki kişiilik diye geldiğim için istemedim ama boiş yer yok dediler.2 hafta sonra işte çağırdı memure beni 2 ikişilik odaya geçiyosun dedi.(daha önceden müdireyle konuşmuştum) geçtim 2 kişiliğe.Oda arkadaşımla ilk önce ilşkimiz normaldi en azındano daya gleince selam sabah veriyordu.Şimdi onun da yapmıyor.Gürltü yapmadığım halde sanki ses yapıyormuşum gibi sabah uyanmış 'sesiz olur musun biraz' diyor ulan ses yapmıyorum ki sessiz olayım.Ben de dedim ben bu kdar sessiz olabiliyorum uçayım mı dedim.Daha sonra işte yatağımda sessizce oturmuş sınavıma çalışıyorudm sadece ağzım oynuyor ses yapmıyorum biraz sessiz olur musun böyle fıs fıs sesler geliyor diyor böyle 5-6 hareketi oldu bana bu şekilde.Gıcıklığına yapıyor diye düşünmedim hiçbir zaman ama şimdi bu hareketlerini gözden geçridiğimde öyle yaptığını anladım.Ve bana yalancısın dedi.Öyle olmamamma rağmen ve kasıtlı olarak ses yapıyormuşum ona yalan söylediğim için ses yapmamaya çalışıyorum elimden geldiğince dikkat ediyorum dememe inanmıyormuş.Ses yapıyormuşum hergün uyanıyormuş ALlahım ses yapsam uyansa hadi neyse ses yok ortada ses yapıyor.Aslında hata bende o bu lafları söylediğinde ben tamam dikkat ederim değil ses yapmıyorum beğenmiyorsan odanı değiştirirsin demeliydim sma o anda bu laflar aklıma gelmiyor ben zaten elimden geleni yapıyprum dedim bir tek bu kız benim yüzümü yumuşak buldu ondan böyle yapıyor sert birisi olsam yapabilecek mi bakalım o zaman sıkardı ama işte sinirli biri nsan deilim rahatım yumuşağım onun gibi küçük şelyere takmıyorum bunu bildiği için öyle davranıyor olabilir.Avantajları bu arkadaşın odaya fazla uğramaz akşam 6-7 gibi gelir.Uyurken ,selam sabah ıyoses yapmaz,tvyi kapat dersen kapatır.Ama soğuktur,konuşmaz merhabası,selamı sabahı yoktur.Bir örnek:Yatağımda outuryodum.Sen öyle otururken ben işimi göremiyorum dedi.İşte böyle küçük şelyeri söyler insana insanı rahatsız eder laflarıyla.Ya o oda benim de odam ben odama gelince rahat olmak istiyorum o rahatsı olacak diye sağıma soluma bakmıyorum odada ya kafamı öne eğiyorum hareketlerimi kısıtllıyorum o odadayken ister istemez beynime yerleşmiş midir nedir anlamadım.günaydın dmeez,ketumdur.Ben oda arkadaşımın yanında rahat edemiyorum.İçime korku işlemiş.Zeynep gelir korkusu bişey der korkusu.Arkadaşlar sene sonu geldi.Aslına bunu biraz da ben abartıyorum ya da abartmıyorum kızın hareketlerimi kötü bülmiyorum.Önümde seçenekler var:
                1)2 kişilik başka bi odaya geçmek(ya yanıma daha kötü biri çıkarsa diye düşünüyorum)
                2)3 kişilik odaya geçmek
                3)tek kişilik odaya geçmek(çok küçük bir ihtimal)
                5)aynı odada kalmak
                4)eski yurduma geri dönmek
                Arkadaşlar yazacağınız cevaplar benim için çok önemli o kadar kararsız bir durumdayım ki.
                Üniversite yıllarım yurtta geçti mezun olana kadar aynı odada (4 kişilik) kalmayı başardım Hazırlıktayken benim odamda da senin Zeynep i aratmayacak türden 2 kız kalıyordu ama başka odaya geçme fikrine sıcak bakmadım ve sonunda onlar gitti.Çünkü dediğin gibi diğer odalardada bunlardan bi dolu olabilir.Biraz daha dene ve eğer olmazsa başka 2 kişilik bir odaya geçersin.Ne kadar kalabalık o kadar zor..Bir de oda arkadaşınla yakın olmak zorunda değilsin ,kızın bazı avantajları da var bence onu böyle kabul et belki zamanla o da saçmalamaktan vazgeçer.

                Yorum


                • #9
                  Ben de senin gibi oda problemi yaşadım, ama hiç giden ben olmadım. Samimi olmak zorunda degilsin eger cok yakın degilseniz, paylaşımlarınız, ortak arkadaslarınız yoksa.. 4 kişi seni boğar, tek kişilik de sıkar.. O yüzden 2 kişilik tercihin olsun... Keşke hayat 2 kişilik odadan ibaret olsa.. İş hayatında da, her yerde böyle tip kompleksli insanlar cıkacaktır.. Kaçma, devam et .....

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: BeyZade View Post
                    damarı yakalamanız lazım siz aranızda ki duvarı yıkmamışsınız senin geri çekilmemen lazım samimiyeti yakalasanız bunlar sorun olarak gözükmez ...
                    Ben geri çekilmiyorum Beyzade.O odadayken içime bilmiyorum korku mu desem kaygı mı desem o işlemiş rahatsız edeceğim diye desem değil bi kaygo korku oluyor onun yanında kendimi rahat hissedemiyorum bu yaptıklarından dolayı.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                      Muhakkak birinizden birinizin gitmesi lazım.Öyle yaşanmaz.Bırak gitmiyorsa sen git.Ne hali varsa görsün.Senle aynı durumdayım.İşyerimde aynı odada olduğum kişiyle konuşmuyoruz.Selam sabah yok.Gerçekten rahatsız edici ve gerici bir durum.Zaten belli ki oda arkadaşın beş para etmez.Başka odaya geçtiğinde kötü biri çıkarsa diye endişelenmene gerek yok.Bence bu kızdan iyidir en kötü ihtimalle.Eğitim hayatında başarılar.Dostlarını özenle seç.Kimse vazgeçilmez değildir.Kimseye mecbur değilsin.Kimseyi memnun etmek zorunda değilsin.
                      Evet sizde aynı durumda olduğunuz için beni anlıyorsunuzdur hani yakıno lsanız kavga etseniz bu kadar gerilmezsiniz değil mi?Teşekkür ederim tavsiyeniz için.Ben zaten kimseyi memnun etmeye çalışmıyorum sadece rahat etmek,huzurlu olmak istiyorum.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
                        hep birileri sus dedikce odamı değiştireceksin.
                        madem fısıltıdan bile rahatsız oluyor o zmn oda değiştirmesi gereken o.
                        evet çok haklısınız.Onun değiştirmesi lazım ama değiştirmezse.O benden önceki kıza da böyle yapmış.Kıza sordum kaç aydır buradasın diye 1 aydır dedi yani sadece bir ay kalabilmiş ki tanıyorum o kızı sıcakkanlı birk ızdır.ben de öyleyim de ben insanları olduğu gibi kabul ettiğim için takmıyorum böyleo laylara benle konuşuyormuş konuşmuyormuş fazla da önemli değil ama bi yabancıyla yaşıyormuşsun gibi oluyor rahat olamıyorsun.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: cevizli sucuk
                          kesinkle ayrıl .hoş görüsüz ,sadece kendini düşünen bi insanla yaşanmaz..anladığım kadarıyla sen yumuşak huylu bi insansın ona bişe olmaz ,sana zarar...
                          yumuşa başlıyım ama uysal koyun değilim.Öyle sinirli bi insan değilim.Düşünn bana böyle hareketler yapan bir insan hakkında bile kötü düşünmüyorum.Hatta iyi diyorum.İyi bir insan ama önemli olan benim o insanın yanında rahat etmem.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                            Kyaseride mi okuyorsun.
                            Ankarada okuyorum.

                            Yorum


                            • #15
                              bence 4 kişilik en iyisidir. arada böyle zeynep gibi bir kılçık olursa diğer 3 kişi ona karşı işbirliği yapar.
                              ben hiç yurtta kalmadım. askerlikte koğuş arkadaşlarım ve askeri misafirhanede oda arkadaşlarım oldu ama hiç sorun yaşamadım.
                              askeri eğitim birliğindeki koğuşta 12 kişi kalıyorduk. eğer aramızda bir kılçık olsaydı onu mahvederdik.
                              yedek subay olarak görev yaptığım yerde de misafirhanedeki odaya 3 yakın arkadaş yerleştik. yani biz ayarladık. zaten odada fazla vakit geçirmiyorduk sadece yatmak için odaya geliyorduk.
                              ders çalışmak için oda haricinde bir genel yer yok mu? zeynep odadayken oraya git. aynı anda odada bulunmamaya çalış. kılçıklık yaptığında da sert tepki ver. pasif kaldıkça ezilirsin. gerekirse saç saça baş başa kavga et.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X