Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Lütfen Lütfen YARDIM EDİN

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Lütfen Lütfen YARDIM EDİN

    Arkadaşlar Zihnimi kontrol edemiyorum.Ya müslüman biriyim ama son zamanlarda yazmaktan bile utanıyorum ALLAH cc ye küfür ediyorum(istem dışı) ya zamanı mekanı farketmiyor arkadasımla sohpet ederken birden pat diye olmadık yerden aklımdan geçiriyorum :S..Ya intihar etsem bundan iyi insan allaha küfür edermi ya ben neyim bana ne oluyor :S zihnimi durduramıyorum..Son 2-3 gündürde ölmek daha iyi ya diye düşüncüler geçiyor aklımdan..Akşam olmasını istemiyorum herkez yatıyor ama ben yatakta dönüp durup allaha .. :S anlayın işte yazarken bile utanıyorum..Sadece yaradanada değil olmadık kişilere bile .s ne olur arkadaşlar bi çözüm önerin ya delirdiğimi hisseder gibi oluyorum dışarı çıkıp avazım çıktığıncaya kadar bağırmak ağlamak istiyorum ne olur yardım edin.

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: serena
    kötü bişeymi oldu hayatında allaha bu sözleri ediyosun
    Eminim olmamıştır.

    Yorum


    • #3
      Ya kötü şeyler için olsaydı çok çok önceden olurdu hayatım çok normaldi birden bu zıkkım geldi beynıme oturdu :S

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: serena
        nerden biliyosunki
        Saka yapıyorum. Kötü birşey olmuş zaten herşekilde. Bakma değişiğim birkaç gündür. Herşeyi yapabilitem var.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: serena
          herşeyi yapıyım derken yere çakılma
          Belki çakılmam. Belki vakti geliştir artık.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: serena
            belki diyosun ihtimal var demekki sen önlemeni al yine kemerini bağlada çakılma:4:
            Boynumu sıkıyor.

            Yorum


            • #7
              dine inanan çoğu insanların başına gelen şey senin başına gelmiş. islamda bu tarz olaylara şeytan vesvesesi denir. aklına en iğrenç küfürler gelse allaha karşı, sen içinde bu durumdan huzursuzsan, allah buna bir günah yazmıyor.

              daha detaylı anlatayım,

              örnek; aklına kur'ana idrarını yapma görüntüleri geliyor diyelim. bu görüntüleri senin aklına gösteren şeytandır. bu şeytanın insanları dinden uzaklaştırma yöntemlerinden biridir. sen " ben ne yaptım diye hayıflanırsın, o düşüncelerinin sana ait olduğunu sanırsın. ama durum bu değildir. akıl bir liman gibidir. her türlü düşünce akla gelir. en çirkin düşünceler bile akla gelir. o çirkin düşünceler aklına geldiği an kalbinde bir rahatsızlık hissediyorsan, bu düşünceyi kabul etmiyorsun demektir. o yüzden o düşünceden mesul tutulmuyorsun.

              çok öncelerden eşi ile ilişkiye girdiği sırada haşa allahla ilişkiye giriyormuş gibi düşünceler aklına gelen biri ile konuşmuştum. senin başına gelen de aynısı, bu durumdan rahatsızlığın inancının varlığının göstergesi olduğu gibi, bu düşüncelerden de mesul değilsin. din seni mesul tutmuyor. inan bana allah sana zerre kadar günah yazmaz bu durumda. sen şeytanı ciddiye alma, onun yapabileceği şeyler anca bunlar.
              ... ve ruhunun ilhamını dinledi insan. Sonuçlara razı olmak şartı ile istediğini seçmekte ve şeçtiğini yapmakta özgürsün....

              Yorum


              • #8
                arkadaşlar şu geyiği başka bir yerde yapın bende oturmus birisi bişeyler yazarda rahatlatır diye bekliyorum açın bi başlık akşam geyiği diye kim ne yazıyosa yazsın ben acil yardım dileniyorum siz napıyosunuz

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: esintili24 View Post
                  dine inanan çoğu insanların başına gelen şey senin başına gelmiş. islamda bu tarz olaylara şeytan vesvesesi denir. aklına en iğrenç küfürler gelse allaha karşı, sen içinde bu durumdan huzursuzsan, allah buna bir günah yazmıyor.

                  daha detaylı anlatayım,

                  örnek; aklına kur'ana idrarını yapma görüntüleri geliyor diyelim. bu görüntüleri senin aklına gösteren şeytandır. bu şeytanın insanları dinden uzaklaştırma yöntemlerinden biridir. sen " ben ne yaptım diye hayıflanırsın, o düşüncelerinin sana ait olduğunu sanırsın. ama durum bu değildir. akıl bir liman gibidir. her türlü düşünce akla gelir. en çirkin düşünceler bile akla gelir. o çirkin düşünceler aklına geldiği an kalbinde bir rahatsızlık hissediyorsan, bu düşünceyi kabul etmiyorsun demektir. o yüzden o düşünceden mesul tutulmuyorsun.

                  çok öncelerden eşi ile ilişkiye girdiği sırada haşa allahla ilişkiye giriyormuş gibi düşünceler aklına gelen biri ile konuşmuştum. senin başına gelen de aynısı, bu durumdan rahatsızlığın inancının varlığının göstergesi olduğu gibi, bu düşüncelerden de mesul değilsin. din seni mesul tutmuyor. inan bana allah sana zerre kadar günah yazmaz bu durumda. sen şeytanı ciddiye alma, onun yapabileceği şeyler anca bunlar.
                  kardeş herkimsen allahrazı olsun inan içimi okudun.birnevzede olsa rahatladım çok tşk ederim kardeş akşam akşam çok iyi geldi

                  Yorum


                  • #10
                    özür dilerim kendi adıma bence seninki şüphe düşme ama anlamadığım neden allaha küfür ettiğin bu ilginç geldi
                    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Yardımm View Post
                      kardeş herkimsen allahrazı olsun inan içimi okudun.birnevzede olsa rahatladım çok tşk ederim kardeş akşam akşam çok iyi geldi
                      çok kişinin başına gelen olay bu, fıkıhta da yeri var. vesveselerin çeşitleri ve kişilerin mesul tutulup tutulmayacağı konularında yerini almıştır. ben kafamdan yazmadım bunları. aklına her geldiğinde kalbini yokla, kalbin rahatsız olmuşsa sorun yok. şeytana artık seni bunlarla kandıramayacağını söyle. gideceği cehennemi ona hatırlat. o kaybolup gidecektir. aklına her geldiğinde hayıflanma ve kendini suçlama, bu düşünce bana ait değildir de geç. dediğim gibi akla bin türlü düşünce gelir ve kalbimiz gümrük memurudur. kimini kabul eder, kimini reddeder. kabul ettiklerimiz bizdendir. kalbimizin kabul etmediği bizden değildir.
                      ... ve ruhunun ilhamını dinledi insan. Sonuçlara razı olmak şartı ile istediğini seçmekte ve şeçtiğini yapmakta özgürsün....

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: Yardımm View Post
                        kardeş herkimsen allahrazı olsun inan içimi okudun.birnevzede olsa rahatladım çok tşk ederim kardeş akşam akşam çok iyi geldi

                        özüre gerek yok ya. İşte anlamadğımda o..Sadece allaha değil inan açıklıyamıyorum millet okuyunca senin gibi insan olmaz olsun diyecek diye korkuyorum 21 yaşındayım böyle salakça şeyleri zihnimden silememem zoruma gidiyor.Sapık değilim ama bi yakınım (karşıcins) yani yakın akrabalarımdan biri yanımda biraz rahat davransa uzansa ,rahat konuşsa falan hemen gidiyorum ordan :S.Ya benımle dalga geçilmiceğini bilsem dökerim buraya bütün içimi ama doktora bile gitmiyorum utandığım için hiç değilse burası fake msn üzerine fake hesap açıp dertlerini yazabildiğin yer olduğu için geldim.ne yapacağımı bilmiyorum tamam az önce bi arkadaş günah olmadığını söyledi ama neden silemiyorum onları

                        Yorum


                        • #13
                          bence bişeyi kendine ne kadar yasaklıyosan o kadar kendini gerersin bu yüzdende sürekli aklında olur
                          Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                          sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                          Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Yardımm View Post
                            özüre gerek yok ya. İşte anlamadğımda o..Sadece allaha değil inan açıklıyamıyorum millet okuyunca senin gibi insan olmaz olsun diyecek diye korkuyorum 21 yaşındayım böyle salakça şeyleri zihnimden silememem zoruma gidiyor.Sapık değilim ama bi yakınım (karşıcins) yani yakın akrabalarımdan biri yanımda biraz rahat davransa uzansa ,rahat konuşsa falan hemen gidiyorum ordan :S.Ya benımle dalga geçilmiceğini bilsem dökerim buraya bütün içimi ama doktora bile gitmiyorum utandığım için hiç değilse burası fake msn üzerine fake hesap açıp dertlerini yazabildiğin yer olduğu için geldim.ne yapacağımı bilmiyorum tamam az önce bi arkadaş günah olmadığını söyledi ama neden silemiyorum onları
                            onları aklına getiren sen değilsin. dediğim gibi şeytan. o sürekli aklına getirir senin. senin yapman gereken ciddiye almamak. büyüttükçe içinde büyür. küçülttükçe küçülür. o inatla aklına getirmeye devam edecektir. ta ki sen ciddiye almayana kadar. zaten günahı da yok. tek amacı bunlarla kendini suçlaman ve inancından uzaklaşman.
                            ... ve ruhunun ilhamını dinledi insan. Sonuçlara razı olmak şartı ile istediğini seçmekte ve şeçtiğini yapmakta özgürsün....

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: esintili24 View Post
                              onları aklına getiren sen değilsin. dediğim gibi şeytan. o sürekli aklına getirir senin. senin yapman gereken ciddiye almamak. büyüttükçe içinde büyür. küçülttükçe küçülür. o inatla aklına getirmeye devam edecektir. ta ki sen ciddiye almayana kadar. zaten günahı da yok. tek amacı bunlarla kendini suçlaman ve inancından uzaklaşman.
                              çok saol kardeş.buraya yazmadan önce heryer kranlık içimde hiç bi olumlu düşünce yoktu ama hem sizin yazdığınız cvplarla hemde forumdaki diğer benzer sorunlara göz attığımda böyle bi rahatlık geldi sanki bi yerden kapı açıldıda bu pislikten kurtulucağım fikri oluştu çok çok tşk ederim

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X