Arkadaşlar Zihnimi kontrol edemiyorum.Ya müslüman biriyim ama son zamanlarda yazmaktan bile utanıyorum ALLAH cc ye küfür ediyorum(istem dışı) ya zamanı mekanı farketmiyor arkadasımla sohpet ederken birden pat diye olmadık yerden aklımdan geçiriyorum :S..Ya intihar etsem bundan iyi insan allaha küfür edermi ya ben neyim bana ne oluyor :S zihnimi durduramıyorum..Son 2-3 gündürde ölmek daha iyi ya diye düşüncüler geçiyor aklımdan..Akşam olmasını istemiyorum herkez yatıyor ama ben yatakta dönüp durup allaha .. :S anlayın işte yazarken bile utanıyorum..Sadece yaradanada değil olmadık kişilere bile .s ne olur arkadaşlar bi çözüm önerin ya delirdiğimi hisseder gibi oluyorum dışarı çıkıp avazım çıktığıncaya kadar bağırmak ağlamak istiyorum ne olur yardım edin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Lütfen Lütfen YARDIM EDİN
Collapse
X
-
dine inanan çoğu insanların başına gelen şey senin başına gelmiş. islamda bu tarz olaylara şeytan vesvesesi denir. aklına en iğrenç küfürler gelse allaha karşı, sen içinde bu durumdan huzursuzsan, allah buna bir günah yazmıyor.
daha detaylı anlatayım,
örnek; aklına kur'ana idrarını yapma görüntüleri geliyor diyelim. bu görüntüleri senin aklına gösteren şeytandır. bu şeytanın insanları dinden uzaklaştırma yöntemlerinden biridir. sen " ben ne yaptım diye hayıflanırsın, o düşüncelerinin sana ait olduğunu sanırsın. ama durum bu değildir. akıl bir liman gibidir. her türlü düşünce akla gelir. en çirkin düşünceler bile akla gelir. o çirkin düşünceler aklına geldiği an kalbinde bir rahatsızlık hissediyorsan, bu düşünceyi kabul etmiyorsun demektir. o yüzden o düşünceden mesul tutulmuyorsun.
çok öncelerden eşi ile ilişkiye girdiği sırada haşa allahla ilişkiye giriyormuş gibi düşünceler aklına gelen biri ile konuşmuştum. senin başına gelen de aynısı, bu durumdan rahatsızlığın inancının varlığının göstergesi olduğu gibi, bu düşüncelerden de mesul değilsin. din seni mesul tutmuyor. inan bana allah sana zerre kadar günah yazmaz bu durumda. sen şeytanı ciddiye alma, onun yapabileceği şeyler anca bunlar.... ve ruhunun ilhamını dinledi insan. Sonuçlara razı olmak şartı ile istediğini seçmekte ve şeçtiğini yapmakta özgürsün....
Yorum
-
kardeş herkimsen allahrazı olsun inan içimi okudun.birnevzede olsa rahatladım çok tşk ederim kardeş akşam akşam çok iyi geldiOrjinal yazı sahibi: esintili24 View Postdine inanan çoğu insanların başına gelen şey senin başına gelmiş. islamda bu tarz olaylara şeytan vesvesesi denir. aklına en iğrenç küfürler gelse allaha karşı, sen içinde bu durumdan huzursuzsan, allah buna bir günah yazmıyor.
daha detaylı anlatayım,
örnek; aklına kur'ana idrarını yapma görüntüleri geliyor diyelim. bu görüntüleri senin aklına gösteren şeytandır. bu şeytanın insanları dinden uzaklaştırma yöntemlerinden biridir. sen " ben ne yaptım diye hayıflanırsın, o düşüncelerinin sana ait olduğunu sanırsın. ama durum bu değildir. akıl bir liman gibidir. her türlü düşünce akla gelir. en çirkin düşünceler bile akla gelir. o çirkin düşünceler aklına geldiği an kalbinde bir rahatsızlık hissediyorsan, bu düşünceyi kabul etmiyorsun demektir. o yüzden o düşünceden mesul tutulmuyorsun.
çok öncelerden eşi ile ilişkiye girdiği sırada haşa allahla ilişkiye giriyormuş gibi düşünceler aklına gelen biri ile konuşmuştum. senin başına gelen de aynısı, bu durumdan rahatsızlığın inancının varlığının göstergesi olduğu gibi, bu düşüncelerden de mesul değilsin. din seni mesul tutmuyor. inan bana allah sana zerre kadar günah yazmaz bu durumda. sen şeytanı ciddiye alma, onun yapabileceği şeyler anca bunlar.
Yorum
-
çok kişinin başına gelen olay bu, fıkıhta da yeri var. vesveselerin çeşitleri ve kişilerin mesul tutulup tutulmayacağı konularında yerini almıştır. ben kafamdan yazmadım bunları. aklına her geldiğinde kalbini yokla, kalbin rahatsız olmuşsa sorun yok. şeytana artık seni bunlarla kandıramayacağını söyle. gideceği cehennemi ona hatırlat. o kaybolup gidecektir. aklına her geldiğinde hayıflanma ve kendini suçlama, bu düşünce bana ait değildir de geç. dediğim gibi akla bin türlü düşünce gelir ve kalbimiz gümrük memurudur. kimini kabul eder, kimini reddeder. kabul ettiklerimiz bizdendir. kalbimizin kabul etmediği bizden değildir.Orjinal yazı sahibi: Yardımm View Postkardeş herkimsen allahrazı olsun inan içimi okudun.birnevzede olsa rahatladım çok tşk ederim kardeş akşam akşam çok iyi geldi
... ve ruhunun ilhamını dinledi insan. Sonuçlara razı olmak şartı ile istediğini seçmekte ve şeçtiğini yapmakta özgürsün....
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Yardımm View Postkardeş herkimsen allahrazı olsun inan içimi okudun.birnevzede olsa rahatladım çok tşk ederim kardeş akşam akşam çok iyi geldi
özüre gerek yok ya. İşte anlamadğımda o..Sadece allaha değil inan açıklıyamıyorum millet okuyunca senin gibi insan olmaz olsun diyecek diye korkuyorum 21 yaşındayım böyle salakça şeyleri zihnimden silememem zoruma gidiyor.Sapık değilim ama bi yakınım (karşıcins) yani yakın akrabalarımdan biri yanımda biraz rahat davransa uzansa ,rahat konuşsa falan hemen gidiyorum ordan :S.Ya benımle dalga geçilmiceğini bilsem dökerim buraya bütün içimi ama doktora bile gitmiyorum utandığım için hiç değilse burası fake msn üzerine fake hesap açıp dertlerini yazabildiğin yer olduğu için geldim.ne yapacağımı bilmiyorum tamam az önce bi arkadaş günah olmadığını söyledi ama neden silemiyorum onları
Yorum
-
onları aklına getiren sen değilsin. dediğim gibi şeytan. o sürekli aklına getirir senin. senin yapman gereken ciddiye almamak. büyüttükçe içinde büyür. küçülttükçe küçülür. o inatla aklına getirmeye devam edecektir. ta ki sen ciddiye almayana kadar. zaten günahı da yok. tek amacı bunlarla kendini suçlaman ve inancından uzaklaşman.Orjinal yazı sahibi: Yardımm View Postözüre gerek yok ya. İşte anlamadğımda o..Sadece allaha değil inan açıklıyamıyorum millet okuyunca senin gibi insan olmaz olsun diyecek diye korkuyorum 21 yaşındayım böyle salakça şeyleri zihnimden silememem zoruma gidiyor.Sapık değilim ama bi yakınım (karşıcins) yani yakın akrabalarımdan biri yanımda biraz rahat davransa uzansa ,rahat konuşsa falan hemen gidiyorum ordan :S.Ya benımle dalga geçilmiceğini bilsem dökerim buraya bütün içimi ama doktora bile gitmiyorum utandığım için hiç değilse burası fake msn üzerine fake hesap açıp dertlerini yazabildiğin yer olduğu için geldim.ne yapacağımı bilmiyorum tamam az önce bi arkadaş günah olmadığını söyledi ama neden silemiyorum onları... ve ruhunun ilhamını dinledi insan. Sonuçlara razı olmak şartı ile istediğini seçmekte ve şeçtiğini yapmakta özgürsün....
Yorum
-
çok saol kardeş.buraya yazmadan önce heryer kranlık içimde hiç bi olumlu düşünce yoktu ama hem sizin yazdığınız cvplarla hemde forumdaki diğer benzer sorunlara göz attığımda böyle bi rahatlık geldi sanki bi yerden kapı açıldıda bu pislikten kurtulucağım fikri oluştu çok çok tşk ederimOrjinal yazı sahibi: esintili24 View Postonları aklına getiren sen değilsin. dediğim gibi şeytan. o sürekli aklına getirir senin. senin yapman gereken ciddiye almamak. büyüttükçe içinde büyür. küçülttükçe küçülür. o inatla aklına getirmeye devam edecektir. ta ki sen ciddiye almayana kadar. zaten günahı da yok. tek amacı bunlarla kendini suçlaman ve inancından uzaklaşman.
Yorum

Yorum