Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bende Bir Sorun Var Ama Ne?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bende Bir Sorun Var Ama Ne?

    Ben hiç iyi değilim. Senelerdir büyük sorunlarım var. Hiç psikoloğa gitmedim, hiç ilaç da kullanmadım. Hep kendi kendimi tedavi etmeye çalıştım. Zaten pek benimle ilgilenen de yok. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Yaşama sevincim ya da bir amacım yok. Devamlı ağlayıp duruyorum. Bazen çok değişik bi kişiliğe bürünüyorum kendimi tanıyamıyorum. Kendime normalde çok kızacağım şeyler düşünüyorum ve yapıyorum. Ama sonra geçiyor. Kimseyle muhatap bile olmuyorum. Devamlı yalnızlığı seçiyorum aklım başıma geldiğinde. Sonra gün içerisinde bazen çok enerjik ve mutlu olabiliyorum ama bu durum kısa sürüyor. Birden çöküyorum ve her şeye ilgisizleşiyorum yine. İnsanlara karşı çok güvensizim. Kimseye güvenme inanma gibi bir durumum kalmadı. Bunu yaşadığım 7 senelik yalan ilişkiye bağlıyorum. 15-16 yaşında başlamıştı. Karşımdaki kişi de bipolar bozukluğa sahipti. Çok fazla şey yaşadık. Görüşmeyeli 3 hafta oldu beni sevmediğini hissediyordum. yüzleşmek için evini basmaya gittiğimde (şehir dışından gelmiştim onun için ve saat çok geçti, geri dönme gibi bir durumum söz konusu değildi) her neyse gittiğimde beni eve sokmadı wtf oldum? 3 günlük karı benden önemli olmuştu. 7 sene bana taptığını düşündüğüm adam birden onu seviyordu? İnanamadım. beni hiç tanıyamamıstı. anlattıgım sorunlarımla yargılandım. o gece sabaha kadar benimle dısarda sabahladı. eve gitti bi kere de kızı kontrole. artık tamamen kopmustuk. nasıl olabilir ki yani aradan sanki bikaç sene geçmiş. tek güvendiğim şey sevgisiydi amk o da yalanmış. neyse bak gene bu konuya geldim. konsantrasyonum sıfır. ünie girdim biraktım o da ole hiç bişide tutunamadı. her neyse hiç bi işe yaramıyorum çevremde kimse yok. ailem ilgilenmiyor 22 yaşındayım bu arada. o kadar yalnız ve çaresizim... ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yk. devamlı düşünüyorum kuruyorum ve devamlı ağlıyorum. tüm gün ya eve girmiyorum ya da odamdan çıkmıyorum. kimseyle konusamıyorum. ya çok neşeli görünüyorum ya da tam tersi. ne yapacağım bilemiyorum. intiharı düşünsem de bunu da istemiyorum ileride mutlu olabilme ihtimalimin hayalini kuruyorum. Bi de kendimi aseksüel gibi hissetmeye basladım tamamen ilgimi kaybettim herseye. bu normal sanırım yasadıklarımdan sonra. yaptıklarıma cok pismanım ama olması gerekiyordu aslında da... o yüzden pisman değilim aslında ama neuse. kimse beni anlamıyor ki zsaten ben hep suçluyum hep kötüyüm ne yaparsam yapayım yaranamam. ama üç günlük insanlar daha güvenilir ve daha iyi. herkes nankör amk. neyse işte ne yapmam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yok. bazen ölene kadar içki içiyrum bazen ağzıma sigara bile koymuyorum böle garip bişey.

  • #2
    hoşgeldin forumumuza bak burası sen ben bizlerle dolu yabancılık çekmeyeceksin devamlı surette takılmanı öneririm...
    ama senin anlık duygu değişimlerin var anlattıklarına göre bu genelde bipoların belirtisi olabiliyor... intihar düşüncesi , içe dönük saldırganlık , kendini değersizleştirme vs. öfke sinirlilik , aşırı eğlenceli keyifli olma ve aşırı dibe vurma gibi belirtilere sahip gibisin bir uzmana görün psikiyatriste çıkarsın o uygun görürse ilaç yazar olmadı psikoloğa yönlendirir .... geçmiş olsun. birde birileri için kendini yakmaya değmez .

    KuzuZade
    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

    Yorum


    • #3
      Yorumun için teşekkür ederim. çok yalnızım doktora bile yalnız gitmek zorundayım nasıl güç bulacağım bilemiyorum ama yakın zamanda gitmek zorundayım gibi...

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: jasmynw View Post
        Yorumun için teşekkür ederim. çok yalnızım doktora bile yalnız gitmek zorundayım nasıl güç bulacağım bilemiyorum ama yakın zamanda gitmek zorundayım gibi...
        doktora gitmek zorunda değilsin... kulandığın kelimeler senin hayatını etkiliyor buna dikkat etmelisin... "doktora gidersem iyileşme umudum var ve ben iyileşmeyi çok istiyorum" dersen farkı hissedebilirsin... kendini birşeyi yapmaya zorlamak yada yapmak zorunda hissetmek engelleyici olur doktora çıkmanı zorlaştırırsın hemde psikolojikmen çökersin olumsuz çağrışım yaptırır modun düşer ama benim önerdiğim şekil kendini özgür bırakacak kelimeler seçersen kendini sık boğaz etmez kendini zorlamamış olursun ama iyileşmek istediğin için bu tedaviyi olmaya yönelirsin... sihirli kelimeleri bul hayatına yerleştir

        KuzuZade
        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

        Yorum


        • #5
          Bipolar bozukluğunuz olabilir...
          Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: jasmynw View Post
            Yorumun için teşekkür ederim. çok yalnızım doktora bile yalnız gitmek zorundayım nasıl güç bulacağım bilemiyorum ama yakın zamanda gitmek zorundayım gibi...
            yalniz olmaktan neden korkuyorsun ki.gucu kendinde bul.bak o kadar yil guvendigin yaninda sandigin adam meger bir silüetmis.sana senden baska dost yok.
            Gözlerinin icine baska hayal girmesin:105:

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: zöhre yıldızı View Post
              yalniz olmaktan neden korkuyorsun ki.gucu kendinde bul.bak o kadar yil guvendigin yaninda sandigin adam meger bir silüetmis.sana senden baska dost yok.
              Hakikaten o kadar doğru söyledin ki. Zaten en başta onun silüet olması konusuna alışamamam beni bu tarz korkulara itiyor. Hala inanmakta güçlük çekiyorum olanlara. Randevumu aldım. Pazartesi gidiyorum. Bakalım ne olacak...

              Yorum


              • #8
                ne zaman o kişiyi unuturusun hal ve hareketlerini komple aklından silip yeni bir aşka yada ortama başlarsın ozaman kurtulucaksın. çok zayıf psikolojin var diye düşünüyorum,yani yeni aşklara yelken aç yeni ortamlara, "mümkünse sorunlu kişiler olmasın".ozaman kurtulacaksın diye düşünüyorum.doktora git fakat kendini fazla ilaca bağlama.bir kız arkadaş vardı senin durumuna benziyordu şuan kurtuldu o psikolojiden, dediklerimi yap.

                Yorum


                • #9
                  ben sende bir sorun göremedim
                  terkedilmek terketmek, aldatmak aldatılmak hepsi belli bir zaman içinde etkili olan gelip geçici şeyler
                  öyle bir zaman gelirki geçmişte kafaya taktığımız şeylerle zamanımızı boşa harcadığımızı anlarız
                  birşeyleri düzeltmeye çalışırken zamanımızı daralttığımızı...
                  aslında tüm herşey olayları nasıl algıladığınla ilgili

                  yalnızlık bile sorun değildir insanoğlu daima yalnızdır ve herkes kendi dünyasını yaşar
                  etrafta görünen elelele tutuşup gezen ne güzelde anlaşılyorlar dediğin eşler bile yalnızdır

                  let me go

                  Yorum


                  • #10
                    Konu o değil aslında yani benim ayrılmış olmam. Ben bu sorunları onunla birlikteyken de senelerdir yaşıyordum.. Sadece bu olayın olması gene beni kötü durumlara itti ve kötü psikolojimi tetikledi. Şu an mesela daha sakinim düne veya sabaha göre. Duygu durumlarım dönem dönem hep değişiklik gösteriyordu, bu olaydan sonra ise saat saat değişiklik göstermeye basladı o kadar... Umarım anlatabilmişimdir..

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X