Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bugün Doktora Gidiyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bugün Doktora Gidiyorum

    Senelerdir ertelediğim şeyi bugün gerçekleştiriyorum ve psikiyatriste gidiyorum. Randevum 4 saat sonra. Acayip gergin ve telaşlıyım. Kitlenip kalırsam diye bir kağıda problemlerimi yazdım. Bakalım bendeki sorunun tam adı neymiş belli olacak mı....

  • #2
    Umarım attığın bu adım geleceğin için güzel bir adım olur. Gerilme, telaşlanma diyeceğim ama biliyorum ki o heyecan çıkışta "OH BE!!!" diyene kadar geçmeyecek ben ne söylersem söyleyeyim.Şimdiden geçmiş olsun.
    Bir dünyayı görmek kum tanesinde
    Ve yaban çiçeğinde semayı
    Avucunda tutabilmek sonsuzluğu
    Ve tüm zamanı bir saatin içinde...

    Yorum


    • #3
      Çok teşekkür ederim umarım oh be diyebilirim....

      Yorum


      • #4
        şimdiden geçmiş olsun jasminn

        KuzuZade
        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: jasmynw View Post
          Çok teşekkür ederim umarım oh be diyebilirim....
          Yükünü atacaksın üzerinden ve adım atmış olacaksın. Göreceksin ki aslında o adımı atmakmış önemli olan. Yola çıkınca yol biter. Bunun farkına varıp rahatlayacaksın.
          Bir dünyayı görmek kum tanesinde
          Ve yaban çiçeğinde semayı
          Avucunda tutabilmek sonsuzluğu
          Ve tüm zamanı bir saatin içinde...

          Yorum


          • #6
            hangi hastaneye veya neredeki hangi doktora gidiyorsun acaba
            içindeki öküz e oha de.

            Yorum


            • #7
              Randevun inşallah arzu ettigin gibi geçmiştir ,artık en onemli safhayı atlattın bundan sonrası çok daha kolay olucaktır .
              ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

              Yorum


              • #8
                İnşallah sana yararlı olmuştur gittiğin psikiyatr, en azından umarım ''oh be'' diyebilmişsindir..
                ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

                Yorum


                • #9
                  İzmir'de Nöron Psikiyatri Dal Merkezi'ne gittim. Bipolar Bozukluk tehşisi koydular ve üç tane ilaç verdiler. 12 gün sonra tekrar kontrole gideceğim.

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: jasmynw View Post
                    İzmir'de Nöron Psikiyatri Dal Merkezi'ne gittim. Bipolar Bozukluk tehşisi koydular ve üç tane ilaç verdiler. 12 gün sonra tekrar kontrole gideceğim.
                    kulübe hoşgeldin o zaman

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: jasmynw View Post
                      İzmir'de Nöron Psikiyatri Dal Merkezi'ne gittim. Bipolar Bozukluk tehşisi koydular ve üç tane ilaç verdiler. 12 gün sonra tekrar kontrole gideceğim.


                      Benim teşhisim de aynı...Gerçi doktorlar bi anlaşamadılar benim üzerimde,sosyal fobi,depresyon,bipolar falan filan,ismin ne önemi var ki zaten,acının adı mı olurmuş
                      Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

                      Yorum


                      • #12
                        Bissürü ilaç içmeye başlayacağım yarın. Hiç sevmiyorum ilaç kullanmayı ama başka şansım yok sanırım çünkü artık katlanamıyorum. Evet ismin gerçekten bi önemi yok. Şu ilaçlar umarım biraz derdime çare olurlar.

                        Yorum


                        • #13
                          hangi ilaçları verdiler ?

                          Yorum


                          • #14
                            geçmiş olsun gözün aydın nur topu gibi bir rahatsızlığın oldu

                            KuzuZade
                            Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                            BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                            Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                            Yorum


                            • #15
                              Lithuril, Lamictal ve Ketilept verdiler

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X