Senelerdir ertelediğim şeyi bugün gerçekleştiriyorum ve psikiyatriste gidiyorum. Randevum 4 saat sonra. Acayip gergin ve telaşlıyım. Kitlenip kalırsam diye bir kağıda problemlerimi yazdım. Bakalım bendeki sorunun tam adı neymiş belli olacak mı....
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bugün Doktora Gidiyorum
Collapse
X
-
Umarım attığın bu adım geleceğin için güzel bir adım olur. Gerilme, telaşlanma diyeceğim ama biliyorum ki o heyecan çıkışta "OH BE!!!" diyene kadar geçmeyecek ben ne söylersem söyleyeyim.Şimdiden geçmiş olsun.Bir dünyayı görmek kum tanesinde
Ve yaban çiçeğinde semayı
Avucunda tutabilmek sonsuzluğu
Ve tüm zamanı bir saatin içinde...
-
şimdiden geçmiş olsun jasminn

KuzuZadeDerdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZadeBEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !
Yorum
-
Yükünü atacaksın üzerinden ve adım atmış olacaksın. Göreceksin ki aslında o adımı atmakmış önemli olan. Yola çıkınca yol biter. Bunun farkına varıp rahatlayacaksın.Orjinal yazı sahibi: jasmynw View PostÇok teşekkür ederim umarım oh be diyebilirim....
Bir dünyayı görmek kum tanesinde
Ve yaban çiçeğinde semayı
Avucunda tutabilmek sonsuzluğu
Ve tüm zamanı bir saatin içinde...
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: jasmynw View Postİzmir'de Nöron Psikiyatri Dal Merkezi'ne gittim. Bipolar Bozukluk tehşisi koydular ve üç tane ilaç verdiler. 12 gün sonra tekrar kontrole gideceğim.
Benim teşhisim de aynı...Gerçi doktorlar bi anlaşamadılar benim üzerimde,sosyal fobi,depresyon,bipolar falan filan,ismin ne önemi var ki zaten,acının adı mı olurmuş
Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.
Yorum
-
geçmiş olsun gözün aydın nur topu gibi bir rahatsızlığın oldu

KuzuZadeDerdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZadeBEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !
Yorum

Yorum