Ben 15 yaşındayım ve ergenlikle beraberinde çok sorunla boğuşuyorum. Bugün KBB a ve dişçiye gittik mesela. Dişçi azı dişimin çekilmesi gerektiğini söyledi 2 tane. Daha diş gelecekmiş onun altından. Her neyse, hep ağlayasım geliyo. Sanki aynada baktığım ben değilim, mutsuz biri var. Gözleri ıslak biri var. Sorununu anlamamış biri var. Psikoloğa gidemeyecek biri var. Yarın hasta olacağım acaba ondan mı bu kadar gerginlik falan. yoksa benim problemlerim mi var?
bide yüzümü şiş gibi hissediyorum ya moralim hiç yok. Sizce napmalıyım
bide yüzümü şiş gibi hissediyorum ya moralim hiç yok. Sizce napmalıyım

Yorum