Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ciddi ciddi kafayı yemek üzereyim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ciddi ciddi kafayı yemek üzereyim

    neyim ben. yada nerdeyim. ya da neredeydim de şu an nereye geldim. kimim var. kimin için değerliyim. kim beni merdiven görüyor. arkadaş ortamım hakkında olumsuz yorumlar yapmaya başladım. onlar hakkında iyi düşünmüyorum artık. aklımdan geçenler, onlar için değersiz olduğum. sorsam hepsinin dostuyumdur ama görünen köy misali herşey ortada.
    * bir yere gittiklerinde haber vermiyorlar
    * günlerdir aramasam aramıyorlar
    * her hangi bir sosyal aktiviteye çağırmıyorlar.
    * geçenlerde yan yanaydık 4 arkadaş. bu 3 ü konuşuyordu. sonra hiç bir şey demeden sanki ben orda yokmuşum gibi aralarında ayrıldılar. ve gittiler. ben seslendim arkalarından bende burdaydım diye. kendimi değersiz hissediyorum.
    * ve şu an aklıma gelmeyen çoğu şey.

    bu durum pskolojimi bozuyor. şu an onlara karşı duvar koydum araya. ama yalnızlıkta tuhaf şey. lütfen bana akıl verin. onlara karşı ne tavır almalıyım. kuruntu mu benimki. sıkıntıdan pskolojim bozuldu nerdeyse.

  • #2
    okuyorsunuz bari cevaplayın ciddi ciddi iyi değilim ben yardımınızı bekliyorum. bi yere kapatsalar beni dağıtsam parçalasam kırıp döksem her yeri gelene gidene bi tane vursam rahatlasam bi intikam duygusu var içimde bi kin nefret öfke

    Yorum


    • #3
      Hayatımızdaki her insan bizimle hep gideceği yere kadar yanımızda olurlar.Bak bende yasadım senın gıbı arkadaslarım pek benı ortamlarına almazdı alsalar bıle onlardan bırı gıbı hıssetmezdım kendımı sonra kendı kendıme bır karar aldım ve kendı kendıme yetebılmek ıcın elımden gelenı yapptım.. Aldım sevdıgım kıtapları huzurla okudum canım mı sıkıldı oturdum fılm ızledım,tıyatroya gıttım sınema vs. Sonra baktım kı onlarla olmasam da hayatımda olanlarla mutlu olbılırım hatta kendı kendıme bıle yetebılırım evet her zaman ınsan tek basına olmaktan sıkılır ama bırak onlar ıstedıgını yapsın umursama.Onlar senı umursamıyorlar kı zaten bırak kendı kendılerıne kalsınlar.Sakın kımse benı ıstemıyor semıyor dıye sıkma kendını sorulara bogma ıste o zaman hayat cekılmezoluyor cunku sordugun hıcbır soruya cevap bulamıyorsun bulsanda yıne acabalarla kalakalıyorsun.İllaki hayatında deger verdıgın deger gordugun bırılerı vardır annen baban ablan abın vs kım var bılmıyorum ama elındekılerle mutlu olmaya bak senı umursamayanları sende umursama bak o zaman hayat daha guzel olacaktır.

      Yorum


      • #4
        Böyle işte insanlar,duygusal insanlar hep eziliyor,artık bu kaçıncı kurban oldu,biri çıkıp da 'yeter artık' diyemiyor...Foruma senin gibi her gün bir sürü kişi üye oluyor,birçoğu da aynı konudan muzdarip...Bizleri insanlar bu hale getiriyor...Eşya insana zarar vermez,insana zarar veren tek varlık yine insandır...Yalnızlığa alıştırmaya bak kendini,kimsenin peşinden koşma,ama kendini de soyutlama...Seni seven zaten gelir yanına,bu kadar...
        Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

        Yorum


        • #5
          arkadaşlarınla ilişiğini kes. yalnız yaşamaya alış.

          Yorum


          • #6
            mentalfreelance yazdigin her sey baskalarinin yaptiklari senin ne yaptigin degil. belkide sorularin cevaplarini bu noktadan aramaya baslamalisin...
            Unutma Büyük Bir Ölüm-Kalım Savaşının Galibi Olarak Geldin Bu Dünyaya

            Yorum


            • #7
              insanin degeri kendinde gizlidir.sen senin icin degerlisin baskalarinin onayina ihtiyacin yok.
              arkadaslarin aramiyorsa sende arama ya da aradan zaman gectikten sonra ara.eger bu aradaki zamana ragmen sana donmuyorlarsa bosver.zaten gercek dost degiller demektir ki boylesi soyut arkadasligi ne yapacaksin.sana goreyse soyut samimiyet diyecek bisey yok ama aradigin realite ise bosver balon arkadasi.
              22mart nickli uyenin yorumu cok dogru.ona tamamen katiliyorum.asil insan kendi kendine yetmeyi ogrenen insandir.inan daha gucludur kendine yetebilen insanlar.evet zaman zaman bir ese dosta ihtiyacimiz oluyor .cevrende bolca insan olmasina gerek yokki.bir iki kiside bu ihtiyacini karsilayabilir.bunlari takma.
              Gözlerinin icine baska hayal girmesin:105:

              Yorum


              • #8
                böyle sorunları nasıl dert ediyorsunuz, anlamaya çalışıyorum.
                yani onlar size değer verdiği sürece siz de kendinizi değerli hissedekcisiniz öyle mi?
                ama öyle ama şöyle demeyin şimdi bana. soruma cevap verin.

                Yorum


                • #9
                  Insanoglu dunya uzerinde '' kendi turune guven icgudusuyle '' dogan tek varliktir. Bu guvene biz sevgi de diyoruz... Bitkilerden baslayarak akliniza butun canlilari getirin; sevginin ulasamadigi, degistiremedigi veya sevgiye tepki vermeyen tek bir canli yok!

                  http://www.youtube.com/watch?v=vw8Q0...feature=relmfu
                  ( bu konuyu isleyen harika bir belgesel )

                  Dolayisiyla bosver onlari, yuzume gulup arkamdan alay ediyorlar. Yaptigim herseyi izleyip hatalarimi bulup bana guluyorlar yada bana karsi tuzak kuruyorlar. Laflarimdan bakislarima, gorunumumden ilgi alanlarima, neye guldugume neye gulmedigime herseyimi hep izleyip aciklarimi bulmaya calisiyorlar. benim onlara ihtiyacim yok! kendi basima da yasarim gibi zirvaliklari sorunlari anlamak yerine itelemeye calisan egomuz soyler. Elestiriye acik olmamizi cevremizdeki olup biteni anlamak yerine manalarla, yargilarla konusan egomuz.

                  Insanoglu cok karmasik. Belki, mentalfreelance senin bir ozelligin onlarin seni kiskanmalarina sebep olmus ve o yuzden seni gormezden geliyorlar bu bir. Yada senin ve ailenin sahip olduklari onlarinkinde cok daha fazla yada cekici o yuzden seni kendileri gibi gormuyorlar. Onlardan daha akilli ve zekisindir o onlarin hosuna gitmiyordur. Yada belki kendini belli alanlarda yeteri kadar gelistirmedin eksik kaldigin icin sana bunlari yapiyorlar. Yada sana daha yakin sana yakisir kisilerle sosyallesmeye calisiyorsundur fakat aradaki farklar cok fazladir iletisim kurulamiyordur. Simdi bunlari saymaya kalksam milyonlarca sebep olabilir. Bunu en iyi sen bilirsin.

                  Yasantimda bunu dinledigimde isin nerelere vardiginin tecrubesini etmis biri olarak soyluyorum bunlari. Hepimizin sevgiye ihtiyaci var ve bir o kadar da baskalarina sevgi gostermeye de ihtiyacimiz var. Tek basina gelebilecegin nokta ileri ama az ileri degil tamamen geridir. Bunu hissetmeyen bunu anlamayan durdugu yerde kalmaz giderek geriler... Bunlari okuyup elinizde papatya dagitarak ortalikta gezin demiyorum ama sorunlari cozmenin ilk adimi sorunu anlamaktir. Baskalarinin yaptiklarina bakmak yerine kendime, yaptiklarima ve cevremde nelerin olup bittigine odaklanmam gerekirki resmin butununu gormeye calisarak cevremde olup bitenin sebeplerini anlamaliyim...
                  Unutma Büyük Bir Ölüm-Kalım Savaşının Galibi Olarak Geldin Bu Dünyaya

                  Yorum


                  • #10
                    öncelikle geç cevapladığım için kusura bakmayın. tüm yorumlarınızı tek tek okudum. hem de günü gününe. düşündüm. inzivaya çekildim. ve düşündüm. aynada gördüğüme ne kadar değer veriyorum diye. cevabım koca bir hiç oldu. ve kendime geldim. inanın şu an çok mutluyum. bitti o sıkıntılı dönem. tek dileğim tekrar yaşanmasın. bu arada kız arkadaşım da oldu. ve onla herşeyin yolunda gitmesi, sabahları uzun bir aradan sonra mutlu uyanmam, geleceğime dair daha inandırıcı planlar yapmam, kendimi yaşama daha da bağlamama sebep oldu. inanın hepinize minnettarım. tek tek okudum dediğim gibi ve her okuduğumda gerçeğin yüzüme tokat gibi çarpmasıyla kendime geldim. saygı ve sevgiyel teşekkür ederim.

                    Yorum


                    • #11
                      Bak aslında sandıgın kadarda zor değilmiş mutlu olmak umarım herşey daha güzel olur yeterki sen güçlü ol

                      Yorum


                      • #12
                        çok teşekkür ederim gerçek hayatta tanışmak isterim sizin gibi insanlarla hep savunmuşumdur insan insanlığını bilmeli diye işte siz bi insanın yapacağı en doğru şeylerden birini yapıyorsunuz başka bir insana yardım ediyorsunuz. bencillik değil bu insanlık çok teşekkürler arkadaşlar

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: mentalfreelance View Post
                          neyim ben. yada nerdeyim. ya da neredeydim de şu an nereye geldim. kimim var. kimin için değerliyim. kim beni merdiven görüyor. arkadaş ortamım hakkında olumsuz yorumlar yapmaya başladım. onlar hakkında iyi düşünmüyorum artık. aklımdan geçenler, onlar için değersiz olduğum. sorsam hepsinin dostuyumdur ama görünen köy misali herşey ortada.
                          * bir yere gittiklerinde haber vermiyorlar
                          * günlerdir aramasam aramıyorlar
                          * her hangi bir sosyal aktiviteye çağırmıyorlar.
                          * geçenlerde yan yanaydık 4 arkadaş. bu 3 ü konuşuyordu. sonra hiç bir şey demeden sanki ben orda yokmuşum gibi aralarında ayrıldılar. ve gittiler. ben seslendim arkalarından bende burdaydım diye. kendimi değersiz hissediyorum.
                          * ve şu an aklıma gelmeyen çoğu şey.

                          bu durum pskolojimi bozuyor. şu an onlara karşı duvar koydum araya. ama yalnızlıkta tuhaf şey. lütfen bana akıl verin. onlara karşı ne tavır almalıyım. kuruntu mu benimki. sıkıntıdan pskolojim bozuldu nerdeyse.
                          Bende "ciddi ciddi kafayı yemek üzereyim" deyince ciddi ciddi birşey var zannettim.

                          Bu devirde gerçek bir dost bulmak çok zor ! Bir kere bu gerçeği kabul edeceksin. Arkadaşsızlık hayatın sonu değil ve çokta kötü bir durum değil bu da ikincisi !
                          Üçüncüsü senin başına kötü bir durum gelse [Allah korusun] o arkadaşlarının kaçı yanında durur bu da üçüncüsü ! Ayrıca hiç arkadaşın olmasın ne olur ki yani bu da beşincisi !
                          Yani bir insanın hiç arkadaşının olmaması, hiç dostunun olmaması bu devirde gayet normal birşey çünkü insanların yüzde elliden fazlası çakal olmuş bu da altıncısı !

                          ________

                          Afrika'da insanlar açlıktan ölüyor. Milyonlarca insan iş bulamıyor. Milyonlarca insan borca girmiş ve borcunu ödeyemiyor. Milyonlarca insan ciddi ciddi sağlık sorunları çekiyor. Milyonlarca insan hayatla başbaşa yapayalnız kalmış. Ve sen diyorsun ki "bi arkadaş grubumuz var" eee. "Bunlar beni tınlamıyo" eee. "Bunların beni tınlamamasını ciddi ciddi kafaya takıyorum ve ciddi ciddi kafayı yemek üzereyim". Ulan seni bugün dövseler, linç etseler, o arkadaşım dediklerinin hiçbiri yardımına koşmaz. Çünkü bu devirde hayat dediğin şey egoizm üzerine kurulu. Egoizm. Bi kere arkadaşsızlık bir eksiklik, bir yenilmişlik değil bunu bileceksin.

                          Amcaoğlum yanına arkadaşları geldiği zaman hemen beni satardı. Çok kafaya takardım bunu bir zamanlar.
                          Bazı arkadaşlarım arayıp sormazdı. Çok kafaya takardım bunu bir zamanlar.
                          Sonra bir dayak yedik. Ciddi anlamda linç edildik bi yerde aaa bi baktık arkadaş-dost dediklerimizin hiçbiri yanımızda durmadı. Adamlar nasıl oldu olay diye sormadı bile. Sonra da kendi kendime dedim ki; "arkadaşsızlık bir eksiklik değil."

                          Hayat dediğin para kazanmak üzerine kuruludur. İş bul. Çalış. Hayatını kur. Önce ekonomik özgürlük oluştur kendine. Abi iş çok önemli. Arkadaş herzaman bulunur. Ve "arkadaşsızlık bir eksiklik değil" dediğin anda yani arkadaşsızlığını kafaya takmadığın anda bir ton arkadaşın olur. Yani arkadaşsızlık gerçekten bir eksiklik değil. Asıl eksiklik para kazanamamaktır.

                          ____

                          Para kazan önce. Boşver arkadaşsızlığını. Her insan arkadaşsız kalabilir. Hatta Cem YILMAZ'a, Okan BAYÜLGEN'e sor onlar dahi senin yaşadıklarını yaşamışlardır lakin arkadaşsızlık gerçekten kafaya takılacak birşey değil. Kafaya takman gereken çok çok çok ciddi konular var !

                          ____

                          Ben sana canlı bir örnek vereyim. Benim bir arkadaşım var. Adamın hayatında ki tek arkadaşı benim. Benden başka tek bir tane arkadaşı yok. Bi karısı var bir de ben varım hayatında. Başka kimse yok hayatında ve hiç kafaya takmaz arkadaşsızlığını çünkü parasız kaldığın anda kimse yüzüne bakmaz. Sevgili içinde para lazım. Arkadaşlık içinde para lazım. Hayatını ikame ettirebilmen içinde para lazım. Arkadaşsızlık ne ki ya. Hiçbişey yani. Bak gerçekten hiçbirşey. Hiç önemli bir durum değil bu. Ayrıca arkadaşsızlık bir eksiklik de değil. Yani senin bilinçaltında şöyle bişey var; "ulen herkesin arkadaşı var ama benim yok." . Böyle bişey yok. Herkesin arkadaşı yok. Mesela ben 2007'den beridir arkadaşsızlığımı hiç kafaya takmadım çünkü bu konuyu ciddi ciddi derin bir şekilde düşündüm ve şöyle bir sonuca vardım. Arkadaşsız kalmak bu devirde gayet normal bir durum. Lakin bu devirde parasız kalırsan ayvayı yersin. Arkadaş kaderinde varsa seni illa bulur zaten. Hiç kendini zorlamaya gerek yok. Lakin para kazanmak için gayret etmezsen para seni bulmaz. Para seni bulmazsa da arkadaşsızlık da dahil herşeyin eksikliğini yaşarsın. Tabi helal para. Para kazan derken de helal para kazan diyorum.
                          Last edited by İNSANİ; 10-07-2012, 02:27 PM.

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X