Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Dertmi Depresyon Değil Bu

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Dertmi Depresyon Değil Bu

    İçinde bulunduğum durum dertmi depresyonmu hangisi bilmiyorum. sabahtan kendimi neyi düşünerek felce ugratip çökertiyorum bilmiyorum, neden kötü hissetmeye başladım neden iyi hissediyorum sonra tamamen bilincim dışında gelişiyo o süreç. Öyleki aklıma gelen şeyler beni öyle yerlere götürüyoki ben bambaşka şeyler düşünüğ hissetmeye başlıyorum. Sonra akşam olduğunda herşey daha güzel gündüzki ömrümü tüketen o hengameden eser yok çoğu zaman. bu kısır döngüyü çok uzun zamandır aşamıyorum. aşabileceğimide sanmıyorum hergün ömrüm tükeniyo.

  • #2
    madem boyle dusunuyorsun uzmandan yardim almalisin.yarinlarin icin...
    Gözlerinin icine baska hayal girmesin:105:

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Yarinlarim View Post
      İçinde bulunduğum durum dertmi depresyonmu hangisi bilmiyorum. sabahtan kendimi neyi düşünerek felce ugratip çökertiyorum bilmiyorum, neden kötü hissetmeye başladım neden iyi hissediyorum sonra tamamen bilincim dışında gelişiyo o süreç. Öyleki aklıma gelen şeyler beni öyle yerlere götürüyoki ben bambaşka şeyler düşünüğ hissetmeye başlıyorum. Sonra akşam olduğunda herşey daha güzel gündüzki ömrümü tüketen o hengameden eser yok çoğu zaman. bu kısır döngüyü çok uzun zamandır aşamıyorum. aşabileceğimide sanmıyorum hergün ömrüm tükeniyo.
      burda sana kimse teşhis koyamaz.sadece düşüncelerini soylerler.buda senin pek işine yaramaz.sen en iyisi bir uzmana gorun.ne kadar erken gidersen okadar faydalı olur..
      Aşk başlamadan güzel,
      Kalplerde heyecan
      Bakışlarda korku olduğu zaman güzel...
      Birbirimize sezdirmemek için çırpınış,
      Başkaları görmesin diye çabalayış,
      Gözlerim gözlerinin mavisine değdiği zaman...
      Aşk başlamadan güzel....

      Yorum


      • #4
        buraya yazmak seni rahatlatacaktir.paylasmak iyi gelir ama bizler sadece fikir verebilirz.tam olarak anlayamayiz neler oldugunu .senin durumun uzman yardimi istiyor,tabiki paylas bizimle ama doktora gitmen senin icin en iyisi.geciktirme...
        Gözlerinin icine baska hayal girmesin:105:

        Yorum


        • #5
          Okb olabilir belki, doktora gitmende fayda var bencede, ilaç tedavisi olabilir..
          3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

          When you lose small mind, you free your life..

          Yorum


          • #6
            hayattan zevk alamıyorum

            merhaba arkadaşlar, benim yaşadıklarım şöyle; hayattan zevk alamıyorum, insanlar, hayat anlamsız ve garip geliyor v.s v.s v.s neden böyle oldum bilmiyorum.. aslında ben 1 sene önce bir ameliyat geçirdim.. hersey ameliyatın 4. ayında başladı.. hersey anlamsız boş gelmeye başladı..böyle çok tuhaf biişey hersey sahte gelmeye başladı.. yardım alıyorum ilaç tedaviside görüyoyorum ama hala aynı..depresyon tanısıı kondu..bazen ne yapacağımı şaşıyorıyorum elim kolum bağlanıyo ağlamak istiyorum ağlayamıyorum .. beni anlayacağınızı bildiğim için paylaşmak istedim..

            Yorum


            • #7
              wellbutrin ve tranko buskas kullanıyorum bu ilçları kullanan varmı?

              Yorum

              İşleniyor...
              X