Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yardım Edin.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yardım Edin.

    Merhabalar. İsmim Emre yasım 18. Buraya bir arkadasımın tavsiyesiyle uye oldum simdide kendi sıkıntılarımı anlatmak istiyorum sizlerin bana yardım edicegine inanıyorum. Ben kendimi bildim bileli cok pasifim. Eskiden yasım daha kucukke biri naber dese anca iyi derdim aslında siz nasılsınız demek istesemde diyemezdim. Yeni yeni demeye basladıgım donemlerde sanki sozcukler bogazıma dizilir olurdu. Bi ortamda falan cok konusmayı sevmem belli bir arkadas cevrem dısında diger kisilere cok uzagım kısaca pasifim. Bazen cok daralıyorum sırf bu yuzden. İnsanlara bazen cok gıcık oluyorum insanları kolay kolay sevemiyorum herkesin icinde bi fesatiık oldugunu dusunuyorum. Ufak biseye sinirlensem yanıma gelem iyi niyetli kim varsa onlata patlardım ama bi 10 15 dakika sonra cok pisman olurdum. Arkadaslarımı hep ekerdim gelirim derdim gitmezdim biyerlere. Aslında konusurum iste cok soguk olmam yanlıs anlasılmasın ama evde durmak isterim bi 5 dakika gectikten sonra pisman olurum gitmedigim icin. Galiba ben ne istedigimi ne yaptıgımı bilmiyorum. İnsanlar onlara bagırıp cagırmama ragmen hep benim yanımda olup sevgilerini gosterdiler. Kafayı yemek uzereyim 1 aydır dogru duzgun dısarı cıkmıyorum. Onumde bi sınav var ve ben kitabın kapagını bile acmıyorum. Bilgisayarı bile acmıyorum evin icinde gun boyu oturuyorum. Arladaslarım film falan izle diyolar ama ben izlerken bile sıkılıyorum. Herseyden sıkılıyorum. Galiba bunlar 1 ay sonra gecicek suan cok kotu oldugum icin yazıyorum ama ne yapıcagımı sasırdım bana lutfen yardım edin

  • #2
    Sınav stresinden üstünde ki baskı artmış.
    Oturup ders çalışırsan, bir nebze azalır. Kendine güvenin de artmış olur.
    ya da sınavı toptan boşver. Girsen ne olur girmesen ne olur. Ne de olsa kalacaksın. Kafandan sil sınavı rahatlarsın.

    Tercih senin...

    Yorum

    İşleniyor...
    X