bakıyorumdda saçma sapan konulara ragbet oldukca fazla neymiş sevgilisinden ayrılmıs neymiş aldatılmıs bizim gibi agır sizofren hastaların hali nolacak 3-4 senedir evden cıkmıorum topluma girmıyorum.sadece sizofren olsam gene iyi depresyon bende anksiyete bende.intihar edicek cesaretımde yok.bu ülkede insana deger verilmıyor hastaneler bile ilgilenmiyor.ailem dıslıyor.allahdanda umudu kestim bılmıorum halim nolacak.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
bana göre en agır hasta benim
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: fatih_baba58 View Postbakıyorumdda saçma sapan konulara ragbet oldukca fazla neymiş sevgilisinden ayrılmıs neymiş aldatılmıs bizim gibi agır sizofren hastaların hali nolacak 3-4 senedir evden cıkmıorum topluma girmıyorum.sadece sizofren olsam gene iyi depresyon bende anksiyete bende.intihar edicek cesaretımde yok.bu ülkede insana deger verilmıyor hastaneler bile ilgilenmiyor.ailem dıslıyor.allahdanda umudu kestim bılmıorum halim nolacak.
aynen öyle kardeş haklısın valla.....
millet dırı vırı şeyler için konu açıyor asıl böyle hayet memat meselesi olan şeylere kimse bakmıyor.
bende çok hastayım çokkk benim deridm dağlardan büyük....
-
şizofreni tedaviye cevaplıysa çok da kafaya takmaya değmez.bende şizofrenim.biraz sosyalleşmeye çalış.hiç biyere gidemiyorsan dayına amcana git lak lak et.hatta aç bi kitap oku yada üstüste kitaplar devir,ağzın laf yapmayı öğrensin.saçmada olsa konuş,tepki görürsen yaz,düşüncelerini fark edersin.
ama içine kapanma yanlış yaparsın,ilaçlarını aksatma pişman olursun,bide yavaşlamayıda önemseme,herkes mersedes olacak değil sende murat 124 ol hayata renk kat...
Yorum

Yorum