Duyuru

Collapse
No announcement yet.

sadece paylaşmak istedim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Allah yardımcın olsun arkadaşım.Ben de aynı şeyleri yaşıyor sayılırım.Annem babam beni sevmiyor annem nefret ediyor öleyim diye bekliyor bana intihar etmemi söylüyor.ama oğluna bayılıyor onu çok sever.Oooff offf hayat çok zor be.Ben de biran önce ölüp gideyim inşallah.O da arkamdan oğluyla birlikte mutlu mesut yaşasın.

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: Sare_ View Post
      Allah yardımcın olsun arkadaşım.Ben de aynı şeyleri yaşıyor sayılırım.Annem babam beni sevmiyor annem nefret ediyor öleyim diye bekliyor bana intihar etmemi söylüyor.ama oğluna bayılıyor onu çok sever.Oooff offf hayat çok zor be.Ben de biran önce ölüp gideyim inşallah.O da arkamdan oğluyla birlikte mutlu mesut yaşasın.
      Ben ölmwk istemiyorum da sadec aralarda sinirleniyorum o zaman ölmeyi çok istiyorum.Hayatt

      Yorum


      • #18
        Büyüyünce geçer merak etme...

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: ismael View Post
          Büyüyünce geçer merak etme...
          Büyüyünce geçecek olan ne.Bu gidişle ben hiç büyümeyeceğim.

          Yorum


          • #20
            Aynı modelden bizim evde de var.Hakikaten tek sorunun ne biliyoyor musun?Anlayışsız,bencil ve herşeyi keyfine uygun isteyen biri olman.Yoksa gerçekten empati yapabilen bir insan karşısındakileri bu kadar kolay suçlayamaz.Onlar senin ailen sana birşey olsa ilk yanında olacak olan onlar.Ne yapıyolar gırtlağına bıçak mı dayıyorlarda onlardan nefret ediyorsun.Durduk yere mi üstüne geliyorlar.Sorguladım sorguladım diye yırtınıp durma,çünkü kimse buna inanmaz.Ne ailen ne de çevrendekiler.Çünkü sen esas sevgi göstermen gereken insanları sevememiş,onları çabalarını farkedememiş gözü kör birisin.
            Ya sen düzeleceksin ya da istersen ağlayıp sızlan bu düzen böyle devam edecek.Gerçekler böyle tamam mı , masal okumalarını bekleme.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: Bir Hiç View Post
              Aynı modelden bizim evde de var.Hakikaten tek sorunun ne biliyoyor musun?Anlayışsız,bencil ve herşeyi keyfine uygun isteyen biri olman.Yoksa gerçekten empati yapabilen bir insan karşısındakileri bu kadar kolay suçlayamaz.Onlar senin ailen sana birşey olsa ilk yanında olacak olan onlar.Ne yapıyolar gırtlağına bıçak mı dayıyorlarda onlardan nefret ediyorsun.Durduk yere mi üstüne geliyorlar.Sorguladım sorguladım diye yırtınıp durma,çünkü kimse buna inanmaz.Ne ailen ne de çevrendekiler.Çünkü sen esas sevgi göstermen gereken insanları sevememiş,onları çabalarını farkedememiş gözü kör birisin.
              Ya sen düzeleceksin ya da istersen ağlayıp sızlan bu düzen böyle devam edecek.Gerçekler böyle tamam mı , masal okumalarını bekleme.
              keşke gerçekler dediğn gibi olsa.

              Yorum

              İşleniyor...
              X