Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bi sorunum var..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bi sorunum var..

    Arkadaşlar benim bir kaç tane arkadaşım var ama onlar beni pek takmıyor.yani biryere giderken veya birşey yaparken beni çağırmıyorlar.Panik ataklıyım ve gülme hastalığım var.Arkadaşlarım birşey konuşurken yüzüme baktıklarında isteksiz olarak gülüyorum.Ciddi olamıyorum kızamıyorum bile.Mesela bazılarında şeytan tüyü vardır denir herkez sever bu kişileri.Arkadaşlarım başka bir ortama girdiklerinde sevilirler hemen kaynaşırlar.Ben öyle değilim kimse beni sevmiyor.kimse dikkate almıyo.Bir konuşma geçtiğinde herkez bana yükleniyor hiç benim tarafımı savunmuyorlar.Haklı olsam bile.Ne yapmam lazım kendimi nasıl geliştirebilirm.Yardım edin lütfen...
    Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

    Yaşlı Çocuk.!

  • #2
    kendin gibi panik atak ve gülme hastalığı olanlarla arkadaş ol sende

    Yorum


    • #3
      Vay sagocu kardeşim,hoşgeldin öncelikle...




      Benden sana tavsiye,evdeki aile bireylerine karşı nasıl davranıyorsan ve evde nasıl bir konumda bulunuyorsan dışarda da öyle davran! Rahatlatmaya çalış kendini,özgüven aşıla kendine,ezilme,büzülme,bu sefer gülmeyeceğim de,kaç yaşıma geldim(bilmiyorum yaşını ama) artık biraz olgun ve ciddi davranmalıyım..Bir yere gittiğimde bir ağırlığım olmalı diye kendine sürekli aşıla bunları...Zamanla olacak tabi,pat diyince olmaz...
      Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

      Yorum


      • #4
        Yaşım 16 özgüvenim fazla yok asosyallikten kurtulmaya çalışıyorum aslında başardım diyebilirim ama şimdide özgüven eksikliğim ve bu sorunlarım var ne yapacağımı bilmiyorum..
        Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

        Yaşlı Çocuk.!

        Yorum


        • #5
          değerli görmek değilde hep onların yanında kendimi ezik hissediyorum.
          Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

          Yaşlı Çocuk.!

          Yorum


          • #6
            bazı nedenlerden dolayı herkezi kendimden üstün görüyorum bunlar burnum dişlerim ve siyah noktalar.burnum gereğinden uzun dişim desen küçükken oyun oynarken kırıldı ön dişlerim kırık yani vampir gibi hatta dalga geçerler benimle o yüzden kendimi sıkıyorum dişlerim görünmesin diye çok zor zamanlar geçiriyorum ..
            Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

            Yaşlı Çocuk.!

            Yorum


            • #7
              yazık ya paran varmı yaptırsan dişlerini

              Yorum


              • #8
                Aslında ssk ilede yapılabilirmiş dişlerim yani bu kolay bi operasyon parayla olsa bile şuanda yaptıracak durumum var ama hiç aileme yaptıralım diye bahsetmedim açıkcası..
                Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

                Yaşlı Çocuk.!

                Yorum


                • #9
                  yarın sabah git yaptır bence ailen ne diycek onlarda git yaptır der

                  Yorum


                  • #10
                    Aslında dediğin çok doğru ama şu var ağzın iyi laf yapar herkez tarafından sevilirsin insanlar zaten senin yanına gelirler çünkü muhabbetinden hoşlanıyolar.Ama iki lafı bi araya getiremeyen ölü gibi yaşayan hep gülen biriyle arkadaşlık niye yapasınızki.
                    Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

                    Yaşlı Çocuk.!

                    Yorum


                    • #11
                      diksiyonum kötü yani pek iyi muhabbet kuramıyorum..
                      Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

                      Yaşlı Çocuk.!

                      Yorum


                      • #12
                        kitap oku geçer

                        Yorum


                        • #13
                          pek kitapla olcak bişey değil muhabbet kurmayı bilmek lazım.bunun içinde güzel bi ortama girmek lazım.Ama hiçkimse beni arasına almıyor..
                          Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

                          Yaşlı Çocuk.!

                          Yorum


                          • #14
                            sen yinede dişlerini düzelt özgüven diyince güvenecek bişeyler lazım insana

                            Yorum


                            • #15
                              Artık değişmeyi planlıyorum siyah noktalar için ilaç var evde dişlerimide yaptırmayı düşünüyorum sizle konuşmak iyi geldi biraz ..
                              Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

                              Yaşlı Çocuk.!

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X