Herkese merhaba arkadaşlar!
Bu forumu uzun süredir arada olmak kaydıyla takip ediyordum-Kendime benzer insanlar bulmak adına
-Ama şimdi üye olmak varmış.
Ben biraz kendimden bahsedeyim. Geçen yıl üniversiteden mezun oldum. Şu an tercümanlık yapıyorum. İş koşullarım süper olmasa da ilk etapta iyidir çok iyi bir eğitim altyapım olmasına rağmen. Neyse bunu geçtim, kendimi övmeyi sevmem. Diyeceğim insanın mutlu olması için kendini sevmesi lazım. Bende 5-6 yıldır süregelen bir obsesif-kompülsif bozukluk var. Bi ara ialç tedavisi gördüm çünkü artık hayat çekilmez olmuştu. Bir dönem çok iyiydim. Ama son zamanlarda tekrarlamaya başladı.
Kendimle ilgili her şeyden maddi ve manevi ben sorumluyumİstanbul'da yaşıyorum yalnız. Bu da etken ama ben zaten belli bir kariyer odaklı kendimi yönelttiğim için bu yolu seçtim. Sorunum ne mi? İnsanların söylediklerini sürekli kafama takıyorum. Özellikle dedikodudan nefret ederim. Benim yüzüme söylenmesi gereken şeylerin bana değil de ben yokken başkasına söylenmesini hazmedemiyorum.Bir de bunu yapan kişi yakınından birisiyse. Benim ilaç kullanmadan kendimi bir şeylere inandırmam lazım.
Geçen yıl 4.5 aylık bi süre ile yurtdışında kalmıştım. O kadar çok zorlukla karşılaştım ki bunlar beni çok güçlü kılmıştı o zamanlar. Kendime söz vermiştim zaten Türkiye'ye döndüğümde hiçbir şeyi kafama yakmıycam diye ve öyle de oldu. Ama şu an yine eskiye dönüyorum galiba.
Artık biraz umursamaz olmak istiyorum. 24 yaşındayım ben ama inanır mısınız saçımda bir ton beyaz var. Bunları gördükçe kendime çok kızıyorum !! Ama bunun engellemek için de bi şey yapmıyorum. Ötesine gidemiyorum. Lütfen benim için önerebileceğiniz bir şeyler var mı? Tecrübelerinizden bilgilenmek isterim.
Bu uzunca yazıyı okuma sabrı gösteren herkese teşekkürler.
İyi günler,
Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım,
M.:71:
Bu forumu uzun süredir arada olmak kaydıyla takip ediyordum-Kendime benzer insanlar bulmak adına
-Ama şimdi üye olmak varmış.Ben biraz kendimden bahsedeyim. Geçen yıl üniversiteden mezun oldum. Şu an tercümanlık yapıyorum. İş koşullarım süper olmasa da ilk etapta iyidir çok iyi bir eğitim altyapım olmasına rağmen. Neyse bunu geçtim, kendimi övmeyi sevmem. Diyeceğim insanın mutlu olması için kendini sevmesi lazım. Bende 5-6 yıldır süregelen bir obsesif-kompülsif bozukluk var. Bi ara ialç tedavisi gördüm çünkü artık hayat çekilmez olmuştu. Bir dönem çok iyiydim. Ama son zamanlarda tekrarlamaya başladı.
Kendimle ilgili her şeyden maddi ve manevi ben sorumluyumİstanbul'da yaşıyorum yalnız. Bu da etken ama ben zaten belli bir kariyer odaklı kendimi yönelttiğim için bu yolu seçtim. Sorunum ne mi? İnsanların söylediklerini sürekli kafama takıyorum. Özellikle dedikodudan nefret ederim. Benim yüzüme söylenmesi gereken şeylerin bana değil de ben yokken başkasına söylenmesini hazmedemiyorum.Bir de bunu yapan kişi yakınından birisiyse. Benim ilaç kullanmadan kendimi bir şeylere inandırmam lazım.
Geçen yıl 4.5 aylık bi süre ile yurtdışında kalmıştım. O kadar çok zorlukla karşılaştım ki bunlar beni çok güçlü kılmıştı o zamanlar. Kendime söz vermiştim zaten Türkiye'ye döndüğümde hiçbir şeyi kafama yakmıycam diye ve öyle de oldu. Ama şu an yine eskiye dönüyorum galiba.
Artık biraz umursamaz olmak istiyorum. 24 yaşındayım ben ama inanır mısınız saçımda bir ton beyaz var. Bunları gördükçe kendime çok kızıyorum !! Ama bunun engellemek için de bi şey yapmıyorum. Ötesine gidemiyorum. Lütfen benim için önerebileceğiniz bir şeyler var mı? Tecrübelerinizden bilgilenmek isterim.
Bu uzunca yazıyı okuma sabrı gösteren herkese teşekkürler.
İyi günler,
Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım,
M.:71:


Yorum