Duyuru

Collapse
No announcement yet.

7/24 Derealizasyon

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • 7/24 Derealizasyon

    Arkadaşlar 7/24 derealizasyon yaşıyorum ne yapmalıyım..
    Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

    Yaşlı Çocuk.!

  • #2
    adnankemal arkadasımızla konus bence
    onda da aynı durum var
    gecmiş olsun

    Yorum


    • #3
      doktora git dostum ben 7 ay yaşadım onu kesintisiz

      Yorum


      • #4
        Kardeşim dediğin gibi bilgisayarda vakit geçirince tavan yapıyo.benimkisi galiba panik atakdan kaynaklanıyo.tam olarak geçen seneki kurban bayramında başladı arkadaşlarla gezerken bir anda kendimi rüyada gibi hissettim.sanki arkadaşlarım gerçek değil ben burda değilim gibi düşüncelere kapıldım.O günden bugüne hiç geçmedi.mesela 40 dk önce arkadaşımı evine bıraktım ama acaba ben burdamıyım diye düşünmeye başladım.yardım edebilirsen sevinirim..
        Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

        Yaşlı Çocuk.!

        Yorum


        • #5
          Ah ah cok kötü bir rahatsızlık Allahım kimseye vermesin herkesi de iyileştirsin düzelmek istiyorum ama 17 yıl oldu napabiliriz ya bı tedavi yöntemi de çıkmadı hala :-( umutsuz br sekilde yasıyorum artık hic br yere giremiyorum arkadaslarımı da kaybettim insanlar günümüzde kimsenin derdini cekmiyor tek annem babam var Allah basımdan eksik etmesin tamamen duzelen varmı?Herkese gecmis olsun

          Yorum


          • #6
            Sizde genis alana girememe yokmu nasil olur ya ben oralara girince iyice kendimi kücük hissediyorum boğulacak gibi çıldıracak gibi oluyorum:-(

            Yorum


            • #7
              Dissosiyasyon nedir ?Psikiyatrist olabilirsin artık Adnan Kemal araştıra araştıra hepimizde psikiyatrist olduk zaten farkımız kalmadi Allah beterinden saklasın 17 yıl kolay degil ana insan alisiyor zamanla mecbur kalıyorsun kabulleniyorsun bazen kötü zamanlarım oluyor sonra yine biraz daha iyi oluyorum benim asıl sinir oldugum alisveris merkezlerine havalimanlarına otobüslere filan binememek onu yenebilsem normal hayatıma donerim ama yemekte zor yahu güçlü olmak gerekiyor inatçı olmak gerekiyor

              Yorum

              İşleniyor...
              X