Ne zaman baski altinda oldugunu HISSETSEM strese giriyorum.Ama stres yaptiktan sonra hayattan bi bikkinlik,insanlardan uzaklasma,kacma istegi,intihar etmeyi filan dusunmeye basliyorum.
Dun dershaneden ayrilmak istedigimi babama soyledim 3 rehberlikci 2 ogretmen 1 akraba benimle konusu.yapma etme filan filan.En son nasi bi stres yaptigimi hatirlamiyom ama yuzum garip bi sekle girdi.Sonra banyoya gidip ilk buldugum jiletle bilegimi kesmeye gittim.Kapiya takilip kafa ustu dustukten sonra kendime geldim.
Simdi dusunuyorum da o kisiler sadece benimle konustu.Stres yapilmasi gereken herhangi bise yok.Ama dun takilip dusmeseydim buyuk ihtimalle cenaze namazim kiliniyordu.
Acaba bende bi sorun mu var ya da sorunum ne?
Dun dershaneden ayrilmak istedigimi babama soyledim 3 rehberlikci 2 ogretmen 1 akraba benimle konusu.yapma etme filan filan.En son nasi bi stres yaptigimi hatirlamiyom ama yuzum garip bi sekle girdi.Sonra banyoya gidip ilk buldugum jiletle bilegimi kesmeye gittim.Kapiya takilip kafa ustu dustukten sonra kendime geldim.
Simdi dusunuyorum da o kisiler sadece benimle konustu.Stres yapilmasi gereken herhangi bise yok.Ama dun takilip dusmeseydim buyuk ihtimalle cenaze namazim kiliniyordu.
Acaba bende bi sorun mu var ya da sorunum ne?

Yorum