Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Stres

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Stres

    Ne zaman baski altinda oldugunu HISSETSEM strese giriyorum.Ama stres yaptiktan sonra hayattan bi bikkinlik,insanlardan uzaklasma,kacma istegi,intihar etmeyi filan dusunmeye basliyorum.
    Dun dershaneden ayrilmak istedigimi babama soyledim 3 rehberlikci 2 ogretmen 1 akraba benimle konusu.yapma etme filan filan.En son nasi bi stres yaptigimi hatirlamiyom ama yuzum garip bi sekle girdi.Sonra banyoya gidip ilk buldugum jiletle bilegimi kesmeye gittim.Kapiya takilip kafa ustu dustukten sonra kendime geldim.
    Simdi dusunuyorum da o kisiler sadece benimle konustu.Stres yapilmasi gereken herhangi bise yok.Ama dun takilip dusmeseydim buyuk ihtimalle cenaze namazim kiliniyordu.
    Acaba bende bi sorun mu var ya da sorunum ne?

  • #2
    derhanye gitmeme nedenin sf yad adepresyon olabilir bence.. uzmana gittinm...
    3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

    When you lose small mind, you free your life..

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: alilisan32 View Post
      Ne zaman baski altinda oldugunu HISSETSEM strese giriyorum.Ama stres yaptiktan sonra hayattan bi bikkinlik,insanlardan uzaklasma,kacma istegi,intihar etmeyi filan dusunmeye basliyorum.
      Dun dershaneden ayrilmak istedigimi babama soyledim 3 rehberlikci 2 ogretmen 1 akraba benimle konusu.yapma etme filan filan.En son nasi bi stres yaptigimi hatirlamiyom ama yuzum garip bi sekle girdi.Sonra banyoya gidip ilk buldugum jiletle bilegimi kesmeye gittim.Kapiya takilip kafa ustu dustukten sonra kendime geldim.
      Simdi dusunuyorum da o kisiler sadece benimle konustu.Stres yapilmasi gereken herhangi bise yok.Ama dun takilip dusmeseydim buyuk ihtimalle cenaze namazim kiliniyordu.
      Acaba bende bi sorun mu var ya da sorunum ne?
      psikolojik destek almalısın dra gittin mi?
      Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

      Yorum


      • #4
        aynı problem bende de vardı , üniversite için 2 sene ara verdim. daha sonradan dersaneye yazılmak istediğimi söyledim aileme ve artık kararlıydım kendimi eğitime adayıp okumak için.. İnsanlarla aram aslında çok iyidir ama yabancı hiç tanımadığım ortama girdiğim zaman , merhaba diyecek cesareti bile bulamıyorum sürekli baskı altında hissediyorum sanki kendimi.. .. bunun nedenini hiç bilmiyorum, aslında iş hayatımda böyle problemler hiç olmaz , sürekli konuşkan ve eğlenceliyimdir de konuşmayı severim.. ama dersaneye gittiğim o zamanlarda hep tek oturur kimseyle konuşmazdım.. şimdi üniversite de tek arkadaşım var , sanki beni sürekli izliyorlarmış gibi geliyor , rahatsız oluyorum , strese giriyorum kendimi yiyip bitiriyorum bu yüzden iletişim kuramıyorum.. ama dersler bittiğinde o kapıdan çıktığımda kendime geliyorum.. lütfen yardımcı olun ? bunun sebebi nedir ??

        Yorum

        İşleniyor...
        X