Merhaba benim adım mehmet.Yaş 25 oldu tam çalışmaya başlayıp bişeyler yapmam lazımken,benim canım ne çalışmak istiyor,ne uyumak ne sabah uyanmak ne dışarı çıkmak ne yemek yemek bazen telefonu kapıyı açmaya bile üşeniyorum.
Çalışmak bana ölüm geliyor.Halim sıhatımda yerinde boyum uzun çakı gibiyimde ne bileyim. 2006 2009 yılları arasında sabah 8 den gece 1 e kadar restorantda çalışıyordum dahada banamısın demiyordum.Şimdi günde 1 öğün yemek zorla yiyorum oda yarısında sıkılıp sigara yakıyorum.Gerisi anca sigara koyun gibi yat filim izle ne bilim zaman geçsin diye videolara bak saçma sapan böyle şeyler.Karşı cinsle ilişki tam sıfıra indi..
Şu an giydiğim ayakkabım 2 senelik kotum ve tişörtlerim 2 senenin üstünde.1 kot 1 tişört 1 ayakkabım kaldı paramda var,ama gidipde üstüme başıma birşeyler almak hiç içimden gelmiyor.Anca biri gidip alacak yada hediye gelecek.Tek başıma alışveriş yapmak zaten kabus.Git ordan seç insanlar benimi izliyor birşey giyersin birileri güler sanki bende birşey görmüşlerde gülüyorlar gibi kendime güvenim sıfıra indi.
Kafamdan birbir düşünce hayal geçiyor.Bir kaç ay önce aldığım video kamerayı çalışıyormu diye test ederken fısırtıları farkettim hatta üç harflilerin sesini kaydettiğimi sanıp bayada korkmuştum.Arkadaşlarla araba yolcuğu yaparken yakın arkadaşımın beni çekip ne fısıldıyorsun bir sorunun varsa anlat belki yardımcı oluruz demesinden sonra olay ortaya çıktı.Kafamdan geçen düşünceleri fısıldıyarak konuşuyormuşum ama hiç farkında değilim.Son zamanlarda şu anki halimide iyice kafaya takar oldum tam dibe indim.
Yani şu an resmen mezara gir ölene kadar orda kal biz yemeğini sigaranı verecez deseler okey demeyi düşünecek kadar oldum.Nedir bu önceden böyle değildim varmı böyle şeyler yaşayan birileri.
Çalışmak bana ölüm geliyor.Halim sıhatımda yerinde boyum uzun çakı gibiyimde ne bileyim. 2006 2009 yılları arasında sabah 8 den gece 1 e kadar restorantda çalışıyordum dahada banamısın demiyordum.Şimdi günde 1 öğün yemek zorla yiyorum oda yarısında sıkılıp sigara yakıyorum.Gerisi anca sigara koyun gibi yat filim izle ne bilim zaman geçsin diye videolara bak saçma sapan böyle şeyler.Karşı cinsle ilişki tam sıfıra indi..
Şu an giydiğim ayakkabım 2 senelik kotum ve tişörtlerim 2 senenin üstünde.1 kot 1 tişört 1 ayakkabım kaldı paramda var,ama gidipde üstüme başıma birşeyler almak hiç içimden gelmiyor.Anca biri gidip alacak yada hediye gelecek.Tek başıma alışveriş yapmak zaten kabus.Git ordan seç insanlar benimi izliyor birşey giyersin birileri güler sanki bende birşey görmüşlerde gülüyorlar gibi kendime güvenim sıfıra indi.
Kafamdan birbir düşünce hayal geçiyor.Bir kaç ay önce aldığım video kamerayı çalışıyormu diye test ederken fısırtıları farkettim hatta üç harflilerin sesini kaydettiğimi sanıp bayada korkmuştum.Arkadaşlarla araba yolcuğu yaparken yakın arkadaşımın beni çekip ne fısıldıyorsun bir sorunun varsa anlat belki yardımcı oluruz demesinden sonra olay ortaya çıktı.Kafamdan geçen düşünceleri fısıldıyarak konuşuyormuşum ama hiç farkında değilim.Son zamanlarda şu anki halimide iyice kafaya takar oldum tam dibe indim.
Yani şu an resmen mezara gir ölene kadar orda kal biz yemeğini sigaranı verecez deseler okey demeyi düşünecek kadar oldum.Nedir bu önceden böyle değildim varmı böyle şeyler yaşayan birileri.


Yorum