Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ögrenemedim yaşamayı sanırım.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ögrenemedim yaşamayı sanırım.

    sf,depresyon,kaygı,endişe,üşengeçlik nefes darlıgı biraz bel egriligi,biraz bel agrıları bunların hepsi bende var,allaha isyan etmiyorum.kendime ediyorum bunlarla yaşamayı ögenemedim.hep sorunlarıma bu yazdıklarımı bahane ettim.insanlarlada anlasamadım,yine bunları bahane ettim,hayat boyu ya acındım,ya dalga geçildim,yada insanlarla adam gibi dialogum olmadı,yani arkadasım olmadı,hayallerim hep oldu ama onlara ulaşmak için cabalamadım belkide,ve elimde olanlada yetinmesini bilmiyorum işim var daha iyisini arıyorum,bi taraftandA piliçe giderken evdeki bulgurdan olmaktan korkuyorum yani yine kaybetmekten,ne yapacamıda bilemiyorum,mantılklı olanımı,kendi istedimimi,hangisi bana mantıklı geliyor onuda bilmiyorum,cok canım sıkılıo cok.kendime hiç vakit ayıramıyorum.
İşleniyor...
X