8.sınıfta okuyorum.en büyük hayalim pertevniyal ya da şehremeniyi kazanmak.bunun için de 480'i garantilemem gerekiyor.hayatımda hiç o puanı alamadığım için haliyle çok fazla düzenli çalışmam gerekiyor.işte sorunum da burada başlıyor.derslerde çok zorlanıyorum.dirençsiz biri olduğum için hemen pes ediyorum,kendimi yemeğe veriyorum ve günüm zehir oluyor.sık sık oluyor bu durum.bir şeyi ne kadar istesem de karşıma çıkan zorluklara karşı dik duramıyorum,pes ediyorum.bana bir akıl verin arkadaşlar.eğer bu durumumu devam ettirmeye devam edersem 420yle alan anadolu liselerini bile kazanamayacağım.
