Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Neden böyle sorunum ne ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Neden böyle sorunum ne ?

    Merhaba değerli dostlar

    Benim sorunum kızlar 22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı anca mesajlaşıyoruz ama devamını getiremiyorum herşey çok iyi iş buluşmaya gelince olmuyor çekiniyorum ya tip olarak iyi olduğumu söylüyor etrafımdakiler kızlarda iltifat ediyor ama çekingenim ne yapıcağımı bilmiyorum nasıl bir yöntem bulacağım lütfen bilgilerinizi benimle paylaşırmısınız ? :RpS_confused:

    Teşekkür ederim

  • #2
    Anladığım kadarıyla sadece kızlara karşı çekingensin. Erkek arkadaşlarınla daha sık görüş onlar senin ortama katılmana yardımcı olurlar bu da kızlara karşı çekingenliğini azaltır.
    Her şey güzel olacak...

    Yorum

    İşleniyor...
    X