Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ask acisi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ask acisi

    Icimi dökmeye ihtiyacim var sadece o yuzden bu yaziyi yazma ihtiyaci gördum.

    Ask acisi cekiyorum. Onsuz yapamiyorum bunu gun gittikce daha iyi anliyorum. Bu kadar sevdimi bilmiyordum onu. Onunda beni sevdigine neredeyse eminim artik. Suc bendeki en son gördugumde ona bunu göstermekten cekindim Bakamadim hic. Ne cooo..k isterdim bana acilmasini. Acilamadigini anliyabiliyorum cunku nedenleri var hakk veriyorum. Bu isin sonu ne olacak cok merak ediyorum

  • #2
    sen neden fırsat vermiyorsun sana açılmasına ? yaş kaç bu arada..

    Yorum


    • #3
      Yas 19. Birincisi bilincli olarak yapmiyorum bunu duygularimi hissettiremiyorum ona Onu görunce cok sakin davraniyorum sanki ortada bisey yokmus gibi herhangi biri gibi. Ama göz önunden kayboldugu zaman kalbim öyle bir carpiyorki elim ayagim birbirine dolaniyor anliyacagin bilincsiz davraniyorum. Halbuki o beni görunce nasil baktini hep göruyorum. Ikinci sorun ise ki bu buyuk sorun kardesimle sorunu var. Bildiginiz dusman boyutunda..

      Yorum


      • #4
        ne diyeyim olayların içinde oldugun için durumu sen anlayabilirsin en iyi..ama tavsiyem sana bu yaşlarda özellikle böyle duygular çok yogun yaşanıyor...dikkatli olmanda yarar var,ileride üzülmek istemiyorsan bir şekilde kendini böyle durumlardan uzak tutman gerekiyor..sana tek tavsiyem budur...seni anlıyorum bu arada çünkü seninkine benzer nedenden buradayım..

        Yorum


        • #5
          Öncelikle Allah yardımcınız olsun diyeyim, aşk acısı zorlayıcıdır.

          Yanlış anlamayın sakın küçümsemek amacıyla sormuyorum, hoş aşkın da tanımını yapamam ama hissettiklerinizin gerçekten aşk olduğuna emin misiniz? Zira sizin yaşlarınızda bazı duygular oldukça yoğun yaşanabiliyor ve bazı duygular birbirine karıştırılabiliyor. Hissettiğinizin aşk olup olmadığına emin olmak adına size bir süre o insandan uzak kalmanızı tavsiye ederim. Eğer bir süre uzak kaldıktan sonra hislerinizde bir değişiklik yoksa o zaman daha da emin olabilirsiniz aşk olduğuna. Bir diğer mesele de abinizin o kişiyle arasının bozuk olmasını sizi o insana daha çok çeken bir etken olup olmadığı. Zira yasak olan şey her zaman daha caziptir. Bu meseleleri iyice düşünüp bir karara varmanız daha iyi olur sanırım selametiniz açısından.

          Bahsettiğim noktaları ele aldıktan sonra hisleriniz hala aynıysa o insanla abinizin arasını yapmaya çalışmanız iyi olabilir her şeyden önce. Belki o kişi sizin farkınızdadır ama abinizden ötürü yüz vermiyordur. Abinize sözü geçen birinden bu konuda aracı olmasını isteyip orta yolu bulmasını rica edebilirsiniz.

          İnşallah her şey gönlünüzce olur.
          "Kimi benden çok seversen onu senden alırım. Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım."

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Palyaco View Post
            ne diyeyim olayların içinde oldugun için durumu sen anlayabilirsin en iyi..ama tavsiyem sana bu yaşlarda özellikle böyle duygular çok yogun yaşanıyor...dikkatli olmanda yarar var,ileride üzülmek istemiyorsan bir şekilde kendini böyle durumlardan uzak tutman gerekiyor..sana tek tavsiyem budur...seni anlıyorum bu arada çünkü seninkine benzer nedenden buradayım..
            bu yorumun icin tesekkurler. Kendimi böyle durumlardan uzak tutarim aslinda. Simdiye kadar hic erkek arkadasim olmadi olmasinida istemedim. Aslinda halada istemiyorum ben sadece evlenecegim insanla olmak istiyorum. Hayatimda ama ilk kez bu duygulari yasiyorum daha önce kimse icin böyle olmadim. Onu görmedim halde cok kiskaniyorum(Garip biliyorum) kötu bisey duyunca dayanamiyorum kötu dusunceleri kafamdan silip atiyorum yapmaz diyorum kendi kendimi avutuyorum kafamda onun hakkinda surekli bi sekilde hayal ediyorum. Iyi mi yapiyorum tabikide hayir. Ileride onu gercekten tanidigim zaman(belki olurya) hayal kirikligina ugrarim diye cok korkuyorum.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: psychic View Post
              Öncelikle Allah yardımcınız olsun diyeyim, aşk acısı zorlayıcıdır.

              Yanlış anlamayın sakın küçümsemek amacıyla sormuyorum, hoş aşkın da tanımını yapamam ama hissettiklerinizin gerçekten aşk olduğuna emin misiniz? Zira sizin yaşlarınızda bazı duygular oldukça yoğun yaşanabiliyor ve bazı duygular birbirine karıştırılabiliyor. Hissettiğinizin aşk olup olmadığına emin olmak adına size bir süre o insandan uzak kalmanızı tavsiye ederim. Eğer bir süre uzak kaldıktan sonra hislerinizde bir değişiklik yoksa o zaman daha da emin olabilirsiniz aşk olduğuna. Bir diğer mesele de abinizin o kişiyle arasının bozuk olmasını sizi o insana daha çok çeken bir etken olup olmadığı. Zira yasak olan şey her zaman daha caziptir. Bu meseleleri iyice düşünüp bir karara varmanız daha iyi olur sanırım selametiniz açısından.

              Bahsettiğim noktaları ele aldıktan sonra hisleriniz hala aynıysa o insanla abinizin arasını yapmaya çalışmanız iyi olabilir her şeyden önce. Belki o kişi sizin farkınızdadır ama abinizden ötürü yüz vermiyordur. Abinize sözü geçen birinden bu konuda aracı olmasını isteyip orta yolu bulmasını rica edebilirsiniz.

              İnşallah her şey gönlünüzce olur.
              Sagol canim gercekten buna ihtiyacim var allah hepimiin yardimcisi olsun insallah!
              Söyle söyleyim aslinda emin degildim. Sizinde dediginiz gibi belki gercekten sevmiyorum onu dusuncesi vardi simdiye kadar hep aklimda. Hoslanti sadece diye dusunuyordum adlandiriyordum. Bir kac ay ki bu uc dört ay oluyordu görmuyordum onu. Yavas yavas aklimdan cikiyordu sanki ama hala vardi aklimda tabi. Tam cikmadi yani. Ama onsuz yasamaya alistim gibi biseydi. Ama bir ay önce tekrar görunce onu kendimi kandirdimi anladim cunku ben onu gercekten seviyormusum. Hic cikmiyor aklimdan. Surekli nette videosuna bakarken buluyorum kendimi.

              Abimle olayda öyle bir etki oldugunu zannetmiyorum acikcasi. Bu arada yorumunuz icin cook cook tesekkur ederim. Oturup bir cevap yazmissiniz ki sizin bu yazdiklarinizi okuyup uzun uzun dusundum vaktinizi ayirmissiniziz tekrar cok tesekkur ederim Cok sagolun

              Yorum


              • #8
                Aşk acısı denen o lanet duyguyu iyi bilriim...

                Tek ilacı zamandır... Klasik bir cevap oldu ama bundan başka kurtulma yolu yoktur dostum...

                Yorum


                • #9
                  Him Him kısa bir cevap yazsam gönlüm razı olmaz.uzun bir yazı yazmaya kalkışsam telefonumun şarji yetmeyecek.
                  "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                  Yorum


                  • #10
                    sen ona açıl o zaman
                    ilk hamleyi erkeklerden beklemenin mantığı ne?

                    let me go

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Seyma123456789 View Post
                      Sagol canim gercekten buna ihtiyacim var allah hepimiin yardimcisi olsun insallah!
                      Söyle söyleyim aslinda emin degildim. Sizinde dediginiz gibi belki gercekten sevmiyorum onu dusuncesi vardi simdiye kadar hep aklimda. Hoslanti sadece diye dusunuyordum adlandiriyordum. Bir kac ay ki bu uc dört ay oluyordu görmuyordum onu. Yavas yavas aklimdan cikiyordu sanki ama hala vardi aklimda tabi. Tam cikmadi yani. Ama onsuz yasamaya alistim gibi biseydi. Ama bir ay önce tekrar görunce onu kendimi kandirdimi anladim cunku ben onu gercekten seviyormusum. Hic cikmiyor aklimdan. Surekli nette videosuna bakarken buluyorum kendimi.

                      Abimle olayda öyle bir etki oldugunu zannetmiyorum acikcasi. Bu arada yorumunuz icin cook cook tesekkur ederim. Oturup bir cevap yazmissiniz ki sizin bu yazdiklarinizi okuyup uzun uzun dusundum vaktinizi ayirmissiniziz tekrar cok tesekkur ederim Cok sagolun

                      Hislerinizden eminseniz, hissettiğiniz aşksa ne mutlu o zaman size. Bu durumda ilk yapmanız gereken şey abinizle o insanın arasını düzeltmeye çalışmaktır. Dediğim gibi ikisine de sözü geçen birinden rica edebilirsiniz.

                      Rica ederim, ne demek, yardımım dokunduysa ne mutlu bana. Her şeyin gönlünüzce olması dileğimle.
                      "Kimi benden çok seversen onu senden alırım. Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım."

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: kamiloglu View Post
                        sen ona açıl o zaman
                        ilk hamleyi erkeklerden beklemenin mantığı ne?
                        Hemen cevaplayim. Sevdigim kisi uzaktan akrabam olur. Arkadaslari benim kuzenlerimle arkadaslik ediyor. KIMSENIN benim duygularimdan haberi yok onun da onlara söyledigini zannetmiyorum benim hakkimda dusuncelerini. Hem olurda onun duygulari yoksa bana karsi cok kötu olur, duyulur bu vs. vs.. gibi seyler yuzunden maalesef acilamiyorum.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: Buğra View Post
                          Aşk acısı denen o lanet duyguyu iyi bilriim...

                          Tek ilacı zamandır... Klasik bir cevap oldu ama bundan başka kurtulma yolu yoktur dostum...
                          Haklisin kardesim sende haklisin. Buda bari bi klasik cevap olsun beklemek gun gectikce dahada zor oluyor..

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Post
                            Him Him kısa bir cevap yazsam gönlüm razı olmaz.uzun bir yazı yazmaya kalkışsam telefonumun şarji yetmeyecek.
                            Olsun kardesim canin sagolsun dusunmen yeterli inan bana Zaten buraya yazmamin sebebi bir nebze rahatlamak icin. Icimi dökmekti

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: psychic View Post
                              Hislerinizden eminseniz, hissettiğiniz aşksa ne mutlu o zaman size. Bu durumda ilk yapmanız gereken şey abinizle o insanın arasını düzeltmeye çalışmaktır. Dediğim gibi ikisine de sözü geçen birinden rica edebilirsiniz.

                              Rica ederim, ne demek, yardımım dokunduysa ne mutlu bana. Her şeyin gönlünüzce olması dileğimle.
                              Cok denedim inanin konusmaya calistim abim ile. Ama ne demisler huylu huyundan va gecer mi? Inatci gözu kara biri abim onun karakteri ile benim karakterim cok zit . Adini duydugu anda gözlerinde öfkeyi göruyorum sanki. Ben herseyi zamana birakiyorum Allah buyuk dua ediyorum yapacak baska biseyim yok acikcasi. Universiteyi bitireyim zaten benim icin suan en önemlisi oo. Belki uc dört sene sonra hersey kendi kendiligine corap sökugu gibi cözulur hallolur tek dilegiim bu. Hem ozamana kadar duygularimdan dahada emin olmus olurum. Böyle böyle sabrediyorum

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X