iyi akşamlar herkese
öncelikle kendim hakkımda şunu söyliyim bana yaklaşık 5 sene önce okb tanısı konulmuştu şu an o şikayetlerim yok normal bi şekilde hayatıma devam ediyorum , okulum olduğu için doktor ilaçlarını şu an bırakmayalım üni bitince bırakalım dedi faverin 100 mg kullanıorum her gün 1 tane alıorum benim sorunuma geçicek olursak şimdi benim okuldan konuştuğum bi erkek arkadaşım var daha ilişki boyutunda değiliz arkadaş olarak birbirimizi belli bir süre tanımaya karar verdik.Ben de şöyle bişey oluştu ve çok kafamı kurcalıo.Şimdi bu kişi yakınımda ve görüşüoruz böyle olunca mesela ders çalışırken dersi dinlerken kitap okurken yani belli bir konsantre gerektiren şeylerde ister istemez aklıma gelio böyle sanki beynimin bi yerinde duruo o kişinin adı ve ben sinir oluorum korkuorum derslerim etkilenir diye ve bunu çözmek istiyorum çünkü ilerde evlilik olucak baska şeyler olucak ben yakından bi ilişki hiç mi yürütemicem hep böyle mi olucak diye korkuorum ister istemez o böyle beynimin bi yerinde duruo belki size saçma gelebilir bilmiyorum ama beni bu konuda aydınlatırsanız çok mutlu olurum acaba ben de okb olduu için mi böyle yoksa normal insanlarda da bu şekilde oluo mudur ilişkiyi yürütürken.Şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için.
öncelikle kendim hakkımda şunu söyliyim bana yaklaşık 5 sene önce okb tanısı konulmuştu şu an o şikayetlerim yok normal bi şekilde hayatıma devam ediyorum , okulum olduğu için doktor ilaçlarını şu an bırakmayalım üni bitince bırakalım dedi faverin 100 mg kullanıorum her gün 1 tane alıorum benim sorunuma geçicek olursak şimdi benim okuldan konuştuğum bi erkek arkadaşım var daha ilişki boyutunda değiliz arkadaş olarak birbirimizi belli bir süre tanımaya karar verdik.Ben de şöyle bişey oluştu ve çok kafamı kurcalıo.Şimdi bu kişi yakınımda ve görüşüoruz böyle olunca mesela ders çalışırken dersi dinlerken kitap okurken yani belli bir konsantre gerektiren şeylerde ister istemez aklıma gelio böyle sanki beynimin bi yerinde duruo o kişinin adı ve ben sinir oluorum korkuorum derslerim etkilenir diye ve bunu çözmek istiyorum çünkü ilerde evlilik olucak baska şeyler olucak ben yakından bi ilişki hiç mi yürütemicem hep böyle mi olucak diye korkuorum ister istemez o böyle beynimin bi yerinde duruo belki size saçma gelebilir bilmiyorum ama beni bu konuda aydınlatırsanız çok mutlu olurum acaba ben de okb olduu için mi böyle yoksa normal insanlarda da bu şekilde oluo mudur ilişkiyi yürütürken.Şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için.

Yorum