Duyuru

Collapse
No announcement yet.

......

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ......

    iyi akşamlar herkeseöncelikle kendim hakkımda şunu söyliyim bana yaklaşık 5 sene önce okb tanısı konulmuştu şu an o şikayetlerim yok normal bi şekilde hayatıma devam ediyorum , okulum olduğu için doktor ilaçlarını şu an bırakmayalım üni bitince bırakalım dedi faverin 100 mg kullanıorum her gün 1 tane alıorum benim sorunuma geçicek olursak şimdi benim okuldan konuştuğum bi erkek arkadaşım var daha ilişki boyutunda değiliz arkadaş olarak birbirimizi belli bir süre tanımaya karar verdik.Ben de şöyle bişey oluştu ve çok kafamı kurcalıo.Şimdi bu kişi yakınımda ve görüşüoruz böyle olunca mesela ders çalışırken dersi dinlerken kitap okurken yani belli bir konsantre gerektiren şeylerde ister istemez aklıma gelio böyle sanki beynimin bi yerinde duruo o kişinin adı ve ben sinir oluorum korkuorum derslerim etkilenir diye ve bunu çözmek istiyorum çünkü ilerde evlilik olucak baska şeyler olucak ben yakından bi ilişki hiç mi yürütemicem hep böyle mi olucak diye korkuorum ister istemez o böyle beynimin bi yerinde duruo belki size saçma gelebilir bilmiyorum ama beni bu konuda aydınlatırsanız çok mutlu olurum acaba ben de okb olduu için mi böyle yoksa normal insanlarda da bu şekilde oluo mudur ilişkiyi yürütürken.Şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için.

  • #2
    arkadaslar fikirlerinize gerçekten ihtiyacım var

    Yorum


    • #3
      bu bir sorun değil,her insan yaşar bence gayet normal aklına gelmesi.

      Yorum


      • #4
        tsk ederim ama belli bir konuya odaklanmam gerekirken onun sürekli aklımda öyle durması normal değil bence o zaman işimi düzgün yapamam ki.Ben istemiyorum bunu ama böyle aklımda oluo istemsiz olarak

        Yorum


        • #5
          o kişi senin için fazla önemli olmalı ki böyle bir durum var.

          Yorum


          • #6
            yaklaşık 1 aydır tanışıyoruz daha yeni, bu başka bişey benle alakalı, aynı şehirde olunca böyle oluo ben de hani sürekli zaman geçiriosun onu görüosun.

            Yorum


            • #7
              bence biraz akışına bırak öyle aklına gelince illa gitsin diye ugraşma zamanla düzelecegini düşünüyorum.

              Yorum


              • #8
                inş palyaço çünkü derslerimin etkilenmesinden korkuorum.İlk hastalığımı da ben böyle farketmiştim ilk erkek arkadasımda da böyle olmuştu.Bunu aşmam gerekio belki de bu konuya fazla kafa yormazsam olabilir böyle yaptıkça iicene mıhlanıcak beynime.

                Yorum


                • #9
                  yok hayır değil malesef keşke öyle bişey olsa bu baska bişey ben anlatamadım sanırsam

                  Yorum


                  • #10
                    benim 3 ilişkim oldu 2.si uzaktandı onda böyle olmuodu yakında olunca oluo hayatımı kaplıolar bu bir sorun işte aşık olmakla alakası yok eminim buna

                    Yorum


                    • #11
                      aşıksın bencede
                      ayrıca bütün gün beraber geçirsen, tabiiki günü yorumlarsın kafandan

                      normal arkadaşlarla pikniğe gitsen akşam pikniği düşünürsün
                      sen aşıksın, ister kabul et ister kabul etme

                      Yorum


                      • #12
                        bence de aşıksın

                        Yorum


                        • #13
                          aşık değilim ya zorla aşık etceksiniz) biliorum değilim,evet hemen bağlanma problemim var malesef takıntılıyım

                          Yorum


                          • #14
                            bişeye konsantre olmaya çalışırken beni engellio sorun bu istemsiz gelio öyle ben bi yandan dersime çalışıorum o da orda öyle beynimde duruo onunla geçirdiğim zamanlar aklıma gelmio işte sadece onun varlığı duruo beynimde sonra diyorum yokyok olmaz dersine konsantre olmalısın fazla takılma buna takıldıkça o da sana takılcak bu düşünce yani ,böyle bişey ya değişik işte sizlere de oluyo mu

                            Yorum


                            • #15
                              anladım sizi tesekkürlerpeki nasıl kurtulabilirim??? böyle herşey mükemmel olsun istiorum başarılı oluım istiyorum bunu herhangi bişey etkileyemesin istiyorum ondan sanırım türetiyorum bunları kafamda

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X