Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Neden hep böyle oluyor?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Neden hep böyle oluyor?

    ......................
    Last edited by hbkoge; 16-09-2013, 04:13 AM.

  • #2
    Yaş kaç yeğenim?

    Yorum


    • #3
      Aklıma marla singer in kristal ayakkabı repliği geldi.

      Yorum


      • #4
        Al bir replikte benden.. Madem birlikte olmamiz imkansızdı tanri tanişmamamıza neden izin verdi … Melekler Şehri..

        Yorum


        • #5
          yaş 19 arkadaşlar evet çok seviyordum o kızı ama inanın zaman herşeyi unutturuyo insana ben artık önüme bakmak istiyorum sevdiğim biriyle uzun bi ilişki yaşamak istiyorum ama nedense olmuyo bi türlü.

          Yorum


          • #6
            aynen ben de hic uzun sureli iliski kuramiyorum zaten kimseye guvenim yok boylesi daha mi iyi yoksa kotu mu yani aslinda bir kisiye cok zaman ayirmak icimden gelmiyor pek

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: haywire
              E söyle biz de öğrenelim.
              "*** çağımızın krıstal ayakkabısı. Birgün bir gençle tanısıyorsun bütün gün dans ediyorsun sonra fırlatıp atıyorsun." gibi birşeydi.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: haywire
                Gibi? EyvAllah.
                Çok derin bir söz aslında. Toplumun ilişki anlayışının değişimi gösteriyor. Çoğu kişinin uzun süre birlikte olamıyorum demesi eski kültürün hikayeleriyle büyümesinden kaynaklanıyor.

                Çağın değiştiğini görmek lazım.

                Yorum


                • #9
                  eski kulturun hikayeleriyle buyuyen biri de ayni o hikayelerdeki gibi iliski kurar onunla ne ilgisi var sonucta evlenenler cok daha fazla

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: haywire
                    Sözünü ettiğin bu cümleye google farklı anlam veriyor. Korunmak için kullanılır, bilirsin.. Google'da arat "Çağımızın kristal ayakkabısı"
                    Bahsettiğim anlam çıkıyor.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: * Trip View Post
                      eski kulturun hikayeleriyle buyuyen biri de ayni o hikayelerdeki gibi iliski kurar onunla ne ilgisi var sonucta evlenenler cok daha fazla
                      Boşananlarda fazla. Bunun tartışmasını yapmak olanaksız. Sanş meselesi. Ben ilişkileri kısa sürüp bunun nedenini merak eden insanlar için yazdım.

                      Dünyada yaklaşık 7 milyar insan ve milyonlarca kültür var. İki kişinin birbirini sonsuza kadar ölesiye sevmesi mümkün.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: haywire
                        Öyle olsun bakalım.
                        Sen ne anladın?

                        Yorum


                        • #13
                          cok sacma bence dunyada o kadar insan varken kendini sadece bir kisiye adamak mantiksiz

                          Yorum


                          • #14
                            beyler ben konuyu bana yardım edin diye açtım siz sohbet ediyosunuz yaa :S

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X