goz pinarlarimda sorun yok ama aglayamiyorum.en fazla goze bise kacinca sulandigi kadar bise doluyo gozlerim sonrasi yok.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Aglayamiyorum
Collapse
X
-
Birçok filozof, bilim insanı ve şair, gözyaşının bir "katarsis", yani temizlik etkisi olduğu fikrinde birleşiyorlardı. Fransız filozof René Descartes, ağlayabilen insanın sevme ve merhamet etme becerisine sahip olduğunu düşünüyordu. Ağlayamayan insanın içi sürekli artan bir nefret ve korkuyla doluyordu. Romalı şair Ovidius, 2000 yıl önce: "Ağlamak, öfkeyi siler", demişti. badee seni şimdi daha iyi anladım (:
Yorum

Yorum