Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Olum korkusu!!!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Olum korkusu!!!

    Arkdaslr bn olum korkusu yasiyorum ama bu panik atak gibi degil panik olmuyorm ama surekli olumu dusunuyorm nasil olcemi bigun bu hayatin olmicani erafimdaki insanlarin olceni bunlari dusunerek cok skliriom icim daralio.. Bunu yasamis ve atlatmis insanlar varmi???

  • #2
    Cok tesekkurler yorumlariniz icin... Evet haklisnz ama dusunmekten kendimi engelliyemiyorm piskologa gidiyorm ilacta kullanmya basladm bn sadece bnlari dusunmek istemiyorm yada aklima geldinde gulup gecmek istiyorm sanirsam takinti haline geldi bunu dusunmek bende

    Yorum


    • #3
      Anksiyete gibi ya kucukken bazi tramvalar yasadm onlarinda etkisi varmis ama duzenli gtmem gerekiyomus

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Nazaristo View Post
        Arkdaslr bn olum korkusu yasiyorum ama bu panik atak gibi degil panik olmuyorm ama surekli olumu dusunuyorm nasil olcemi bigun bu hayatin olmicani erafimdaki insanlarin olceni bunlari dusunerek cok skliriom icim daralio.. Bunu yasamis ve atlatmis insanlar varmi???
        Bunu yasamayan insan yoktur. Ancak kabullenirsen gozunde buyumuyor, herkes ve hersey (yasayan) birgun olecek, bunu kafanda canlandirinca, duygusal olarak kotu olabilirsin, anormal bir durum degil. Olum korkusu normal cunku insan yasamaya programlanmis, ha sevdiklerimizin olecegini kabullenmek zor is ama yapacak birsey yok, bu isler boyle.
        so you're saying there's a chance ?

        Yorum

        İşleniyor...
        X