Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Delirecem.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Delirecem.

    suskunlugum saflım yüzünden sürekli hakaret yiyorum,beynimle alakalı veya kendimi acık savunmaya kalksam hemen üste cıkıyorlar.beynime fln hakaret yiyorum,korkaksın beynini geliştirmemişsin fln gibi.
    bide akşama kadar onların özel meselelerini çekiyorum.
    iş arkadasım olacak şahsiyet habire kocasıyla konusur telefonda küfürleşir.boşanma aşamasındaymış,bana anlatır derdini.hem der onla konusunca sinirlerim gerilio hemde kendi arıo kocasını ondan sonra küfürleş dur,agza alınmayacak küfürler telefonda cıglık atar bagrır,Artık iş yerimdeki cıglıklar küfürler rüyama kadar girmeye basladı yemin ederim ya.
    ben bu şahsın özel meselelerini cekmek zorundamıyım.gerci gebersin umrumda diyil.banada olur olmaz hakaretler edio,yok neymiş parçalarmış dövermiş beni.sırf maaşı ssk sı için cekiyorum bu işi ya.
    cıkmak istiyorum baska iş bulmak istiyorum cıkamıyorum işsiz kalacam diye.

  • #2
    sert karsilik ver. mesela sana hakaret mi etti al cayi elbisesine dok ya da suyu kafasina bosalt ya da ayakkabisini pencereden disari at. hodri meydan.

    Yorum


    • #3
      onu yapacak özgüven bende olsa burda olmazdım ayrıca kücük bi tartısma esnasında bile hemen üste cıkıo laf sokup bende bişi diyemiom tıkanıp kalıom

      Yorum


      • #4
        daha öncede yazmıştım
        türk toplumu
        efendiliği ,kibarlığı korkaklık eziklik olarak görüyorrr

        aslında sizizn bilinç altınızda bi bayana küfür edilmemsi var
        ve aileneniz sizi bu şekülde yetiştirmemeiş

        bende sizin gibi çok mulayim yetiştirildim

        kavga ortamında , hiç birşey yapmıyorum
        cvb veremiyorum
        çünkü pratiğim yokkk

        o bayanla sen uğraşamazsın

        o bayan çocukluğundan bu yana , bu şekildedir
        ve şimdi kacasıylaaa

        size tavsiyem iş haricinde sohbet etmeyin
        dertleri dinlediğinizde ben sizi suçlarımmm

        bayan şöye düşürünürr

        ben bu adama neler ediyorum hala benle konuşuoyyy
        sakın laf dalaşına girmeyin, pratik yok sizde
        o da çocuklukta oluyorr


        ammada uzatmışımmm:RpS_huh:

        Yorum


        • #5
          Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derlermiş

          KuzuZade
          Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
          BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
          Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: tavşan View Post
            daha öncede yazmıştım
            türk toplumu
            efendiliği ,kibarlığı korkaklık eziklik olarak görüyorrr

            aslında sizizn bilinç altınızda bi bayana küfür edilmemsi var
            ve aileneniz sizi bu şekülde yetiştirmemeiş

            bende sizin gibi çok mulayim yetiştirildim

            kavga ortamında , hiç birşey yapmıyorum
            cvb veremiyorum
            çünkü pratiğim yokkk

            o bayanla sen uğraşamazsın

            o bayan çocukluğundan bu yana , bu şekildedir
            ve şimdi kacasıylaaa

            size tavsiyem iş haricinde sohbet etmeyin
            dertleri dinlediğinizde ben sizi suçlarımmm

            bayan şöye düşürünürr

            ben bu adama neler ediyorum hala benle konuşuoyyy
            sakın laf dalaşına girmeyin, pratik yok sizde
            o da çocuklukta oluyorr

            aynen katılıyorum

            "Asla bir aptalla tartışmayın.Sizi kendi seviyesine çeker ve sonra tecrübesiyle sizi yener.." - MARK TWAIN.

            Yorum


            • #7
              günümüz mulayime eziklik olarak bakıo,korkaklık olarak bakıo belkide deneyimsizim kavga veya tartısmada üste cıkma konusunda ama bunlar onlar için eziklik oluyo.bende bu yüzden onlar gibi olmak istiyorum

              Yorum


              • #8
                sana dövüş sporları tavsiye edrimmm
                aikido özellikleee

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: tavşan View Post
                  sana dövüş sporları tavsiye edrimmm
                  aikido özellikleee
                  Bedensel durumum pek musait diyil sakatlanmaktan korkuom saten yüzde 55 engelliyim iskelet sisteminden dolayı.boksa fln mı gitsem acaba ve dedigim gibi bu bagırtılar öfkeler,rüyama kadar girmeye basladı .
                  Last edited by suskun_styla; 02-12-2012, 10:37 PM.

                  Yorum


                  • #10
                    bu kadın hastamı
                    nasıl engelliye böyle davranır
                    gidip dövesim geldiii

                    muatap olma, resmi ol

                    Yorum


                    • #11
                      dedigim gibi kendini beyenmiş biri bence,ben sokaktaki çöp toplayan adama bile farklı bir hayat diye bakıorum farklı bir hikaye diye.oysa igrenerek bakıo.hatta arkadaslarıyla konusurken duyuyorum mesela,milletin dinledigi müzikleri bile elestirio neymiş seviye farkıymış kendi saçma sapan yapancı şarkılar dinlio.bana yaptı şeyler şunlar:
                      beynime hakaret etme( beynini hiç geliştirememişsin,hatta bi keresinde kafana ediyim gibi şeyler,seni döverim gibi gerizakalı demek gibi şeyler.benim ona ettim tek hakaret maldır.
                      resmi olmaya gelince işte olamıyom allah kahretsin.yani tavrımı koyamıyom mesela burda şuan sinirleniom ya ona karsı bi daha böyle yapsın ona şöyle kızacam böyle kızacam diyorum.onun yaınında olunca büyük ihtimal sf nin verdi sebepler kendini ezik görme vs den dolayı sesim cıkmıo yine bu tür olaylar karsısında.
                      şunuda söyleyim elim ayam tutuo tekerlikli sandalyem flnda yok.içsel problem benimki agır taşıyamam mesela omurgama zarar vermemek için.engelli oldum için bana acısınlar istemiyorum.ama hakarette etmesinler.
                      ah biraz özgüvenim olsa neler yapardım neler.yani kimsenin beni ezmesine izin vermezdim.en ufak bi tartısmaya girdim zaman kalbim sanki yerinden cıkacak gibi oluyo.
                      Last edited by suskun_styla; 02-12-2012, 11:01 PM.

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X