suskunlugum saflım yüzünden sürekli hakaret yiyorum,beynimle alakalı veya kendimi acık savunmaya kalksam hemen üste cıkıyorlar.beynime fln hakaret yiyorum,korkaksın beynini geliştirmemişsin fln gibi.
bide akşama kadar onların özel meselelerini çekiyorum.
iş arkadasım olacak şahsiyet habire kocasıyla konusur telefonda küfürleşir.boşanma aşamasındaymış,bana anlatır derdini.hem der onla konusunca sinirlerim gerilio hemde kendi arıo kocasını ondan sonra küfürleş dur,agza alınmayacak küfürler telefonda cıglık atar bagrır,Artık iş yerimdeki cıglıklar küfürler rüyama kadar girmeye basladı yemin ederim ya.
ben bu şahsın özel meselelerini cekmek zorundamıyım.gerci gebersin umrumda diyil.banada olur olmaz hakaretler edio,yok neymiş parçalarmış dövermiş beni.sırf maaşı ssk sı için cekiyorum bu işi ya.
cıkmak istiyorum baska iş bulmak istiyorum cıkamıyorum işsiz kalacam diye.
bide akşama kadar onların özel meselelerini çekiyorum.
iş arkadasım olacak şahsiyet habire kocasıyla konusur telefonda küfürleşir.boşanma aşamasındaymış,bana anlatır derdini.hem der onla konusunca sinirlerim gerilio hemde kendi arıo kocasını ondan sonra küfürleş dur,agza alınmayacak küfürler telefonda cıglık atar bagrır,Artık iş yerimdeki cıglıklar küfürler rüyama kadar girmeye basladı yemin ederim ya.
ben bu şahsın özel meselelerini cekmek zorundamıyım.gerci gebersin umrumda diyil.banada olur olmaz hakaretler edio,yok neymiş parçalarmış dövermiş beni.sırf maaşı ssk sı için cekiyorum bu işi ya.
cıkmak istiyorum baska iş bulmak istiyorum cıkamıyorum işsiz kalacam diye.

ayrıca kücük bi tartısma esnasında bile hemen üste cıkıo laf sokup bende bişi diyemiom tıkanıp kalıom

Yorum