selam arkadaslar ben 21 yaşındayım adım murat.üniversite 4. sınıf öğrencisiyim ve makina mühendisliği okuyorum.sorunumun bununla alakası olabilir diye bunları paylaşıyorum.ben de aşırı derecede fazla düşünme sorunu var.fazla derken uyumadığım tüm saniyeleri kastediyorum.bu kadar düşünecek ne buluyorsun diyebilirsiniz.şöyle ki yaşadığım herşeyi aynı 2 3 konuyu bile düşünüyorum bunlar sadece sorunlar değil.herhangi birşeyler olabilir.örneğin yarın doktora gideceğim,oraya nasıl gideceğim gidince nasıl bi diyalog halinde olacağım.sanki geleceği kafamda yaşıyorum.basit bi şekilde değil bu tüm konuşmalar mimikler akla gelebilecek herşey.bunun sebebini bilmiyorum ama üniversiteye başladığımdan beri bu devam ediyor ve çok rahatsız oluyorum.beynim sürekli yorgun anlayacağınız.herhangi bir fikri olan benimle paylaşırsa sevinirim.deli bile diyebilirsiniz
) şimdiden teşekkürler...
) şimdiden teşekkürler...

(((


Yorum