Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bir sorunum var..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bir sorunum var..

    Merhabalar,
    16 yaşındayım geçen yıl okul değiştirdim. (aynı zamanda şehir de değiştirdim) Eski okulumu çok seviyordum ama yatılı şartları iyi olmadığı için değiştirmek durumunda kaldım. Arkadaşlarımla aram iyiydi ve sevilen biriydim. Yeni okulumda ilk başlarda yatılı kalıyordum. Herşey çok zordu benim için. Geldiğimin ilk haftası benimle alay ettiler. Bu kalbimi çok kırdı. Eski okulumun aksine arkadaşlık bağlarının sağlam olmadığını gördüm. Utangaç biri olduğum için çok kaynaşamadım bu da beni iyice pasif biri yaptı. Bu yıl Allah'a şükür ki yatılı kalmıyorum. Biraz daha rahatım ama yalnızlık duygusundan bir türlü kurtulamıyorum. Sınıfımdakilerin hep alaycı insanlar olduğunu düşündüğüm için insanlardan nefret etmeye başladım. Bazen onlar gibi davrandığımı düşünüp kendimden de nefret ediyorum. Yani hem onları sevmiyorum hem de onlarla kaynaşmak istiyorum gerçekten bunu ben da anlamıyorum. Galiba yalnız kalmak beni çok üzüyor. Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler

  • #2
    Sınıftakileri dikkatle incele.Acele etme, hamle yapma.Sadece incele.İçlerinden işe yarar bir iki kişiyle yakınlık kur.bu sana yetecektir.Herkesle iyi olmak zorunda değilsin.Yeni bir ortama sonradan girmek, hele de utangaç bir kişilikle gerçekten zor.Baskın ve yırtıcı biri olsan, onlar senin etrafında toplanırdı.Ama der etme bu senin seçimin değil.İzle, tespit et, güven ve yaklaş.Sadece 2 kişi.Gerisini de çöpe at...

    Yorum


    • #3
      dreamer8,
      Arkadaşlarımı uzun uzun düşündüm, sonunda bir kişi buldum. Umarım gözlemlerimde yanılmam çünkü onun diğerlerinden daha farklı biri olduğuna inanıyorum. Tatil dönüşü onunla yakınlık kurmaya çalışacağım. Cevapladığın için teşekkür ederim

      Yorum


      • #4
        ezikdeğilsinlansen)) sadece biraz çekingensin... sınıftaki herkesle iyi geçinmek zorunda değilsin..
        1 tane veya olursa 2 tane arkadaş edin ve onunla vakit geçir...
        Mutluluk;paylaşmaktır...

        Yorum


        • #5
          Biliyordum ezik olmadığımı )) tamam arkadaş edindim diyelim.. ama vakit geçirme kısmı nasıl olacak? :/ Sınıf gruplaşmış gibi artık.. Yani tamam bir iki kişiyle iyi anlaşabilirim ama benimle vakit geçirmezler kii yine kendi gruplarında takılırlar.

          Yorum

          İşleniyor...
          X