Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Düşünmekten Yoruldum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Düşünmekten Yoruldum

    Arkadaşlar kısaca olayı özet geçeyim benim 3 yıl önce tanıştığım bi kız var birbirimizi sevdik falan öyle böyle bu ay 3. yıldayız.
    Ama çoğu ilişkide sorun olduğu gibi biz de sorunlar yaşadık hem de öyle böyle değil..
    Her neyse bu kız yani sevdiğim arkamdan dolaplar çeviriyormuş bana konuşmuyorum dediği insanlarla konuşuyormuş falan.
    Bunda bu kadar takılacak ne var derseniz, ona şu kişiyle şu kişiyle konuşuyormusun diye sorduğum zaman hayır vallahi billahi konuşmuyorum türünden allahı şahit göstererek inkar etti.
    Ama Allah'ın işi işte günü gelince kanıtlarla öğrendim ve itiraf ettirdim.

    Asıl olay ondan sonra patlak verdi, daha nice yalanlar nice dolaplar tek tek ortaya çıktı.

    Her neyse arkadaşlar o olayları yaşadıktan sonra güzel bi bunalıma girdim, bütün dünyanın beni kandırdığını düşündüm aylarca düşündüm bunu aylarca bunalımda yaşadım.
    Ve bu olayları psikolojim sağlamken değil, hem depresyonda hem depersonalizasyondayken yaşadım.
    Yani buradan okunduğu gibi kolay değil. Kişiliğim değişti, içime kapandım, yüzüm gülmez oldu ve en önemlisi hiçbir insana güvenemez oldum. Zaman oluyor anneme bile güvenemiyorum.

    Sorunum böyle arkadaşlar o kız şu an bana deli gibi aşık olduğunu söylüyor, hep söylediği şeydi zaten.
    Ama güvenemiyorum, şu an çalıştığı bir mağaza var ve her gün Allahın her günü! aklıma takılan şeyler oluyor(ayrı olmamıza rağmen).
    Acaba biriyle konuşuyor mu vb şeyler her gün aklımı kemrip duruyor.
    Bir yanım hep kalk git mağazaya biriyle konuşurken görürsen dağıt ortalığı bütün sinirini de konuştuğu kişiden çıkar diyor, ha bunu yaparım onu da iyi biliyor.

    Sizce bir şans daha vermelimiyim ? Nasıl kurtulucam bu şüphelerden bir yandan seviyorum beraber olmak istiyorum ama öbür yandan o güvenememe engeli öyle büyük geliyor ki boğuluyorum içinde.

    Ayrıca ben bu kız için şehrin en belalı şahıslarıyla muhattap oldum, en pis adamlarıyla saklambaç oynadım, en atarlısına kafa tuttum.
    Canım ciğerim kardeşim dediğim bi kızı defterden sildim, yine kardeşim dediğim çoğu insanla burun buruna geldim sevdiğimin canını sıktıkları için
    Hak ediyormuyum sizce bunları ?

    Bir yol gösterin arkadaşlar ben artık çıkmazdayım, hele hele bu halde(depersonalizasyon) hiç kaldıramıyorum. Mağazaya gidip her yeri dağıtasım var, ailesini bulup yüzlerine patlayasım var.

    Tekrar güveneyim mi sizce ? Özellikle bayanlardan yorum bekliyorum siz daha iyi anlarsınız birşey söyleyin. ben artık anlayamıyorum, güveneyim mi güvenmeyim mi ? Beni aldatır mı, veya yine yalan söyler mi ? Benden yine birşeyler gizler mi ?


    Özetlersem:
    "bana yalan söylemiş olman değil, artık sana inanmamam sarsıyor beni"
    Nietzsche
    Last edited by BelkiBirGün; 01-02-2013, 07:01 PM.

  • #2
    4 saat sonra buluşucaz, babası bugün müsait değil diye ben evine götürücem tek gitmesine içim razı olmuyor.
    Malum karanlık ve sokakların hali ortada, kız başına yalnız gitmesini istemiyorum.
    Buluşma için de önerilerinizi alabilirim..

    Yorum


    • #3
      Kusura bakma ama bu kızdan hayır gelmez sana.
      içimde kendi hayatımı yaşamadığım kanaati var.Daha samimi olayım ister misiniz?bu yaşadığım hayat o kadar benim değil ki herhangi bir saatimde biri gelip bana "haydi kalk , sıran geldi,kendin ol!"diye bağırsa sanki böyle bir şey mümkünmüş gibi inanıp koşacağım.bu his bende o kadar kuvvetli.herhangi bir kalabalıkta kendimden başka herkes olmaya razıyım..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: misyonix View Post
        Kusura bakma ama bu kızdan hayır gelmez sana.
        Bana bakınca gözleri parlıyor dostum. Oyun mu gerçek mi ayırt edemiyorum artık hareketlerini

        Yorum


        • #5
          Yok mu birşey söyleyecek kimse ?

          Yorum


          • #6
            yalanın küçüğü bile insanın güvenini sarsıyor...
            ama eğer ortada gerçek sevgi varsa insan değişmeye ve yalan söylememeye çalışmalı...
            küçük bir şans vererek deneyebilirsiniz...
            eğer ki değişirse belki sizin güveniniz de yerine gelir...tabi yalan söyleyip söylemediğini anlamakta çok zor...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: gülçiçek View Post
              yalanın küçüğü bile insanın güvenini sarsıyor...
              ama eğer ortada gerçek sevgi varsa insan değişmeye ve yalan söylememeye çalışmalı...
              küçük bir şans vererek deneyebilirsiniz...
              eğer ki değişirse belki sizin güveniniz de yerine gelir...tabi yalan söyleyip söylemediğini anlamakta çok zor...
              Evet haklısınız. Aslında yöneticilerden konuyu silmesini isteyecektim ama kalsın, insanlar insanların ne hale geldiğini görsün istiyorum..
              4 saat önce buluşucam demiştim, buluştum.
              Sonra ne oldu biliyomusunuz ?
              Hayatın gerçeklerini bir kez daha öğrendim

              Gözümün içine baka baka birsürü yalan söyledi, ince ince kar da yağıyodu hava epey romantikti yani.
              Yalanlarını kanıtladım, dondu kaldı.
              Ben de o arada kendime yakışır bir şekilde yolumu almıştım zaten..

              Yorum


              • #8
                sevgilin sana yalanlar söylüyosa bir ilişki yürümez her an şüpe duyduğun bir ilişkide rahat olamazsın bence ayrıl ve unutmaya çalış ne kadar zor olsada yine demişsin bana yalanlar söyledi böyle birinden hayır gelmez ama sırf bu kişi içinde diğer insanlara güvenmeyi bırakma daha önce bu kız için kalbini kırdığın insanlardan haklı olanından af dile bence ve anladığım kadarıyla sağlam pabuç diiğil yazıdklarına bakarak yoluna devam et yolda durmanın ve onu beklemenin sana yararı yok zararı var daha çok
                Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                Yorum


                • #9
                  Daha erken yazıcaktım kardeşim işim vardı çıktım

                  aralarında ne geçtiği bilmiyorsun hemen öyle söyleme kardeş
                  Orjinal yazı sahibi: misyonix View Post
                  Kusura bakma ama bu kızdan hayır gelmez sana.
                  hani belki hayırlı bi kız olur bilemeyiz nerden bileceksin biz bilemeyebiliyoruz en iyisi Alllah bilir

                  Bi insan pat diye birşeyi söyleyebiliyormu elbeteki düşünceleri olacak
                  bazı meseleler olabilir söylemek isteyipde söyleyemediği
                  bi kız senin yanındaysa onun değerini azda olsa bil
                  bazı şeyler bırakın ikinizin arasında kalsın
                  fazla düşünme ve kıskanma hayırlısı olsun...

                  Daha cesurum artık. Keske dememek için çabalıyorum... İçimde büyütmüyorum hiçbir şeyi... Çok umursamıyorum ve çok anlam yüklemiyorum hiçbir şeye... Giderken benle başlayan cümleleri dinlemiyorum bile... Sadece tek bir cümle söylüyorum.. 'HER ŞEYİN HAYIRLISI'..!

                  Hani insan bazen ne ileri ne geri, tek bir adım atamaz ya. Birini yanında tutmayı bilemez ama onun yokluğunu da istemez . Kaybetmeyi göze alamaz ama kazanmak için de mücadele etmez. Bağlanmaya cesaret edemez ama azat da etmez o'nu. Ne sevilmekten vazgeçer, ne sevmeyi bilir...Hani çok sonra zaman geçer savrulurlar ya, o zaman dökülür dudaklardan itiraf edercesine: Ne göze alabildim ne de gözümü alabildim...

                  İnsan yaşadığı hayatın,yaptıklarının yükünü taşır... Eğer yaşamak için başkalarının çemberine girmek zorunda kalırsanız, başkaları istediği zaman çemberi kapatır. Gerçekten de özgür olmanın yolu daha az muhtaç olmaktır. Birini tutkuyla seven onun çemberine girmiş olur, diğeri bu sevgiyi biir bedel haline getirebilir. Kralın kalesine giren, kralın yasalarını kabul etmiş olur...

                  ßir Sözün Varsa Dilden Yüreğe Hiç Susma...Görmen Gerekiyorsa Git Yanına...Okşaman Gereken ßir Yürek Varsa €sirgeme €lini...Hayat Çok Zalim...An Gelir...€lini... Gözünü... Yolunu... Yüreğini Alır Senden... O Zaman İstesende Dokunamaz...Göremez...Gidemez.​..Söyleyemez Olursun..!

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: kripton94 View Post
                    sevgilin sana yalanlar söylüyosa bir ilişki yürümez her an şüpe duyduğun bir ilişkide rahat olamazsın bence ayrıl ve unutmaya çalış ne kadar zor olsada yine demişsin bana yalanlar söyledi böyle birinden hayır gelmez ama sırf bu kişi içinde diğer insanlara güvenmeyi bırakma daha önce bu kız için kalbini kırdığın insanlardan haklı olanından af dile bence ve anladığım kadarıyla sağlam pabuç diiğil yazıdklarına bakarak yoluna devam et yolda durmanın ve onu beklemenin sana yararı yok zararı var daha çok
                    Teşekkür ederim, sanırım haklısın..

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Dangerous Real View Post
                      Daha erken yazıcaktım kardeşim işim vardı çıktım

                      aralarında ne geçtiği bilmiyorsun hemen öyle söyleme kardeş

                      hani belki hayırlı bi kız olur bilemeyiz nerden bileceksin biz bilemeyebiliyoruz en iyisi Alllah bilir

                      Bi insan pat diye birşeyi söyleyebiliyormu elbeteki düşünceleri olacak
                      bazı meseleler olabilir söylemek isteyipde söyleyemediği
                      bi kız senin yanındaysa onun değerini azda olsa bil
                      bazı şeyler bırakın ikinizin arasında kalsın
                      fazla düşünme ve kıskanma hayırlısı olsun...

                      Daha cesurum artık. Keske dememek için çabalıyorum... İçimde büyütmüyorum hiçbir şeyi... Çok umursamıyorum ve çok anlam yüklemiyorum hiçbir şeye... Giderken benle başlayan cümleleri dinlemiyorum bile... Sadece tek bir cümle söylüyorum.. 'HER ŞEYİN HAYIRLISI'..!

                      Hani insan bazen ne ileri ne geri, tek bir adım atamaz ya. Birini yanında tutmayı bilemez ama onun yokluğunu da istemez . Kaybetmeyi göze alamaz ama kazanmak için de mücadele etmez. Bağlanmaya cesaret edemez ama azat da etmez o'nu. Ne sevilmekten vazgeçer, ne sevmeyi bilir...Hani çok sonra zaman geçer savrulurlar ya, o zaman dökülür dudaklardan itiraf edercesine: Ne göze alabildim ne de gözümü alabildim...

                      İnsan yaşadığı hayatın,yaptıklarının yükünü taşır... Eğer yaşamak için başkalarının çemberine girmek zorunda kalırsanız, başkaları istediği zaman çemberi kapatır. Gerçekten de özgür olmanın yolu daha az muhtaç olmaktır. Birini tutkuyla seven onun çemberine girmiş olur, diğeri bu sevgiyi biir bedel haline getirebilir. Kralın kalesine giren, kralın yasalarını kabul etmiş olur...

                      ßir Sözün Varsa Dilden Yüreğe Hiç Susma...Görmen Gerekiyorsa Git Yanına...Okşaman Gereken ßir Yürek Varsa €sirgeme €lini...Hayat Çok Zalim...An Gelir...€lini... Gözünü... Yolunu... Yüreğini Alır Senden... O Zaman İstesende Dokunamaz...Göremez...Gidemez.​..Söyleyemez Olursun..!
                      Yüreğine sağlık çok güzel yazmışsın.
                      Ama olmuyor, hayatını yalanlar üzerine kurmuş.
                      Herşeyi göze aldım, ilk adımı hep ben attım ama olmadı be dostum dediğin gibi "hayırlısı olsun"..

                      Yorum


                      • #12
                        Kusura bakmayın.. Uzun soluklu cevaplar veremedim, kendimde değilim.
                        Yanlış anlamayın, aslında çok sevindim. Böyle bir günde, böyle bir durumda sizlerin yazıları yetti bana.
                        Teselli oldu benim için.
                        Sağolun..

                        Yorum


                        • #13
                          Sende saol

                          Yorum


                          • #14
                            yardımcı olabldiysek ne mutlu
                            Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                            sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                            Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                            Yorum


                            • #15
                              doğru yolu kendin bulmuşsun,yol vermişsin.yılanla yaşarsın da yalanla yaşamazsın. sağlığını bozmuş bu kız,senin sağlığından daha önemli değil bu şahıs.yalan söyleyen birinden her şey beklerim ben.
                              hadi zorda kalır,sıkışır mecburen yalan söylersin,çoğumuz yapmışızdır bunu,ama beni sürekli aptal yerine koyan cayır cayır yalan söyleyen bir kızın sevdiğine hayatta inanamam.
                              valla hazır arayı açmışın iki tane de patlatsaydın suratına hiç değilse için soğardı

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X