Duyuru

Collapse
No announcement yet.

goz goze gelememe

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • goz goze gelememe

    Arkadaslar oncelikle belirteyim sosyal fobi tedavisi goruyorum ve insanlarla goz goze gelemiyorum surekli gozlerim kasiliyo ne yapicagimi sasiriyorum ,yapicagim ise de odaklanamiyorum mesela dudakta otobus beklerken insanlar rahat bi sekilde etafi gozluyolar kafAlarini saga sola ceviriyolar o sirada ben donup kaliyorum .bende etrafi gozlemeye calisiyorum rahat olmaya calisiyorum bu seferde dikkatim etraftKi insanlara takiliyo ve sNki kaseti basa sariyomus gibi hissediyorum ayni sekilde gozlerim kasiliyo kendimi SIKIYORUM ne yapicagimi sasirdim onerilerinizi bilmek isterim

  • #2
    tipik depresyondasın uzman yardımı alıyormusun acaba ?

    KuzuZade
    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: BeyZade View Post
      tipik depresyondasın uzman yardımı alıyormusun acaba ?
      2ayda bir psikiyatriye gidiyorum

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: care12 View Post
        2ayda bir psikiyatriye gidiyorum
        öz güvenini artıracak davranışlar geliştirmelisin... mp3 çalar al tak kulaklığı müzikten başka bir şey beyninde dolaşmasın o anlarda ... yada sen sensin seni tanımıyor orada ki bilumum zevat salla gitsin hepsini

        KuzuZade
        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: BeyZade View Post
          öz güvenini artıracak davranışlar geliştirmelisin... mp3 çalar al tak kulaklığı müzikten başka bir şey beyninde dolaşmasın o anlarda ... yada sen sensin seni tanımıyor orada ki bilumum zevat salla gitsin hepsini
          Son soylediginizi anlamadim

          Yorum


          • #6
            Bu gun bi seminere katildim ve baslamasina yarim saat vardi .yarim saat benim icin olum gibiydi kalabalikta cok kotu oluyorum nereye bakicagimi sasiriyorum

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: "ahenk"
              Bir koyun sürüsünün seni gözlemlediğini düşün.
              ben bazen böyle yapıyorum.işe yarıyor.
              geviş getirerek bakınan koyunları gözünde canlandır.onlar kendi dünyalarında.baksada aslında seni algılamıyorlar bile.
              Deniyorum ama sonuç alamıyorum istemli göz kırpma takıntısı var bende diğer insanlar gibi zihnimi boşaltmıyorum ne zaman göz kırpacagıma ben karar veriyorum zihnim buna odaklanmış durumda.

              Birisiyle göz teması kurdugumda da nefes almayı unutuyorum resmen donuyorum

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: dertli biri
                şizoid hastalığını inceleyin şizoid belirtileri var mı bakın derim.

                edit: http://www.nuveforum.net/685-psikiya...vi-yontemleri/

                "Çoğunlukla göz temasından kaçınırlar." "Sosyal olmayan bir yapıları vardır. Önemli yaşam sorunlarına tepki vermezler ve pasif bir tavır takınırlar."
                ,

                pasif agresif borderline ve antisosyal kişilik bozukluklarında da aynı madde olduğu için bunlarıda inceleyebilirsiniz.
                Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: "ahenk"
                  Bir koyun sürüsünün seni gözlemlediğini düşün.
                  ben bazen böyle yapıyorum.işe yarıyor.
                  geviş getirerek bakınan koyunları gözünde canlandır.onlar kendi dünyalarında.baksada aslında seni algılamıyorlar bile.


                  koyunların bize bakarak algılamadıgını nerden biliyosunuz bu söylediğini hiç bir yerde duymadım o kadar belgesel izlediğim halde........

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                    ,

                    pasif agresif borderline ve antisosyal kişilik bozukluklarında da aynı madde olduğu için bunlarıda inceleyebilirsiniz.
                    Cuma günü doktoruma gidicem bu durumlarıda belirticem ona göre belirtirim size

                    Yorum


                    • #11
                      Arkadaşlar bi konuda daha danışıcam size.

                      Benim arkadaşlık ilişkılerimde çok zayıf yani ne arayanım nede soranım var çok yalnız hissediyorum ve arkadaşlarım çok az sayıda.Sizce ne yapmalıyım acaba yeterince yakınlık göstermiyomuyum arkadaşlarıma ?

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: care12 View Post
                        Arkadaşlar bi konuda daha danışıcam size.

                        Benim arkadaşlık ilişkılerimde çok zayıf yani ne arayanım nede soranım var çok yalnız hissediyorum ve arkadaşlarım çok az sayıda.Sizce ne yapmalıyım acaba yeterince yakınlık göstermiyomuyum arkadaşlarıma ?
                        illâ çok arkadaşım olacak diye kandini kasma ve üzülme...
                        "arkadaş" tan çok, "dost" edinmeye çalış... (ikisi arasındaki farkları biliyorsundur herhalde)
                        bazı insanların çok sayıda arkadaşı olur ama hiç dostları yoktur...
                        arkadaş edinmek için uğraşma, kendiliğinden arkadaş çevren olur zaten..
                        Mutluluk;paylaşmaktır...

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: "ahenk"
                          prdn yalnış ifade etmişim; Hayvanlar insanları kafalarında etiketlemez.
                          Aslında tanımadığımız insanlar da pek yapmaz bunu ama yabancıların yanında bile kendimizi kasıyoruz nedense :/


                          biz insanlar birbirleriyle etkileşim ve enerji paylaşımı içinde sürekli farklı farklı algılar yaratırız birbirimize..........
                          Last edited by longines; 20-02-2013, 03:27 PM.

                          Yorum


                          • #14
                            bu çekingenlik çok kötü yemin ediyorum bir gün toplumun içinde hiç düşünmeden bir çığlık atıcam ve birilerinin bana bakması umrumda olmucak bunu yaptığım gün bu sorunlarıda kökten halletmiş olurum heralde ama kim bilir ne zaman

                            Yorum


                            • #15
                              göz göze gelememe mi puhahhaah saçma.:th_cool:

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X