Duyuru

Collapse
No announcement yet.

yasadiklarimi yaziyorum lütfen yardimci olun:(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • yasadiklarimi yaziyorum lütfen yardimci olun:(

    Selam sölerime nerden basliyacagimi bilemiyorum 20 yasinda nisanli bir kizim.
    Uzun seneler önce yasadigim bazi olaylar yüzünden kendimi cok mutsuz olumsuz özgüvenini yitirmis ve kisiliksiz beceriksiz hissediyorum. Kendime ait hic olumlu yönlerimi göremiyorum. cevremde sürekli beni elestirdikleri icin sanirim bu buyüzden böyle. Artik birseyleri düzeltmek istiyorum neyi nerden basliyacagimi bilmiyorum ama eger bu bensem ben böyle mutsuz hayata negatif bakan birisi olmaktan cok SIKILDIM. Hayatin olumlu yönlerinide kesvetmek istiyorum.

    A$k

    Karma karisik duygular yasatti bana ask.
    kücüklügümden beridir icimde büyüttügüm birisi vardi ve yaklasik 4-5 sene önce red edildim sanirim sorunlar burdan basladi.. kendi icimde cok büyütmüsüm onu malesef

    sonra ondan bulamadigim karsilikla internet askim oldu belki basli basina bir hataydi cok yaralandim cok mutlu zamanlarimda oldu olmadi degil ama sacmalikmis:S simdi daha iyi algilayabiliyorum bazi seyleri. 2sene gözyasimi dindirmedim bir kac defa bulusmamiza ragmen hic olumsuz birsey olmadi sükür. sadece korkularim ve cesaretsizligim artti. Hayata bakisim farklilasti icimdeki yara büyüdü büyüdü durdu

    daha sonra dedimki kendi kendime ben bir yerden baslamaliyim kendime ceki düzen vermeliyim. Beni yaklasik 4 senedir seven bir cocukla nisanliyim suanda üzerime titriyor sagolsun seviyorum sevgim var ama hicbirzaman onun beni sevdigi kadar ben onu sevemicekmisim gibi geliyor. sadece kuruntudur belkide.
    Icimdeki yaralar acilar okadar cokki. tek bununlada kalsa iyi.

    Aile ici sorun:

    yengemgil var abilerimin esi. bende suanda yengemin görümcesi oluyorum. onunla fzala sorunum olmasada aile icinde huzursuzluk bi beceriksiz ve panik oluyorum herseye neyi nerden basliycagimi bilmiyorum birseyleri düzeltmem lazim lütfen banada yardimci olun cok caresiz ve yanliz hissediyorum kendimi



    neyi nerden basliycagimi bilmiyorum
    Aslinda yok gibi ama var fazlasiyla!!

  • #2
    birde saglik sorunlarim oldu. bünyem cok hasas kildönmesiyle basladi kabusum kolumu kirdim is bulamadim bi cok sorunlar üst üste geldi benmi zorlastirdim hayatimi bukadar yaaa lütfen yardimci olun
    Aslinda yok gibi ama var fazlasiyla!!

    Yorum


    • #3
      Nişanlını gerçekten seviyorsan ondan asla vazgeçme derim. Yaşadıklarında pişman olunucak utanılıcak hiçbirşey de yok bana kalırsa. Reddedilmek insanın doğasında olan birşey seni istemeyeni sen hiç isteme. Kafanı karıştıran şeyler olması çok doğal evliliğe doğru ilerliyorsun ama bunlar geçici çok mutlu olacağına inanıyorum Sıkma canını ..

      Yorum


      • #4
        iyide ben bu sekilde cok mutsuzum kendimin olumsuz yönlerine öyle kaptirmisimki özgüvenim yok sosyal aktivitem sifir
        Aslinda yok gibi ama var fazlasiyla!!

        Yorum


        • #5
          ben böyle cok mutsuzum acaba bitakim hayat seklimimi degismem lazim neden kimse bana ayrintili bisi yazmio yardimci olacak arkadasalr yokmu desteye cok ihtiyacim var
          Aslinda yok gibi ama var fazlasiyla!!

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: bonnie
            eğitimin ne durumda? ve işin var mı bunu belirtmemişsin? bunları da belirtirsen, belki nereden başlayacağına dair sana daha güzel fikirler verebiliriz.
            egitimim yok yurt disindayim düz liseyi bitirdim yaklasik 3 senedir issizim bir fabrikada calisacagim bos durmakla olmyor en azindan calisayim diyorum cok bos durdum cok kafami takar oldum
            Aslinda yok gibi ama var fazlasiyla!!

            Yorum


            • #7
              haklisin aslinda bende düsünüyorum ama temel taslari bulamiyorum veya bulsam bile uygulama yok lafta var istekte var ama uygulamada yok en azindan biyerlerden baslarsam cok daha iyi gelistirmis olacagim kendimi. zaten is sahibi olmadan evlilik yok. Ertelendi bir sene sonra felan olcak ins. sadece kendime güvenip basim dik anlim acik olmak istiyorum kendimi elestirmek yerine takdir etmek ve edilmek istiyorum bunlari cözersem kendime güvenimde gelecek herhlde olumlu düsünce herzaman iyidir ama bazen böyle vakalar olabiliyor iste ne yazikki sagol destegin icin arkadasim dedigim gibi panik bir insanim aceleciyim
              Aslinda yok gibi ama var fazlasiyla!!

              Yorum


              • #8
                en azindan simdi hayallerim var umutlu bakiyorum bugunüme bir iki msj bile beni kendime getirmeye yettide artti bile daha fazla desek görürsem eminim bu pikolojinin icerisinden tamamen yok olcam ins
                kendimi becerikli hissetmem icin caba gösterip birseyler üretmem gerekecek sanirim kendi becerilerimi bi gözlemlicem herseyden önce bakalim nasil sonuclar alcam
                Aslinda yok gibi ama var fazlasiyla!!

                Yorum


                • #9
                  Nişanlın internette tanıştığın kişi mi?
                  Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: MaLTtTt
                    Nişanlın internette tanıştığın kişi mi?
                    hayir internette tanistigim kisi degil
                    Aslinda yok gibi ama var fazlasiyla!!

                    Yorum


                    • #11
                      Yazdıklarını tekrar oku..Aslında sandığın kadar büyük bir sorunun olmadığını göreceksin..Bazen ufak sorunlar bize büyük gelir onları bir kağıda döksek aslında çok da büyük olmadığını görürüz..Dışarıdan bir göz gibi bakarız bu sorunlara..
                      Şimdi arkadaşım sen bu çocuğu seviyorum diyorsun ama sanırım ilerisi için onu, onun seni sevdiği kadar çok sevmeyeceğinden korkuyorsun..Şu an ne hissediyorsan odur gerisini boşver..Kafan sevgi konusunda karışıksa, sevip sevmediğinden emin değilsen onu blemem, o zaman durum değişir ama sevdiğini yazmışsın zaten..

                      İkinci soruna gelecek olursak..Geçmişte bir aşkın olmuş ama reddedilmişsin bunu bu kadar büyütmene gerek yok ki..İnsanız nihayetinde reddedilmek de, terkedilmek de, terketmek de insana özgüdür..Reddedilmeyi yaşamışsın ama bak şimdi sevgiyi de yaşıyorsun..O yüzden geçmişi düşünüp hiç sıkıntı yaratmana gerek yok

                      Aile içi sorununu fazla anlamadım ama yengemle sorunum yok diyorsun..Çok fazla bu durumlara girmemek lazım zaten..Biraz soyutlamalı insan sorunlardan kendini..

                      Sağlık sorunları demişsin ama şükretmelisin haline..Sağlık sorunu deyince bende çok ciddi şeyler var sandım..Bahsettiğin şeyler ise kıl dönmesi, kolunun kırılması gibi şeyler..Kanser, verem olan insanları düşün..Lütfen haline şükret ve kendine acımayı bırak..Silkelen artık...
                      Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X