Selam sölerime nerden basliyacagimi bilemiyorum 20 yasinda nisanli bir kizim.
Uzun seneler önce yasadigim bazi olaylar yüzünden kendimi cok mutsuz olumsuz özgüvenini yitirmis ve kisiliksiz beceriksiz hissediyorum. Kendime ait hic olumlu yönlerimi göremiyorum. cevremde sürekli beni elestirdikleri icin sanirim bu buyüzden böyle. Artik birseyleri düzeltmek istiyorum neyi nerden basliyacagimi bilmiyorum ama eger bu bensem ben böyle mutsuz hayata negatif bakan birisi olmaktan cok SIKILDIM. Hayatin olumlu yönlerinide kesvetmek istiyorum.
A$k
Karma karisik duygular yasatti bana ask.
kücüklügümden beridir icimde büyüttügüm birisi vardi ve yaklasik 4-5 sene önce red edildim sanirim sorunlar burdan basladi.. kendi icimde cok büyütmüsüm onu malesef
sonra ondan bulamadigim karsilikla internet askim oldu belki basli basina bir hataydi cok yaralandim cok mutlu zamanlarimda oldu olmadi degil ama sacmalikmis:S simdi daha iyi algilayabiliyorum bazi seyleri. 2sene gözyasimi dindirmedim bir kac defa bulusmamiza ragmen hic olumsuz birsey olmadi sükür. sadece korkularim ve cesaretsizligim artti. Hayata bakisim farklilasti icimdeki yara büyüdü büyüdü durdu
daha sonra dedimki kendi kendime ben bir yerden baslamaliyim kendime ceki düzen vermeliyim. Beni yaklasik 4 senedir seven bir cocukla nisanliyim suanda üzerime titriyor sagolsun seviyorum sevgim var ama hicbirzaman onun beni sevdigi kadar ben onu sevemicekmisim gibi geliyor. sadece kuruntudur belkide.
Icimdeki yaralar acilar okadar cokki. tek bununlada kalsa iyi.
Aile ici sorun:
yengemgil var abilerimin esi. bende suanda yengemin görümcesi oluyorum. onunla fzala sorunum olmasada aile icinde huzursuzluk bi beceriksiz ve panik oluyorum herseye neyi nerden basliycagimi bilmiyorum birseyleri düzeltmem lazim lütfen banada yardimci olun cok caresiz ve yanliz hissediyorum kendimi
neyi nerden basliycagimi bilmiyorum
Uzun seneler önce yasadigim bazi olaylar yüzünden kendimi cok mutsuz olumsuz özgüvenini yitirmis ve kisiliksiz beceriksiz hissediyorum. Kendime ait hic olumlu yönlerimi göremiyorum. cevremde sürekli beni elestirdikleri icin sanirim bu buyüzden böyle. Artik birseyleri düzeltmek istiyorum neyi nerden basliyacagimi bilmiyorum ama eger bu bensem ben böyle mutsuz hayata negatif bakan birisi olmaktan cok SIKILDIM. Hayatin olumlu yönlerinide kesvetmek istiyorum.
A$k
Karma karisik duygular yasatti bana ask.
kücüklügümden beridir icimde büyüttügüm birisi vardi ve yaklasik 4-5 sene önce red edildim sanirim sorunlar burdan basladi.. kendi icimde cok büyütmüsüm onu malesef

sonra ondan bulamadigim karsilikla internet askim oldu belki basli basina bir hataydi cok yaralandim cok mutlu zamanlarimda oldu olmadi degil ama sacmalikmis:S simdi daha iyi algilayabiliyorum bazi seyleri. 2sene gözyasimi dindirmedim bir kac defa bulusmamiza ragmen hic olumsuz birsey olmadi sükür. sadece korkularim ve cesaretsizligim artti. Hayata bakisim farklilasti icimdeki yara büyüdü büyüdü durdu
daha sonra dedimki kendi kendime ben bir yerden baslamaliyim kendime ceki düzen vermeliyim. Beni yaklasik 4 senedir seven bir cocukla nisanliyim suanda üzerime titriyor sagolsun seviyorum sevgim var ama hicbirzaman onun beni sevdigi kadar ben onu sevemicekmisim gibi geliyor. sadece kuruntudur belkide.
Icimdeki yaralar acilar okadar cokki. tek bununlada kalsa iyi.
Aile ici sorun:
yengemgil var abilerimin esi. bende suanda yengemin görümcesi oluyorum. onunla fzala sorunum olmasada aile icinde huzursuzluk bi beceriksiz ve panik oluyorum herseye neyi nerden basliycagimi bilmiyorum birseyleri düzeltmem lazim lütfen banada yardimci olun cok caresiz ve yanliz hissediyorum kendimi

neyi nerden basliycagimi bilmiyorum

lafta var istekte var ama uygulamada yok en azindan biyerlerden baslarsam cok daha iyi gelistirmis olacagim kendimi. zaten is sahibi olmadan evlilik yok. Ertelendi bir sene sonra felan olcak ins. sadece kendime güvenip basim dik anlim acik olmak istiyorum kendimi elestirmek yerine takdir etmek ve edilmek istiyorum bunlari cözersem kendime güvenimde gelecek herhlde
olumlu düsünce herzaman iyidir ama bazen böyle vakalar olabiliyor iste ne yazikki
Yorum