Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Açildim ama cevap yok

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Açildim ama cevap yok

    sevdiğim kıza açıldım kız telefondan veya yüz yüze herhangi bir şekilde bana birşey söylemedi.Şu an konuşmuyoruz benden kaçıyor gibime geldi sizce nedeni ne olabilir ??
    Last edited by yazarçizer; 09-03-2013, 05:14 PM.

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: yazarçizer View Post
    sevdiğim kıza açıldım kız telefondan veya yüz yüze herhangi bir şekilde bana birşey söylemedi.Şu an konuşmuyoruz benden kaçıyor gibime geldi sizce nedeni ne olabilir ??
    Herhalde ilk defa teklif alıyor eli ayağı birbirine dolanmış.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Bedbin View Post
      Herhalde ilk defa teklif alıyor eli ayağı birbirine dolanmış.
      kimse ile çıkmadı ama teklif aldı biz yakın arkadaştık o yüzden olabilir evet

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: yazarçizer View Post
        kimse ile çıkmadı ama teklif aldı biz yakın arkadaştık o yüzden olabilir evet

        Tamam teklifi etmişsin baskı kur.

        Neden konuşmadığını Vs. öğren.
        Last edited by Bedbin; 09-03-2013, 12:49 AM.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Bedbin View Post
          Tamam teklifi etmişsin baskı kur.

          Neden konuşmadığını Vs. öğren.
          pazartesi günü arkadaşı benimle konuşacakmış o arkadaşına söylemiş benimle konuşmasını o zaman öğrenirim de kız beni kesin olarak sevmiyorsa peşinden koşmalımıyım ??

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: yazarçizer View Post
            pazartesi günü arkadaşı benimle konuşacakmış o arkadaşına söylemiş benimle konuşmasını o zaman öğrenirim de kız beni kesin olarak sevmiyorsa peşinden koşmalımıyım ??
            Bu senin niyetine bağlı.Sonuçta karşındaki'de insan.Kalp kırmamaya özen göster.

            Ben kaçtım.Pazartesi neticeyi bekliyorum.:103:
            Last edited by Bedbin; 09-03-2013, 01:03 AM.

            Yorum


            • #7
              onu ne kadar seviyorsunki? onunla hangi ara tanışdınızda sevmeye başladın?
              daha doğru dürüst tanımadığın birini ne kadar sevebilirsinki?

              let me go

              Yorum


              • #8
                Bir kaç nedeni olabilir. Yakın arkadş olduğunuz için,şaşırmışdır. Ve ya o da seni seviyordur,o yüzden hyecan yapmıştır. Ve ya gönlü yok. Her biri olabilir.

                Yorum


                • #9
                  fazla üstüne gitme yoksa kavga çıkabilir biraz bekle her ne kadar zor olsada senin için biraz sabret bekle
                  Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                  sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                  Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: Turkan_ View Post
                    Bir kaç nedeni olabilir. Yakın arkadş olduğunuz için,şaşırmışdır. Ve ya o da seni seviyordur,o yüzden hyecan yapmıştır. Ve ya gönlü yok. Her biri olabilir.
                    yakın arkadaştır ama o zaten bende şüpheleniyordu.Bir de yakın arkadaşına bu olayı anlattığında o fazla tepki vermemiş.O yakın arkadaşının bana kızmasını küfür etmesini falan bekliyormuş normal karşıladığı için arkadaşına sen onun tarafında mısın benim tarafımda mı bir karar ver demiş onu anlamadım ??

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: yazarçizer View Post
                      yakın arkadaştır ama o zaten bende şüpheleniyordu.Bir de yakın arkadaşına bu olayı anlattığında o fazla tepki vermemiş.O yakın arkadaşının bana kızmasını küfür etmesini falan bekliyormuş normal karşıladığı için arkadaşına sen onun tarafında mısın benim tarafımda mı bir karar ver demiş onu anlamadım ??
                      Kız sana aşık bence.Başıma geldi aynısı aşıktır.Garanti veriyorum.Kararsız kalmıştır bi başkasıda vardır 2 nizin arasında tereddüt süresi yaşıyor.Şanslıysan seni seçer.Beni seçmedi benim ki
                      Kafandaki her şeyi yapabilirsin.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: HipHop-59 View Post
                        Kız sana aşık bence.Başıma geldi aynısı aşıktır.Garanti veriyorum.Kararsız kalmıştır bi başkasıda vardır 2 nizin arasında tereddüt süresi yaşıyor.Şanslıysan seni seçer.Beni seçmedi benim ki
                        bana söylediğin gibi gelmedi de inşallah dediğin gibi düşünüyordur abi

                        Yorum


                        • #13
                          arkadaşlar çok zor durumdaym yardım edin ???

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X