Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yalan mı Söyledin Bana Ey Ben

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yalan mı Söyledin Bana Ey Ben

    Öylesine yazıyorum işte rolmü yapıyorum ki ben kendime karşı dürüstmüyüm neden nefret ettiğim şeyler beni zincirlemek istiyor belkide ben aykırıyım bu dünyaya yalnızlık şu lanet kelimeden tiksiniyorum insan zaten yalnız olmalı diyorum ama yalnız olmama isteği beni gene kendine çekiyor bana bulaşma demedimmi be yalnızlık ve kabul ediyorum artık yalnız olmamak istiyorum beynimin bir tarafı hep bunu istiyor peki diğer taraf kim çelişkiler niye beni buluyor hani noldu ey ben noldu gülüyordun hiç bir şey beni üzemez diyordun noldu lanet olası ben noldu yalanmı söyledin bana oyalamayamı çalıştın ve şu andada egzantirik kelimeler bulmaya çalışıyorsun ne işine yaracak ey salak havalımı olacaksın esrarengiz bir görünümemi bürüneceksin kabul et burası dünya yalanlar gezegeni seni senden ne çaldı ve şunuda biliyorsun değilmi kaçış yok kaçacak yer yok evet kölesi olucaksın bu sistemin ayaklar altına alınacaksın ve bitmeyecek hiçbir zaman söz verilen adalet yerine getirilinceye kadar öfke büyüyor değilmi içinde yakıp yakmak herşeyi yok etmek istiyor değilmi ama o sadece senin içinde ancak kendini kül etmeni sağlıyor nefret ettiklerini değil nerde o düşlediğin dünler nerde? hatırladınmı o anı bir işaret bekliyordun tamda o anda gökyüzünde mavi bir alev belirmedimi umudunu getirmedimi bir yandan nefret edip bir yandan kızmadınmı kendine umudunu kesme diye bitmek bilmeyen ağır düşünceler kapladığı zaman etrafını ne tutmuştu seni ayakta tek birşey sen ayakta durmak istemesende bir şey durmanı istemişti o zaman dinle onu seni senden binlerce kat daha iyi tanıyan yaratıcını dinle :20:

  • #2
    Bir tarafta gercekler ve yapmak istedigin seyler biryanda gercek sanipta vazgecemedigin icinde büyüyen vicdanin olmayan seytana yenilme kardesim
    Kutsal Geometri!

    Yorum


    • #3
      Neye sahip olursak olalim kimlerle yaşarsak yaşayalim yalnizlik duygusundan, tamamlanilmamislik hissinden kurtulamayacagiz..Bu dünya tatmin etmeye yetmeyecek bizi.. Dediginiz gibi Yaraticimiz bizi taniyor biliyor.. Beni anarsaniz mutmain olursunuz ancak diyor..ben bunu beceremiyorum iste..hakkiyla anip hakiki teslim olamiyorum...

      Yorum

      İşleniyor...
      X