Merhaba Arkadaslar.. Bende kendimi, duygu,düşüncelerimi ve yasadiklarimi size aktarmak; yorumlarinizi almak istedim.24 yaşindayim.Kendimi bildim bileli hüzünlü,hassas bi kız çocuguydum.Bigün okula giderken bi araba çarpmisti.Belkide ben arabaya çarptim,bilemiyorum
Herhangi bir yara almadim yani.Ama sanirim o olaydan sonra basladi bende anksiyete..Hep kaygili,korkak,tedbirli bi cocuk olup ciktim.Ailem evhamli oldugumu söyler gecerdi.Ama o evhamlar bana cok aci çektirdi.Ya şöle olursa, annem ölurse,yalniz kalirsam vs.Ayrica sosyal fobiliydim.İlkokuldaki aile kaygilarima lisede sinav,başari,gelecek kaygisida eklenmisti.ama ne kaygı..mükemmelliyetci yapimdan öturu hersey eksiksiz olsun, tüm sinavlarda mükemmel olayim isterdim..Başarilida oluyordum..ama hepsini kaygiyi önlemek icin yapiyordum.yoksa rahat nefes alamazdim.herneyse lise bitmisti.Ben üni kazanmak istiordum.yapardimda..tam dersaneye basladm 2 hafta sonra babanemi kaybettik..Aman Allahm! ölümle ilkkez tanisiyordum..ne soguktu yüzü..hic anlam verememstm..neydi bu hayat? Tabi bende depresyon kendini gosterdi.Dersanede aglar,hayati sorgular,uyumak ve annemin yaninda olmak isterdim.Karamsar olup çikmiş,ben kazamam die dusunmeye baslamstm..hç çalisamadm.Çok bunaldm kaygilandm..ve kazandm..iktisat bölumunu.Hayalim hep ögretmenlikti.Ama olsundu enazindan ailem mutluydu ve bidaha dersaneye gtmem cok zordu.Örtpas ettigim kaygili ruh halim ailemden ayri durdugum üni hayatimda doruga ulasti.İntihari dusunecek kadar kötulestim.Hergun mide agrilarim,okula gitmek istememelerim basladi.velhasil durum vahimlesince okulu biraktm.Pisman degilim..Sevemedigim bölumdu.5 Yildir araliklarla tedavi göruyorum..ilaç ictigim zamanlar süper, onlarsiz bi hiçim..gecen ay yeniden nüksetti 4 yil daha kullanmaliymisim..efexor,venegis,citol kullandim buzamana dek..şuan...
Herhangi bir yara almadim yani.Ama sanirim o olaydan sonra basladi bende anksiyete..Hep kaygili,korkak,tedbirli bi cocuk olup ciktim.Ailem evhamli oldugumu söyler gecerdi.Ama o evhamlar bana cok aci çektirdi.Ya şöle olursa, annem ölurse,yalniz kalirsam vs.Ayrica sosyal fobiliydim.İlkokuldaki aile kaygilarima lisede sinav,başari,gelecek kaygisida eklenmisti.ama ne kaygı..mükemmelliyetci yapimdan öturu hersey eksiksiz olsun, tüm sinavlarda mükemmel olayim isterdim..Başarilida oluyordum..ama hepsini kaygiyi önlemek icin yapiyordum.yoksa rahat nefes alamazdim.herneyse lise bitmisti.Ben üni kazanmak istiordum.yapardimda..tam dersaneye basladm 2 hafta sonra babanemi kaybettik..Aman Allahm! ölümle ilkkez tanisiyordum..ne soguktu yüzü..hic anlam verememstm..neydi bu hayat? Tabi bende depresyon kendini gosterdi.Dersanede aglar,hayati sorgular,uyumak ve annemin yaninda olmak isterdim.Karamsar olup çikmiş,ben kazamam die dusunmeye baslamstm..hç çalisamadm.Çok bunaldm kaygilandm..ve kazandm..iktisat bölumunu.Hayalim hep ögretmenlikti.Ama olsundu enazindan ailem mutluydu ve bidaha dersaneye gtmem cok zordu.Örtpas ettigim kaygili ruh halim ailemden ayri durdugum üni hayatimda doruga ulasti.İntihari dusunecek kadar kötulestim.Hergun mide agrilarim,okula gitmek istememelerim basladi.velhasil durum vahimlesince okulu biraktm.Pisman degilim..Sevemedigim bölumdu.5 Yildir araliklarla tedavi göruyorum..ilaç ictigim zamanlar süper, onlarsiz bi hiçim..gecen ay yeniden nüksetti 4 yil daha kullanmaliymisim..efexor,venegis,citol kullandim buzamana dek..şuan...

Yorum