Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hiç kimseden korkmuyorum.Çok cesaretliyim.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Hiç kimseden korkmuyorum.Çok cesaretliyim.

    Arkadaşlar ben oldu olalı çok cesur birisiyim. Kavga etmekten ve birisiyle tartışmaktan hiç korkmam.
    O kadar cesaretliyim ki biri bıçak çekse, beni öldüreceğini bilsem yine üzerine yürürüm. Gerçekten güçlü ve kuvvetli bir insanım.
    Kimseden çekinmem. Çok rahat ve kendimden emin bir insanım. İçimde korku diye birşey yok.

    Hiç birşeyden korkmuyorum.

    Sizce neden ?
    Last edited by rand24; 01-04-2013, 07:07 PM.

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: dertli biri
    ancak kaybedeceği bir şey kalmayan insanlar sonsuz cesarete , kuvvete kavuşabilir...
    Doğru diyorsun aslında.

    Yorum

    İşleniyor...
    X