Arkadaşlar ben oldu olalı çok cesur birisiyim. Kavga etmekten ve birisiyle tartışmaktan hiç korkmam.
O kadar cesaretliyim ki biri bıçak çekse, beni öldüreceğini bilsem yine üzerine yürürüm. Gerçekten güçlü ve kuvvetli bir insanım.
Kimseden çekinmem. Çok rahat ve kendimden emin bir insanım. İçimde korku diye birşey yok.
Hiç birşeyden korkmuyorum.
Sizce neden ?
O kadar cesaretliyim ki biri bıçak çekse, beni öldüreceğini bilsem yine üzerine yürürüm. Gerçekten güçlü ve kuvvetli bir insanım.
Kimseden çekinmem. Çok rahat ve kendimden emin bir insanım. İçimde korku diye birşey yok.
Hiç birşeyden korkmuyorum.
Sizce neden ?

Yorum