Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Akli Dengem Bozuk

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    psikiyatiden destek alman iyi olur
    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

    Yorum


    • #17
      Berbat bir gün.elim ayağım titriyor.yerimde duramiyorum aglayacagim sinirden.ne var ne yok parçalamak istiyorum.

      Yorum


      • #18
        bugün özellikle bir şey yaşadın mı

        Yorum


        • #19
          sana berbat bi gün olduğunu düşündüren şey ne? acaba berbat bi gün olduğuna inandığın için mi yaşıyosun tüm bunları

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: queensyche
            kendini iyi hissetmek açısından psikiyatriste danışmalısın eğerki ilaç kullanmanı uygun görürse düzenli önerildiği şekilde ve hiç aksatmadan kullanırsan 1 ay içerisinde faydasını görürsün..Unutma ki antidepresanlar mutluluk hormonu dediğimiz seratonin salgısının yok olmayıp daha da güçlenmesine neden olur..ve böylelikle düşüncelerin farklılaşacaktır ve daha pozitif düşünmeye yöneltecektir seni..bizzat yaşadım bizzat kullandım ve geçen zamana göre daha iyiyim..Not:devlet hastanesine giderek oradaki psikiyatrist e danışırsan ücretsiz hizmettende faydalanabilirsin)
            Teşekkürler.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: Kandil View Post
              bugün özellikle bir şey yaşadın mı
              Babam biraz azarladı.

              Yorum


              • #22
                babalar bazen azarlar

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: asdfaljk View Post
                  Sanmıyorum bilgisayar yüzünden bu halde olduğumu.aslında futbol ilgimi çekiyor kalecilik yapmak falan.isteğim yeni şeyler öğrenmek matematik fizik kimya yı seviyorum.Dün olumlu bir şey oldu.biriyle dershaneye kadar yürüdüm.Bugün de birisiyle sınava çalıştık.
                  Bak iletişim kurmaya başaladığında olumlu etkileşim yaşıyorsun, tek sorun bence şimdiye kadarki ilişkilerinde karşıdan iyi tepkiler bulamaman bunu genellikle öyle oluyor ya da olacak şeklinde algılama. Arkadaşlar edin, daha sakin ve uysal olmaya çalış. Mesela matematik ve kimyayı herkes sevmez bu süper bir özellik olmalı

                  Sinirlendiğin anda kendini kontrol etmeye çalış daha gençsin bu karakterinmiş gibi algılama. Daha baba ufacık azarlamış bittim öldüm ellerim titriyor heyyy n'oluyoruz. Düşün ki baban var kızıyor olsa da emin ol babasızlara sor olsa da dövse hatta derler..Bazen gerçekten elimizdeki değerlerin kıymetini anlamıyoruz.

                  Hayatı daha yaşanılır kılmak senin elinde. Enerjini sarf edeceğin farklı spor faaliyetleri bul. Bu kendine yakıştıramadığın yaptıktan sonra pişmanlık duyduğun kötü fiilleri terk etmeye çalış. Bunlar kötü alışkanşığa kadar gider. Bugün kitap satın al mesela, ya da kalk şu bilgisayarın başından

                  Yorum


                  • #24
                    akli dengen bozuk olsa akli dengenin bozulduğunu fark edemezsin. Psikiyatrik sorun yaşıyorsun. Mutlaka doktora gitmeli ve verdiği ilaçları düzenli kullanmalısın. Ailenle de mutlaka paylaş durumu. Gurur meselesi yapma. İlaçlarını düzenli kullan 1 yıla kalmaz aranılan adam olursun arkadaşların arasında.

                    Yorum


                    • #25
                      görmezden gel

                      Seninle alay edenleri görmezden gelmeyi dene işe yaramazsa sende onlarla dalga geçmeyi dene.hakediyorlar.Psikiyatrik yardım alırsan ya da bir psikologla görüşürsen kendini daha rahatlamış hissedersin.Sıkıntılarını içine attıkça büyütürsün.Büyütme.Sosyal aktivitelere katıl spor kursları vs. Futbola ilgin olduğunu söylemişsin bununla ilgili birşeyler yap.Çok fazla yalnız kalma .yalnız kaldıkça olayları düşünür üzülürsün bu da düşünce sistemini olumsuz etkiler mutsuz olursun.Epati duygusu gelişmemiş sen,nle alay eden yaratıklardan uzak dur.Çirkin olduğunu yazmışsın sen öyle düşünüyorsun.Bu göreceli bir düşünce öyle düşünmeyen insanlar mutlaka karşına çıkacaktır.Seni karizmatik bulacaklardır.Arkadaşlık konusunda adımlar atmalısın.Sınava çalışmısın arkadaşınla ne güzel.Boyle yaşantılarını artırmalısın.Ortam değiştirme imkanın varsa okul değiştirme vs. ortamdan uzaklaşabilirsin.Umarım her şey senin için daha iyi olur.
                      Ve tüm çabam yok etmek varettiğim acılarımı...

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: ebkem View Post
                        Bak iletişim kurmaya başaladığında olumlu etkileşim yaşıyorsun, tek sorun bence şimdiye kadarki ilişkilerinde karşıdan iyi tepkiler bulamaman bunu genellikle öyle oluyor ya da olacak şeklinde algılama. Arkadaşlar edin, daha sakin ve uysal olmaya çalış. Mesela matematik ve kimyayı herkes sevmez bu süper bir özellik olmalı

                        Sinirlendiğin anda kendini kontrol etmeye çalış daha gençsin bu karakterinmiş gibi algılama. Daha baba ufacık azarlamış bittim öldüm ellerim titriyor heyyy n'oluyoruz. Düşün ki baban var kızıyor olsa da emin ol babasızlara sor olsa da dövse hatta derler..Bazen gerçekten elimizdeki değerlerin kıymetini anlamıyoruz.

                        Hayatı daha yaşanılır kılmak senin elinde. Enerjini sarf edeceğin farklı spor faaliyetleri bul. Bu kendine yakıştıramadığın yaptıktan sonra pişmanlık duyduğun kötü fiilleri terk etmeye çalış. Bunlar kötü alışkanşığa kadar gider. Bugün kitap satın al mesela, ya da kalk şu bilgisayarın başından
                        Orjinal yazı sahibi: miyan View Post
                        akli dengen bozuk olsa akli dengenin bozulduğunu fark edemezsin. Psikiyatrik sorun yaşıyorsun. Mutlaka doktora gitmeli ve verdiği ilaçları düzenli kullanmalısın. Ailenle de mutlaka paylaş durumu. Gurur meselesi yapma. İlaçlarını düzenli kullan 1 yıla kalmaz aranılan adam olursun arkadaşların arasında.
                        Orjinal yazı sahibi: deseseva View Post
                        Seninle alay edenleri görmezden gelmeyi dene işe yaramazsa sende onlarla dalga geçmeyi dene.hakediyorlar.Psikiyatrik yardım alırsan ya da bir psikologla görüşürsen kendini daha rahatlamış hissedersin.Sıkıntılarını içine attıkça büyütürsün.Büyütme.Sosyal aktivitelere katıl spor kursları vs. Futbola ilgin olduğunu söylemişsin bununla ilgili birşeyler yap.Çok fazla yalnız kalma .yalnız kaldıkça olayları düşünür üzülürsün bu da düşünce sistemini olumsuz etkiler mutsuz olursun.Epati duygusu gelişmemiş sen,nle alay eden yaratıklardan uzak dur.Çirkin olduğunu yazmışsın sen öyle düşünüyorsun.Bu göreceli bir düşünce öyle düşünmeyen insanlar mutlaka karşına çıkacaktır.Seni karizmatik bulacaklardır.Arkadaşlık konusunda adımlar atmalısın.Sınava çalışmısın arkadaşınla ne güzel.Boyle yaşantılarını artırmalısın.Ortam değiştirme imkanın varsa okul değiştirme vs. ortamdan uzaklaşabilirsin.Umarım her şey senin için daha iyi olur.
                        tşk.ler önerilerinizi dikkate alacağım.

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X