Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Telefon fobisi :(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Telefon fobisi :(

    telefonda otoriteyle konuşmak beni boğuyor dayanamıyorum buna bu korkumun üzerine gitmeye çalıştım ama hiç azalmıyor napıcam bilmiyorum telefonda konuştuğum zaman başım dönüyor heyecandan endişeden çok kötü hissediyorum (((((((((
    push push. you. can do it!

  • #2
    situation bence durum özgüven eksikliğinden örneğin bi patronla konuşurken ya yanlış anlarsa ya işten çıkarsızsa gibi düşünceler bu senin kendine olan güvenini ortaya çıkarır kaygı bozukluğuda denebilir... konuşurken sakin ve rahat ol

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: aris03 View Post
      situation bence durum özgüven eksikliğinden örneğin bi patronla konuşurken ya yanlış anlarsa ya işten çıkarsızsa gibi düşünceler bu senin kendine olan güvenini ortaya çıkarır kaygı bozukluğuda denebilir... konuşurken sakin ve rahat ol
      rahat olamıyorum elimde değil. kendimi tehlikelere açık hissediyorum o zaman her an tehlike gelecek gibi hissediyorum
      push push. you. can do it!

      Yorum


      • #4
        mesaj kutun dolu cevap veremiyorum
        push push. you. can do it!

        Yorum


        • #5
          telefon fobisi arttı
          push push. you. can do it!

          Yorum


          • #6
            şimdi daha iyiyim bi dostla konuşmak iyi geldi
            push push. you. can do it!

            Yorum


            • #7
              evet yüzyüze görüşünce o kadar gerilmiyorum
              push push. you. can do it!

              Yorum

              İşleniyor...
              X