Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Babam gez dolaş diyor !

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Babam gez dolaş diyor !

    Benim bu sorunları yaşamamın en büyük sorumlusu babam bana git diğerleri gibi gez dolas Arkadaslarınla birseyler yap evde aptallastın diyor.Ama bilmiyorki benim bu yasta neler yasadıgımı..Onun yüzünden arkadasım kalmadı ve bana arkadaslarınla takıl diyor.çocuklugumu berbat etti gencligimin icine etti simdide hicbirsey olmamıs gibi yasayacakmısım..Her aksam içen adam arkadaslarıma beni rezil eden adam , milletin önünde bana hakaret eden adam simdimi babalıgını hatırladın?
    Hersey bu kadar basit olmamalı..
    Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

    Yaşlı Çocuk.!

  • #2
    herşeyden önce o senin baban..
    bazen huzursuzluk yaşansa da o kötülüğünü istemez..

    Yorum


    • #3
      baban alkol mu kullaniyordu bu arada kac yasindasin

      Yorum


      • #4
        Yaşım 17 kendimi bildim bileli babam hep alkol kullanıyo..
        Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

        Yaşlı Çocuk.!

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: İstanbul34 View Post
          Yaşım 17 kendimi bildim bileli babam hep alkol kullanıyo..
          sana sunu sölim.babanı istesende değiştiremessin.Baban kendine bi yol çizmiş..kafasında bitirmediği müddetce zor..
          benımde babam kullanıyor ama bize zararı yok..ne kadar içmesede desek boş..gene bildiğini yapıyor..

          fazla kafana takma stres kötü insanlar için...

          Yorum


          • #6
            Kendime yol çizmeye kararlıydım.Tam hersey düzelecekken önüme hep engeller çıkıyor.Birazcık umudum varsa oda bitiyor.Benim 2 yıldır hayattan beklentim yok.Yuvarlanan kaya gibi yasıyosun derler ya aynen öyle..
            Kara saç ak defterle geldik, Ak saç kara defterle gidiyoruz..

            Yaşlı Çocuk.!

            Yorum


            • #7
              benimde babam kendimi bildim bileli icer en buyuk zarari kendisine verdi aslinda ama tabi ucuda bize dokundu benim anksiyetem babam saolsun hatirasi oldu bana babalarimiz icin yapabilecegimiz birsey yok İstanbul34 ben cok istiyorum babam tedavi olsun duzelsin ben ona kizmiyorum eskisi kadar artik hatta aciyorum ona onunda bu hale gelmesi insanlar ama bizim kendi yolumuzu cizmeliyiz lisedesin galiba derslerine ver kendini hedef koy yolunu ciz babanida duyma ne derse ben oyle yapiyorum o kendi kendine konusuyor zirvaliyor icim aciyor arada tabiki ama ne yapalim benim ona yapacak biseyim yok ama kendim icib var seninde kendin icin var

              Yorum


              • #8
                İstanbul34 senin derdin başka birşey sanırım. Özel konuşmak istersen mesaj kutunu boşalt.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: İstanbul34 View Post
                  Yaşım 17 kendimi bildim bileli babam hep alkol kullanıyo..
                  yaşın daha genç geliceğin için elinden geleni yapmaya bakmalısın bence
                  Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                  sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                  Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                  Yorum


                  • #10
                    büyükler duyarsız anlayışsız olmaz diye bişey yok... fakat babanın bu duyumsamazlığını fırsat bilip kendini sağa sola vurmaman gerek...senin başına bişey gelse ilk canı yanıcak olan yine odur... büyükler küçüklerin iç dünyasını pek bilmezler... yinede arkandaki o karlı dağı kaybetme... ona sahip olamayıp paramparça olmuş bir çok aile var... sabrını şükrünle bir yaşa...

                    Yorum


                    • #11
                      bizim gibiler ne zaman düzelir biliyormusunuz ? ne zaman ki yaşadığımız günü yani bu günü sıfır noktası kabul edip yaşamaya hep bu günden başlarsak geçmişin karanlık izlerini silme imkanı buluruz silemezsek bile geçmişe bakmaktan vazgeçeriz bu günü kendi mücadelemiz ile kazanmaya çalışırız ve normalleşme sürecine gireriz... hep bir başkasını suçlamak , suçlu olsalar dahi farketmez, aciz kalmayı seçtiğimiz içindir. aciz kalma kendin ol.

                      KuzuZade
                      Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                      BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                      Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X