Benim bu sorunları yaşamamın en büyük sorumlusu babam bana git diğerleri gibi gez dolas Arkadaslarınla birseyler yap evde aptallastın diyor.Ama bilmiyorki benim bu yasta neler yasadıgımı..Onun yüzünden arkadasım kalmadı ve bana arkadaslarınla takıl diyor.çocuklugumu berbat etti gencligimin icine etti simdide hicbirsey olmamıs gibi yasayacakmısım..Her aksam içen adam arkadaslarıma beni rezil eden adam , milletin önünde bana hakaret eden adam simdimi babalıgını hatırladın?
Hersey bu kadar basit olmamalı..
Hersey bu kadar basit olmamalı..



Yorum