Arkadaşlar, ben okula gidiyorum fakat benim uyku düzenim iyi değil. Hemde hiç iyi değil. Benim haftaiçleri uykum gelmiyor. Tatilde uykudan geberiyorum, hafta içleride uykusuzluktan geberiyorum dersede konsantre olamıyorum. Şuan saat 4'e 10 var.. Gecenin yarısı gene uyuyamadım. Yarın sabahta geç kalkacağım ve erken yatamayacağım annem gene kızacak...
İlaç milaç istemiyorum. Nasıl düzeltebilirim bu durumuu ?
İlaç milaç istemiyorum. Nasıl düzeltebilirim bu durumuu ?

Geçmiş olsun

Yorum